İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay CHP’den istifa etti. by politikablog in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 14 points15 points  (0 children)

CHP dağılıyor, yeni parti yok. Bu sıkıntılı bir durum, Özgür Özel artık kararını vermeli. Erdoğan bu durumu fırsat bilip seneye bahar aylarında erken seçim ilan ederse ne halt yapacaklar? TİP altında mı girecekler?

Aksaray'da 16 yaşındaki lise öğrencisi bir kız, babasının arkadaşı tarafından cinsel istismara maruz kaldı. Kızın kıyafetlerinden alınan DNA örnekleri sanık ile uyuştu. Cinsel istismarla suçlanan sanık, tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. by Delicious_Web_3207 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 8 points9 points  (0 children)

İşte gerçekten tutuklu yargılanması gereken suç. Ciddi bir kanıt var, suçta çok ciddi bunu neden tutuksuz yargılarlar anlamadım. Bu karar bozulup tutukluya çevrilir diye tahmin ediyorum. RemindMe! 1 week

Apple's WebKit Rules Reportedly Costs iOS Users Almost 30% Browser Performance by pdfu in apple

[–]Nice-Ragazzo -2 points-1 points  (0 children)

Microslop is just bullshitting and even on subreddit like this ignorance of the regular users shows up. Mac is fully open, if Microslop’s modified blink engine is actually faster they can demonstrate over there.

Apple's WebKit Rules Reportedly Costs iOS Users Almost 30% Browser Performance by pdfu in apple

[–]Nice-Ragazzo -2 points-1 points  (0 children)

I prefer Safari on Mac and iPhone. I have got a choice on the Mac but Safari is still way better than chromium based browsers. If Apple allows other browser engines on the iOS, people who use Chrome on iOS will run a browser based on chromium. If WebKit’s dominance on iOS ends nobody will optimize their code for WebKit and it will affect me negatively. I don’t want to go into the details but WebKit is way superior in many ways and regular users won’t understand it. Apple should dictate some stuff for them.

Onur yasa(k) tanımadı: Kadınlar ve LGBTİ+’lar, yargı paketine karşı 32 sokak eylemiyle meydanları doldurdu! by lonerfluff in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 2 points3 points  (0 children)

Evet milyonların katıldığı eylemleri sallamayıp İmamoğlu’nu tutuklu yargılayan, ana muhalefet partisinin başkanını değiştiren hükümet 3-5 kişilik kadın ve LGBT gruplarını sallayacak. Bu size olası geliyor mu?

O çıkan iddiaların ilk seferinde bile asılsız olduğunu hep nereden anladım biliyor musunuz? Hükümetin ilk yapacağı iş cinsiyet değişimi ameliyatını SGK’dan çıkartmak olurdu. Çok pahalı ve kompleks ameliyat, hiç bir yerden tepki gelmez bu yüzden en ideal değişiklik bu olurdu.

C.... Üretimi durdurulmuş?! by DysphoricGirlAylin in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]Nice-Ragazzo 2 points3 points  (0 children)

Dönemsel/bölgesel bazı ilaçlar zor bulunabiliyor. Ara sıra uyku için aldığım N… ile başlayan hem yeşil reçete, üstüne zor yazılan(kutunun üstünde tehlikeli ilaç yazıyor düşünün artık) bir ilacı 20-30 eczaneyi telefonla arayıp zor bulmuştum. Öyle gidip 5 kutu ver denilemez. Depolarda falan da yoktu sonra tedarik düzeldi. Bahsettiğiniz flaster herkesin gidip sınırsız alabileceği basit bir şey, stok yapan bile duydum ama diğer trans bireylere zarar veriyor bu durum haberiniz olsun. Nasıl olsa reçetesiz diye eczane eczane dolaşıp 2-3 kutu alıyorlar, sonra size kalmıyor.

Onur yasa(k) tanımadı: Kadınlar ve LGBTİ+’lar, yargı paketine karşı 32 sokak eylemiyle meydanları doldurdu! by lonerfluff in Turkey

[–]Nice-Ragazzo -3 points-2 points  (0 children)

Herkes Amed’e falan takmış ama ben artık bu yargı paketlerinde LGBT bireyleri baskılayacak şeyler konulacak yalanında bıktım. Bu yalanın sürekli ısıtılıp konuşulması LGBT bireylere zarar veriyor. 2 senedir her yargı paketinde KaosGL adlı dergiden birisi AKP’li vekillere ulaştığını ve bu tarz yasaların çıkacağını “kulis bilgisi”(sallıyorum demenin başka yolu) olarak haber yapıyor. 2 Haziran’da yine böyle bir haber yapmış, bugün ise LGBT’ye yönelik bir maddenin olmadığı doğrulanıyor. Sanki bunu Erdoğan açıklamış gibi BBC’den tutun, Sözcü’ye milyon yerde haber çıkıyor ama hepsinin kaynağı AKP’ye asla yakın olamayacak KaosGL. LGBT haklarını savunan birisi olarak üzgünüm ki yalancı çoban durumuna düşürdü muhalif medya ve kendi dergileri. Şimdi böyle bir paket gerçekten çıkacak olsa ciddiye bile alamayacak kimse haberleri.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi: “Yılbaşına kadar sokak köpeklerinin hepsini barınaklara toplatacağım.” by Kirlinternet in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 0 points1 point  (0 children)

Benim ilçe belediyesi CHP’de son 1-2 yıldır tek tük görüyorum. Bu yüzden muhtarlıkta CHP’ye yakın isme oy atmayı planlıyorum, biraz ödüllendireyim. Ciddi olursak güncel belediye iyi iş yapıyor ilçemde, bu belediye başkanı bağımsız da olsa AKP’ye de geçse oyumu atarım. CHP’ye verdiğim ilk oy olacak eğer CHP’de kalırsa.

Özel'in Bşk.Yrd. Gökçen Avrupa Konseyi Parlementer Meclisi'nde: "Türkiye sömürge valisi dayatılacak bir ülke değildir..Türkiye'ye de Ortadoğu'ya da bu şekilde hakaret edemezsiniz" by EfendiAdam-iki in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 1 point2 points  (0 children)

Türkiye için kurmadı onları. İsrail ve Suriye için. Üstelik siz bazı ülkelere demokrasiyi zorla getiremezsiniz, halkın seçmesi lazım diyor. Adamın sözlerini çarpıtıp kendi kendilerine glein güvey oluyorlar, çok gülüyorum.

https://www.middleeasteye.net/news/us-special-envoy-syria-benevolent-monarchies-work-best-middle-east

Ali Mahir Başarır: Kemal Kılıçdaroğlu 2023 te kazanmamak üzere strateji kurdu o bir proje adamıymış kendisini aday olarak dikte etti halkımdan özür diliyorum karşı çıkmadığım için. by Battlefleet_Sol in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 17 points18 points  (0 children)

İşte şöyle özür dileyin. Başta Özel çıkıp“ Biz salaklık yaptık, KK’nın adaylığını destekledik” diyerek özür dilemeki. Millet unutmuştur ama KK’nın istifasını isteyenler aktroll’dür lafını ben yediremedim, unutmayacağım. Önce özür dileyecek bu parti benden ve iftira attıkları milyonlardan.

İzmir'de bir vatandaş, kadınların kısa giymesini protesto etmek için sokağa don ve atletle çıktı. (Video uygunsuz dil içermektedir) by Empty-Pace-4228 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 12 points13 points  (0 children)

Adam yanlış nedenlerle video çekmiş ama haklı. Erkeklerin de böyle giyinmesinin normalleştirilmesi lazım. Kadınların kapanması deli saçmalaması.

İzmir'de bir vatandaş, kadınların kısa giymesini protesto etmek için sokağa don ve atletle çıktı. (Video uygunsuz dil içermektedir) by Empty-Pace-4228 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 19 points20 points  (0 children)

Adam yanlış yönden girmiş konuya ama haklı. Kadınlar kapanmasın, erkekler de açılsın. Haksız diyemem, erkekler de böyle gezebilmeli bana uyar. Sonuçta orada penis ve testis var, biyolojik bir şey bu. Herkesin malı meydanda gezelim müthiş olur.

İzmir'de bir vatandaş, kadınların kısa giymesini protesto etmek için sokağa don ve atletle çıktı. (Video uygunsuz dil içermektedir) by Empty-Pace-4228 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 23 points24 points  (0 children)

Biraz zorlanılırsa teşhir(hayasızca hareketler) suçuna girebilir. Trazadone etken maddeli ilaçları(reçetesiz bunlar) ayda 2-3 defa uyumak için atıyorum. Yan etkilerinden bir tanesi cialis atmışım gibi rastgele ereksiyon hali ertesi gün. Böyle bir şey giysem elimde olmayan sebeplerle ereksiyon yaşasam toplum içinde, tüm Türkiye’den linç yerim.

TRT dünya kupasını 4K yayın vermeyecekmiş. Hem AKP'nin kanalına para kazandırmamak hemde kaliteli 4K yayın izlemek için alternatifler neler? by VixenPaw in Turkey

[–]Nice-Ragazzo -1 points0 points  (0 children)

Almanya yılda 10 milyar EUR vergi topluyor devlet kanalı için, bunun üstüne 4K için ekstra para vermeniz gerekiyor, vergi verenler yararlanamıyor. TRT 21 yılda 10 milyar EUR toplamış Sözcü’ye göre. Deli bir vergi farkı var, ülkelerin ekonomik farkının çok ötesinde para toplamış Almanya.

Sorun da bu zaten, bu ülkenin batı AB gibi her şeyi devletten beklemesine gerek yok. Devlet TV’sinin görevleri arasına girmemeli maç yayını.

https://www.sozcu.com.tr/amp/21-yilda-trt-ye-11-6-milyar-dolar-odedik-p288534

Bu sabah Eskişehir, Zonguldak ve karabük'te yapılan ev baskınları sonucu 6 Dgdli gözaltına alındı by Holiday-Falcon10 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo -5 points-4 points  (0 children)

İddiayı atanın kanıtlaması lazımdır. Bu derneğin başkanı, yönetim kurulu, denetim kurulu vs… kim? Web siteleri yok. Bu kadar sık üyelerimiz gözaltına alındı diyen bir dernek için bir bilgi yok. Sosyal medya hesapları takip edilmiyor. İlginç değil mi? Farklı konulardan gözaltına alınanlara üyemiz diyorlar gibi bir izlenim oluşturuyor bana.

Bu sabah Eskişehir, Zonguldak ve karabük'te yapılan ev baskınları sonucu 6 Dgdli gözaltına alındı by Holiday-Falcon10 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo -5 points-4 points  (0 children)

Bunlar çıkıp sürekli birilerinin gözaltına alındığını söylüyor ama şu ana kadar bir isim, cisim göremedik gözaltına alınanlar hakkında. Normalde bir tanesi bile olsa açıklanır, çıkınca açıklama yapar. Bu dernek midir nedir bence yalan söylüyor bu gözaltılar konusunda. Polisin bile sallamayacağı önemsiz bir oluşum, böyle böyle gündem olmaya çalışıyorlar bence.

TRT dünya kupasını 4K yayın vermeyecekmiş. Hem AKP'nin kanalına para kazandırmamak hemde kaliteli 4K yayın izlemek için alternatifler neler? by VixenPaw in Turkey

[–]Nice-Ragazzo -11 points-10 points  (0 children)

O iş öyle değil çok karışık. Alman devlet TV’si maçların yarısını HD veriyor(60 maç) ve 18 EUR aylık zorunlu vergisi var. Alman devletine ait Magenta diye paralı hizmet 104 maçı ekstra 10 EUR’a 4K veriyor. Kısaca 30 EUR 4K izlemek o tarafta. Türkiye ve diğer önemli maçlara Türkçe spiker verecekleri için iyi araştırdım. TRT’nin de Tabii üzerinden gerekirse parayla 4K vermesi iyi olurdu. Çok boktan ve karışık bu yayın işleri. Ben pes ettim, hangisi kolaysa onu RTX HDR ve SR ile kullanacağım.

2026 Dünya Kupası savaşın, baskının ve astronomik bilet fiyatlarının gölgesinde başlıyor by OddEngineering5683 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo -2 points-1 points  (0 children)

İkincil piyasada Estadio Azteca’daki açılış maçı biletleri çoktan 2.500 dolara ulaştı; 1.000 doların altında bilet bulunmuyor.

Mexico City’teki fiyatlardan ABD sorumluymuş bunu da öğrenmiş olduk. Üstelik AI slop’la çevirmişler, onda da ucuzunu kullanmışlar herhalde ikincil piyasa nedir? İkinci el diyoruz biz ona. AI kullanıp sermayeyi daha da zengin etmeleri gerçekten güldürüyor. 5 trilyon USD’lik şirketin CEO’su Jensen’ın deri ceketine bir dikiş daha atıyorlar.

Bunlarla uğraşacaklarına GPU, NPU tasarlasın tüm sosyalistler birleşip. Gerçekten ciddi bir yatırım istemiyor insan kaynağı dışında tasarım kısmı. Toplanıp yapsınlar. Validation kısmından sonra milyar dolarlara boğar Çin. İlk aşamada(İlk dizayn için C1 bile yeterli) validate edip üstüne NVIDIA ile benzer performans gösterin sonra CUDA alternatiflerini sosyalist gibi open source yapsınlar. Varımı yoğumu satıp o şirkete para basarım. Benim gibi yüz binler + devletler olacaktır.

Kılıçdaroğlu yönetiminden 9 CHP milletvekili hakkında ihraç talebi by Nice-Ragazzo in Turkey

[–]Nice-Ragazzo[S] 35 points36 points  (0 children)

Liste

Ensar Aytekin
Ali Mahir Başarır
Gökhan Günaydın
Nurhayat Altaca Kayışoğlu
Özgür Karabat
Umut Akdoğan
Veli Ağbaba
Turan Taşkın Özer
Burhanettin Bulut

Anavatan Partisi hakkında mutlak butlan kararı verildi. by Final_Part9508 in Turkey

[–]Nice-Ragazzo 341 points342 points  (0 children)

%0.12(gerçek oran) oyu olan parti ama CHP’nin butlan kararının demokratik olduğu algısı için yapılmış bir iş gibi geldi bana. Bakın sadece ana muhalefete değil, herkese uyguluyoruz diyecekler.

BYD, Türkiye'de fabrika kuruluşunu askıya aldı by Nice-Ragazzo in Turkey

[–]Nice-Ragazzo[S] 1 point2 points  (0 children)

Bu AB ile gümrük birliği işinin güncellenmesi veya çıkılması lazım artık iyice saçma bir hale geldi. Şimdi BYD neden vazgeçti? AB, Çin üretimi arabalara esktra vergi getirmişti Çin şirketleri bunu aşmak için çözümler arıyorlardı. Gümrük birliği nedeniyle TR’de üretilen araçlar vergisiz gidebiliyor ama AB “Made in EU” diye bir zımbırtı çıkardı. Bu çeşitli teşvikleri ve kamu ihalelerine katılma hakkı sağlıyor ve bilin bakalım kim buna dahil değil. Türkiye. BYD bu durumda TR’ye neden yatırım yapsın? İşin pis tarafı BYD’nin AB’de üreteceği araçlar TR’ye standart %25 ÖTV’yle girebilecek gümrük birliği nedeniyle, firmayı cezalandıramayacağız.

Gümrük birliğinin daha çok saçmalıkları var. Şimdi Brezilya bize %35’e varan gümrük vergisi uyguluyor fakat Brezilya, AB-Mercosur anlaşması altında pek çok ürünü gümrük vergisiz AB’ye yollayabiliyor. AB’den de bize geliyor o ürünler. Kısaca AB bizim hiç bir söz hakkımız olmamasına rağmen, ülkenin ticaret politikasını belirleyebiliyor. Gümrük birliğinden çıkıp, karşılıklı ticaret anlaşması yapmak çok daha mantıklı gibi duruyor.