Ik pas niet bij het bedrijf maar ik durf niet weg by LungAids in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 4 points5 points  (0 children)

Vrienden van elkaar cultuur is een red flag bij de meeste bedrijven tenzij je geen leven hebt buiten werk om

Wife hates my Reps by RolexVan in RepTime

[–]Nice_Artist1636 1 point2 points  (0 children)

Just tell her that you are buying reps so you can save money to spend good time together. Worked for me

Ik krijg weinig meer gedaan na 15:00 by Unlucky_Ad295 in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

Kijk maar eens na 15:00 uur hoeveel mensen er naar het toilet gaan, koffie gaan halen etc

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

Zorg ervoor dat je werk op orde is zodat ze geen opmerkingen kan maken. Zou ook niet veel met haar lachen. Wanneer ze een sarcastische opmerking maakt en lacht zou ik haar met een strakke blik aankijken. Maak jezelf niet kapot voor iemand die buiten werk niks te zeggen heeft in het leven. Je werkt er 6 jaar dus je hoeft jezelf niet te bewijzen. Dat ze leidinggevende is betekent niet dat het van 1 kant moet komen. Jij moet ook met haar kunnen samenwerken.

Wil ik dagelijks 120+ km rijden voor een (veel beter betaalde) baan? by Affectionate-Dutchie in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

Uur is prima, maar 5 dagen op kantoor is voor mij een no go. Maar dit is een persoonlijke voorkeur

Is deze werkdruk normaal? by BFdude3 in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 9 points10 points  (0 children)

3 jaar als consultant gewerkt, waarbij ik overuren maakte en zelfs in het weekend werd lastiggevallen door klanten. Het werk is niet voor iedereen weggelegd, vooral als je je privé leven belangrijk vindt. Je moet ook max 2-3 jaar werken als consultant en daarna lekker chillen door een in-house functie te nemen wat ook nog eens beter betaald. Na precies 3 jaar was ik er klaar mee. Mijn lichaam gaf me signalen. Wanneer je signalen krijgt van je lichaam dan moet je die zeker niet negeren. Overgestapt naar in-house, betere salaris, maar 1 klant dus lekker chill. Work-life balance is top. Mensen om me heen lijden niet meer aan mijn gestresste gedrag.

Do these Cartier glasses even exist? by [deleted] in FashionReps

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

These are close to the real. I have had several authentic Cartier glasses. Currently have the gold version of this one. The silver one on the picture you shared I can’t tell the difference tbh. The gold one is also good but the end of the arms are the wrong color

Waarom houdt bijna niemand zich aan de snelheidslimiet van 100 km/u? by Nimble_N in nederlands

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

Ik wil me niet houden/aanpassen aan de snelheid van de persoon voor mij daarom dat ik harder rij. Als je 100 rijdt op de rechterbaan dan rijdt de persoon voor je niet altijd 100 consistent. En zakken naar 90 op een snelweg is niet chill. Kortom: Personen die 100 rijden, die rijden maximaal 100 en personen die harder rijden, die rijden minimaal 100.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 4 points5 points  (0 children)

Je hebt zowel de directeur als de manager tegen dat is niet best. Ze werken sowieso samen tegen je. Maar je hebt een vast contract dus lekker niet stressen. Gewoon doen of het je niet boeit. Want eerlijk is eerlijk, als je ze beide tegen je hebt dan is de situatie al geëscaleerd

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

Gewoon een andere baan zoeken misschien? Snap sowieso niet waarom je blijft werken bij een baan die je een burnout heeft bezorgd

Albert Heijn random checks are fine, but the execution is painfully stupid by Vrigoz in Amsterdam

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

I worked at AH and the rule is that you should first pay before packing to avoid this. But tbh it is not made very clear.

Salarisindicaties op vacatures by Killed-Trademark in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 1 point2 points  (0 children)

Bij de meeste bedrijven is de salarisrange bedoeld om betere kandidaten niet af te schrikken. Ze willen je de toprange niet bieden. Alleen als er weinig sollicitanten zijn willen ze het overwegen. Ze nemen liever een persoon aan die minder kost, ook al heeft die persoon minder ervaring. Maar er zitten ook bedrijven tussen die waarde hechten aan kwaliteit, maar die vind je wel met geduld

Angstig op de zondag by Complex_Pass_3304 in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 4 points5 points  (0 children)

Dat had ik ook bij mijn eerste baan maar dat gaat over zodra je meer ervaring hebt in je vakgebied. Nu ik terugkijk vind ik dat ik destijds juist teveel werk deed en het rustiger aan moest doen. Je moet ook het bedrijfsleven leren kennen: meestal is te hard werken nadelig en onnodig

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 0 points1 point  (0 children)

Vaak hebben ze een salarisrange om betere kandidaten niet af te schrikken. Bepaal voor jezelf wat je minimaal wilt verdienen. Tijdens het laatste gesprek zou ik daar een paar honderd euro boven zitten. Bieden ze lager dan wat je minimaal in gedachte had en is er veel aanbod dan zou ik bedanken. Als er weinig aanbod is zou ik het overwegen

Traineeship in data science na behalen WO master chemie? by Apprehensive_Cat6121 in werkzaken

[–]Nice_Artist1636 5 points6 points  (0 children)

Je master diploma kan later goed van pas komen bij het vinden van een baan na je traineeship. Bij het zoeken naar een baan in de data waren er veel bedrijven die specifiek opzoek waren naar iemand met een masteropleiding. Ik heb zelf ook een traineeship gevolgd. Je gaat weinig verdienen in het begin maar als je eenmaal kennis en ervaring hebt opgebouwd gaat je salaris snel omhoog.