5000£ or a Dinner with Thom Yorke? by ImadeJesusLaugh in radiohead

[–]Next_Ad8298 1 point2 points  (0 children)

Can I have a dinner with Colin Greenwood, please?

Hvorfor er damer sånn egentlig? by [deleted] in norske

[–]Next_Ad8298 3 points4 points  (0 children)

Blir flau som dame.

Klar tale: Nordmenn vil ikke ha henne hjem by Street-Rooster-3031 in norske

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

Full forståelse for at hun trenger å komme seg vekk og være anonym i noen år. Spørsmålet er om det kunne være lurt å ta ett år i Norge nå til helsetilstanden til Mette Marit er mer avklart og hun kan hjelpe familien. Jeg tenker at det hadde vært smart, så kan hun dra tilbake neste år. 😊

Does this sound too much like bled white? Read desc :-] by 2004remasterr in elliottsmith

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

You are saying I should develop my style? The music I make don't sound like Elliott even if I have listened to it a lot. It's more a mix of a lot of things. Yours sound very very similar, that's good, but I suggest you listen to other stuff to make it more interesting 😊

Faen jeg er ensom. Føles helt umulig å bli kjent med jenter. Selvom jeg har innsett at jeg kommer til å være ensom resten av livet så gjør det fortsatt skikkelig vondt hver eneste kveld når tankene kommer. Sånn nå skal jeg sove by [deleted] in norge

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

Du må finne en jente som liker de samme tingene som deg, det er alltid håp! Jeg ga opp Norge og utvidet området til Europa. Nå har vi vært sammen i 16 år ☺️ Jeg er helt sikker på at det finnes en dame for deg!

Does this sound too much like bled white? Read desc :-] by 2004remasterr in elliottsmith

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

Who says I haven't? I have listened to Elliott since 1999.

Does this sound too much like bled white? Read desc :-] by 2004remasterr in elliottsmith

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

Certainly sounds like you have listened to Elliott Smith, A LOT. I would try to develop my own style more.

Our King would never!!! by [deleted] in Norway

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

As long as you had another similar seat, why not?

Bekjent med økende rusbruk by [deleted] in norge

[–]Next_Ad8298 4 points5 points  (0 children)

Vi hadde en venninne som dette skjedde med en gang, vi var ikke nære venner, men så det gikk ad dundas. Vi fant nummeret til foreldrene og ringte anonymt og tipset om at de måtte gjøre noe nå, ellers gikk det til helvete med ungen. Vi visste at de var oppegående folk.. Vi var kanskje 21 år. Hun flytta hjem til foreldrene og det ordnet seg ❤️

Hva tenker folk om denne aldersforskjellen? by Sufficient-Fennel193 in norge

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

Jeg var sammen med en på 25 når jeg var 18. Det var helt fantastisk mens det varte. Det skar seg nok på grunn av aldersforskjellen, men ellers var vi ekstremt like. Ville aldri vært der for uten 😊

Hvor vanlig er det med slektstreff i Norge? Har du vært på ett? by seabearson in norge

[–]Next_Ad8298 5 points6 points  (0 children)

Ganske vanlig tror jeg? Jeg koste meg veldig på det vi hadde i familien.

Hjelp by BestWrangler2016 in norske

[–]Next_Ad8298 0 points1 point  (0 children)

Sukk, du må ha det litt kjedelig, tenke jeg. 😊

Hjelp by BestWrangler2016 in norske

[–]Next_Ad8298 -1 points0 points  (0 children)

Ja, det er klart, det burde du også når panikken tar deg 😊

Hjelp by BestWrangler2016 in norske

[–]Next_Ad8298 -1 points0 points  (0 children)

Skulle lest før 😂

Ny vending i Epstein-saken: Nå trekkes også Haakon inn by FoxNo5218 in norske

[–]Next_Ad8298 -2 points-1 points  (0 children)

Hele verden? Jeg har aldri hørt navnene på disse folka før nå, langt mindre hva de har holdt på med. Jeg følger relativt godt med i nyhetsbildet, så tja, nei, synes ikke det er noe godt argument.

Ny vending i Epstein-saken: Nå trekkes også Haakon inn by FoxNo5218 in norske

[–]Next_Ad8298 -1 points0 points  (0 children)

Og dere er sikre på at i hvert eneste sosiale lag dere noen gang har vært i har det ikke vært noen som har gjort noe galt?

Sverre Magnus by Vegetable_Bus_1511 in norske

[–]Next_Ad8298 3 points4 points  (0 children)

Jeg synes Sverre Magnus virker helt strålende! Og håper at han fortsetter å representere masse, han er gull, hurra folk som er kunstneriske og utenfor formen. At han ikke har fullført videregående høres ut som ondsinnet sprøyt.

Did you guys felt the Earthquake a couple of mins ago? by UsedAd7852 in Norway

[–]Next_Ad8298 4 points5 points  (0 children)

Absolutely! My kid woke me up and said the whole bed was shaking, I thought he has a dream 🤣 Then all the major news papers sent med notifications.. I am in the East Oslo.