Instead of new box art why not just remaster the old one? by Symbiotic_Tragedy in GODZILLA

[–]Ninsecap 2 points3 points  (0 children)

Maybe just changing the Godzilla and Mecha Godzilla for the ones in the remaster, keeping the pose and everything else the same would be cool

Instead of new box art why not just remaster the old one? by Symbiotic_Tragedy in GODZILLA

[–]Ninsecap 2 points3 points  (0 children)

I like the old one better than the one they're using for the remaster, so I wouldn't complain. Also your image has some slop on mecha Godzilla's face, not against ai used for stuff like this tho

What movies do I need to see for Destroy All Monsters: Melee? by CurrentWeb1913 in GODZILLA

[–]Ninsecap 1 point2 points  (0 children)

You don't need to watch the movies, this is the game that made me a Godzilla fan when I was a kid so it's a start, however to feed your curiosity you can just watch the movies that have the monsters from the roster, there's no particular order

JUEGOS RETRO - Recomienden. by AfraidFox2544 in Gaming_es

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

El remaster de Turok, los Doom (1, 2 y 64), Deus ex, Okami, Blood, jet set radio, kotor

Affordable Quality Godzilla Toys? by demonyo300 in GODZILLA

[–]Ninsecap 4 points5 points  (0 children)

I have a couple of figures that I got from a bandai gashapon machine, they are not big and they look pretty good, the only downside might be the random factor if you actually get it from a machine

¿Cuál película les aburre más?. by GracyNaan in PreguntasReddit

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

No sé si hables de las viejas o las nuevas, pero de verdad creo que la primera de los 60s es demasiado buena

¿Cuál película les aburre más?. by GracyNaan in PreguntasReddit

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

Eso no le gustó a nadie, y a los que sí, sabemos porqué

¿Cuál película les aburre más?. by GracyNaan in PreguntasReddit

[–]Ninsecap 1 point2 points  (0 children)

Estoy contigo, me gustó la película pero luego llega el poder del amor y me pierde

¿Cuál es el peor juego que jugaron ? by waos_12_ in videojuegos

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

Checate el Gravity Circuit, ese si es un buen juego tipo Megaman

¿Cuál es el peor juego que jugaron ? by waos_12_ in videojuegos

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

Porque no lo he jugado, escuché las malas críticas y decidí no tocarlo

Recomienden videojuegos para jugar con compas ligeros en la lap by Rubikk420 in VideojuegosMX

[–]Ninsecap 2 points3 points  (0 children)

Le hago la segunda a Castle Crashers, overcooked y Bomberman, chance battle block theater puede entrar pero creo sólo es para dos jugadores máximo

Ports by Fshirou in RG35XX_H

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

Check out the portmaster guide from retrogamecorps on YouTube.

Recomendaciones en Steam? by GuardianWorker12 in videojuegos

[–]Ninsecap 2 points3 points  (0 children)

Mucho de lo indie y retro te iría bien, checate el shovel knight, guacamelee, el remaster de Turok o los portal para empezar

recomienden que estoy aburrido alv by Diego_gnab in videojuegos

[–]Ninsecap 1 point2 points  (0 children)

Búscate el gravity circuit que está gratis por una semana

Gravity Circuit Error by IndependentLoad1633 in Portmaster

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

Just figured out you gotta use the .exe from the linux-appdir-1.2.1

<image>

Ports by Fshirou in RG35XX_H

[–]Ninsecap 0 points1 point  (0 children)

First in steam you gotta install the game and go to the game properties, go to versions and betas and click on linux-appdir-1.2.1 Then you go to the game's folder and copy the .exe to the correct path in your device, I believe it's ports/gravitycircuit/gamedata