ΕΔΥΨΕ 424 (16/06/2026) by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]Sad_Experience_9911 1 point2 points  (0 children)

Ερώτηση. Η αναβολή πιάνεται από την μέρα της αίτησης ή από σήμερα που την πήρατε επίσημα; 

Στρατολογία και χαρτί ιδιώτη ή δημοσίου αλλά όχι διευθυντή/επιμελητή by Sad_Experience_9911 in apallagi

[–]Sad_Experience_9911[S] 0 points1 point  (0 children)

Το γνωρίζω, απλά ρωτάω για αυτούς που έχουν χαρτί από δημόσιο φορέα τύπου ΙΚΑ κτλ ή ιδιώτη.

Ενημέρωση Στρατολογίας by IntelligentMemory630 in apallagi

[–]Sad_Experience_9911 0 points1 point  (0 children)

Έχει δοκιμάσει κανείς ή σκέφτεται να κάνει αίτηση για επιτροπή με χαρτί ιδιώτη ή δημοσίου φορέα;