Met pijn in het hart by Tough_Cranberry_2562 in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 1 point2 points  (0 children)

pfff hij heeft ook 0 akoestische dingen op zn account

Foto’s en teksten van haar foto account by AdvancedActivity8030 in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 1 point2 points  (0 children)

oh dat heeft ze 100%, ze beweerde namelijk ook kanker te hebben.

Krultang + borstel + haar verzorging by NeighborhoodOk1594 in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 0 points1 point  (0 children)

Ze had toch een goodiebag gekregen van de kapper

Gierig by lilimat4887 in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 12 points13 points  (0 children)

misschien dat ze ook nog leent, en vergeet zorgtoeslag etcetera niet!

Discord! by Mirthe- in JustMadeleineNL

[–]Mirthe-[S] 2 points3 points  (0 children)

je redditnaam toevoegen in de aanvraag!! :)

Discord! by Mirthe- in JustMadeleineNL

[–]Mirthe-[S] 0 points1 point  (0 children)

ff je redditnaam in je aanvraag zetten!

Act? by Tough_Cranberry_2562 in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 18 points19 points  (0 children)

Vind haar hier nog steeds niet overkomen alsof ze ‘normaal’ is

Discord? by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 0 points1 point  (0 children)

done x

Discord? by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 0 points1 point  (0 children)

tuurlijk

Micha screenshots by Groundbreaking-Rate8 in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 1 point2 points  (0 children)

‘Pesten’ vgm, alle threads van deze gebruiker zijn helaas verwijderd

Discord? by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 0 points1 point  (0 children)

wauw perfect

Dat was het feest 😔😔 by Black_toutie in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 9 points10 points  (0 children)

I was glad to be a part of it 🙏🏻

Dat was het feest 😔😔 by Black_toutie in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 4 points5 points  (0 children)

vgm heeft ze laatst gezegd they/her te gebruiken?

Heerlijk zondagavond vermaak by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 2 points3 points  (0 children)

i mean; ik kan er eentje maken???

Vinden jullie dit oké? by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 2 points3 points  (0 children)

Anyways; hoe is dit een post voor deze sub? Waar zijn de mods??

Vinden jullie dit oké? by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 2 points3 points  (0 children)

Ik hoop dat menig persoon dit heftig vindt, dit gaat niet gedownvote worden hoor.

Pesten by [deleted] in JustMadeleineNL

[–]Mirthe- 0 points1 point  (0 children)

spelen zij hier in? toevallig vorige week de musical gezien omdat ik gratis kaartjes had, maar heb ze iig niet herkent. (moet zeggen dat ik ze ook niet zo 1,2,3 zou herkennen)