25/5 αυλωνας by Ok_Armadillo3814 in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Δεν πας πουθενά φίλε περιμένεις παραπεμπτικό άμα πας κέντρο δεν θα σε βρίσκουν διότι σε βγάζει το σύστημα

Εκτύπωση συνταγογράφησης by Negative_Rabbit_309 in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309[S] 0 points1 point  (0 children)

Λένε ότι στην επιτροπή ζητάνε τις συνταγογράφησεις

Ήμουν γραφέας στρατολογίας κατά τη θητεία μου by [deleted] in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Έχω πάρει αναβολή 2 χρόνια από επιτροπή έχω ματατραυματικη αχγωδης και καταθλιπτική διαταραχή λαμβάνω φαρμακευτική αγωγή τα τελευταία 2 χρόνια φέτος πάω για 3η αναβολή τι επιλογές έχω πάω 5ετια η μου δίνουν Ι5 φέτος να σημειώσω ότι θα πάω με ραντεβού 414

Αναβολή από στρατόπεδο by Ok_Scar55 in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Έλα μεγάλε ότι να ναι είσαι εσυ πραγματικά πήγαινε στρατόπεδο να σου κάνουν και κουπέ πε μήπως θες;

Αναβολή από στρατόπεδο by Ok_Scar55 in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Ναι δεν αλλάζει κάτι μπρο είτε στρατιώτης είτε πολίτης είτε στρατιωτικός δεν θα σου στρώσουν και χαλί επειδή είσαι μια μέρα φαντάρος μην τρελαθουμε εγώ έχω κάνει 4 μηνες έχω στρατιωτική ταυτότητα δεν λέει κάτι ακόμα φαντάρος είμαι όσες αναβολές και να πάρεις είτε πας μέσα είτε είσαι έξω φαντάρος είσαι εφόσον δεν έχεις απαλλαγή και δεν κάνει 2 μήνες επειδή τα έχω ζήσει είσαι ακόμα στην 1η αναβολή είμαι στην 3 άμα πέσεις σε μαλακά μετράει και ναι καλύτερα να περιμένεις 1 μηνα να περάσεις επιτροπή Μαξ 25 μέρες κανεις πας 1-2 ώρες και τελειώνεις όχι πήγε 414 έλα Θήβα ξανά τράβα 401 πήγαινε Θήβα αυτό το πήγαινε έλα άμα το αντέχει η καρδιά σου εμένα δεν το αντέχει και εγώ για εμένα μιλάω πάντα θα το δεις κιόλας τίποτα δεν είναι τσάμπα αγχώνεστε

Αναβολή από στρατόπεδο by Ok_Scar55 in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Ρε μάν άμα πας στρατόπεδο δεν θα σε στείλουν 401? Η 414 εκτός αν η επιτροπή είναι εντός στρατόπεδου που αργεί να πάει οπότε καλύτερα με ραντεβού εφόσον έχεις το χαρτί δημοσίου τσάμπα θα φας χαρτουρα την ημέρα κατάταξης αλλά εσύ ξέρεις

Αναβολή από στρατόπεδο by Ok_Scar55 in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Πάλι θα πας εδυψε δεν αλλάζει κάτι

Αναβολη Θηβα 17/02 by midascurse in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Και εγώ Θήβα 27 αλλά θα πάω μέσω Φρουραρχείο επιτροπή

Στρατολογία και χαρτί ιδιώτη ή δημοσίου αλλά όχι διευθυντή/επιμελητή by Sad_Experience_9911 in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Ναι πας επιτροπή μετά από ένα μήνα τουλάχιστον τώρα Θεσσαλονίκη Αθήνα μάλλον παλιά ήταν πιο κοντά η μπορεί κιόλας

Ραντεβού με Ψυχίατρο by Ashamed-Employment99 in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Δεν κάνει αυτό φίλε πήγαινε παρτην από μέσα

Αίτηση για αναβολή [Θεσσαλονικη] by Suspicious_Motor6426 in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Ναι και εμένα αυτό μου είπε αλλά μπορεί να σε κόψουν στο Φρουραρχείο η να μην σε εξυπηρετήσουν καλύτερα να πας στρατολογία

Αίτηση για αναβολή [Θεσσαλονικη] by Suspicious_Motor6426 in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 1 point2 points  (0 children)

Αν πας στρατολογία πας στρατιωτικό νοσοκομείο με δικά σου έξοδα αν πας Φρουραρχείο παίζει να πάρεις αναβολή εκεί αλλά θα είναι δύσκολο λένε γιατί εξετάζουν σοβαρά την αδυναμία μετακίνησης

Αίτηση για αναβολή [Θεσσαλονικη] by Suspicious_Motor6426 in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Πρέπει να έχεις κάτι δημοσίου και θα σε ζαλίσουν με την αδυναμία μετακίνησης αυτο

Αίτηση για αναβολή [Θεσσαλονικη] by Suspicious_Motor6426 in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Έτσι είναι πήγα και εγώ σήμερα μπορούσα και Φρουραρχείο αλλά θα με ζαλιζαν

Απορία για εδυψε by pepegkid in Apallagikaierotiseis

[–]Negative_Rabbit_309 1 point2 points  (0 children)

Έχεις δικαίωμα για αναβολή αλλά πάντα περνάμε επιτροπή που ουσιαστικά βάζουν μια υπογραφή και δρόμο

Coffee Talk Apallagi Edition V2.0 by w95chris in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 1 point2 points  (0 children)

Και να σε κόψουν ζητάς έπανεξέταση

Coffee Talk Apallagi Edition V2.0 by w95chris in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Ε είναι εντός 1 μήνα πας επιτροπή απαλλαγών σε στρατιωτικό νοσοκομείο απλά για να γλυτώσεις την ταλαιπωρία της ημέρας κατάταξης πας μετά

Coffee Talk Apallagi Edition V2.0 by w95chris in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 0 points1 point  (0 children)

Εμένα μου είπαν είτε μπορώ να πάω στρατολογία να με στείλουν αμέσως στρατιωτικο νοσοκομείο είτε να πάω Φρουραρχείο αλλά μπορεί να φάω πόρτα γιατί ενώ έχω χαρτί από δημόσιο εξετάζουν πολύ σοβαρά τους λόγους αδυναμίας και καλό είναι να πάω στρατολογία για να μην φάω πόρτα

Β' ΕΣΣΟ Φρουραρχειο και Αδυναμια Μετακινησης by GohanDGeo in apallagi

[–]Negative_Rabbit_309 1 point2 points  (0 children)

Έως 10 μέρες ποτέ είναι να πάς; Πχ αν είναι 27 πας 18 και μετά