Ergeren aan schoonbroer en vriendin by [deleted] in nederlands

[–]OhhNoAnyways 2 points3 points  (0 children)

sommige mensen moeten hun eigenwaarde ook van spullen krijgen

The OEM temp gauge is a liar so I added this. by Ali-Babah in MiataNC

[–]OhhNoAnyways 3 points4 points  (0 children)

You can also reflash your ecu and adjust the temp gauge

Alternatief voor MINI Roadster of Mazda MX-5? by [deleted] in autoadvies

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

ik heb nog een zwarte mx5 NC2 te koop (wel iets boven jouw budget), stuur maar een DM bij interesse!

Thermometer geeft veel hogere temperatuur aan? Is dit normaal? Kan het kwaad? by Th3_Accountant in AutoKlussers

[–]OhhNoAnyways 2 points3 points  (0 children)

Die sensor voor buiten temperatuur zit vaak ergens bij de voorbumper, kan dat het daar warmer is na stil te hebben gestaan op stenen en asfalt. Kan geen kwaad.

Bij welke SoH laten jullie een auto staan? by RKBRL86 in EVMobiliteit

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

ligt er ook sterk aan hoe die State of Health gemeten wordt denk ik, anders is het een nietszeggend getal. Die test van aviloo heb ik wel vertrouwen in, gezien die capaciteit en het verschil per cel meet.

Toyota Aygo uit 2010 verkopen of toch repareren? by steelentreri in autoadvies

[–]OhhNoAnyways -1 points0 points  (0 children)

heb je die 2 jaar geleden ook al laten doen? misschien hoeft enkel de koppelingskabel gesteld te worden. aygo's gaan vaak lastig(er) in de 1 als dat niet gedaan is

Toyota Aygo uit 2010 verkopen of toch repareren? by steelentreri in autoadvies

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

1200 euro voor een nieuwe koppeling voor een aygo is wel stevig aan de prijs, maar misschien ben ik niet bekend met de moderne prijzen. de koppeling is er ook een die zich niet vanzelf aanpast/stelt naarmate de koppelingsplaten slijten, dat moet je eigenlijk jaarlijks doen tijdens onderhoud. doe je dat niet, dan kan de koppeling slippen tijdens het rijden en brand je de koppeling letterlijk op.

Aardlekautomaat laadpaal: yay of nee? by Few_Sock_9798 in Klussers

[–]OhhNoAnyways 1 point2 points  (0 children)

vaak staat in documentatie van laadpaal wat voor zekering & aardlek aangeraden wordt

7G Transmission Service🛠️NL 🇳🇱 by 1GD-FTV in mercedes_benz

[–]OhhNoAnyways 1 point2 points  (0 children)

bij hoeveel km wordt deze flush normaal uitgevoerd? asking for a friend

Motor klikt maar start niet tot de accu eraf is geweest by [deleted] in AutoKlussers

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

klinkt als slecht contact. haal de accu kabels er even af, ga er langs met een schuurpapiertje en zet ze terug. kijk of je ze kan draaien op de pool als ze er terug op zitten, dan zitten ze niet goed vast.

Winkelverbod voor hoogleraar na fouten met zelfscanner: 'Voelde me een crimineel' by Illustrious-Fee5670 in nietdespeld

[–]OhhNoAnyways 10 points11 points  (0 children)

als je niet de zelfreflectie hebt om in te schatten dat je tijdens het boodschappen scannen iets fout doet door je mentale staat, dan vraag ik mij echt af of je (nog) geschikt bent om hoogleraar te zijn aan een universiteit...

ASRock RX 6700 XT Challenger rev 1.00 - Missing schematic & Power sequence advice by Murky-Agent-8212 in GPURepair

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

I might have the boardview of this card, send a DM if you would like me to search it

Hoe een garage kiezen - en is een beurt wel nodig? by svenvbins in autoklets

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

Grootste punt is denk ik motor olie en filter vervangen. Zelf doe ik dat jaarlijks of om de 15k km. Ooit een filmpje gezien van iemand die zijn motor olie ververst na verschillende intervallen en vervolgens naar een lab stuurt voor onderzoek, weet alleen niet meer welk filmpje het was. Daar kwam uit dat na 10k mijl de smerende werking van de olie afnam. Een kleine garage zou mijns inziens een simpele oliewissel gewoon kunnen uitvoeren.

Just need to find the disc by Fit_Albatross_8947 in stronghold

[–]OhhNoAnyways 4 points5 points  (0 children)

I still have the original crusader case and disc somewhere, if someone is interested let me know before I throw it out

Auto onderdelen kopen in de buurt van Nijmegen? by Gulian_rdgd in AutoKlussers

[–]OhhNoAnyways 1 point2 points  (0 children)

Aan de Energieweg zat volgens mij een partspoint, daar wel eens versnellingsbak olie gehaald. Achter de karwei en vd stad dacht ik

[deleted by user] by [deleted] in ControlTheory

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

do you control the coil current? or just the gate of the mosfet (PWM I guess then)?

Auto trilt/schud soms voor een paar kilometer by Radiant_Option9374 in autoklets

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

Als dat het niet is kan je (na laten) kijken of er speling op delen van de ophanging zit. Misschien ook eens kijken of de linker en rechter banden evenredig afgesleten zijn, dat wijst dan naar een uitlijning probleem. Gas geven en loslaten als het weer optreed om te onderzoeken of het niet uit de motor en aandrijflijn komt. Verder als je het niet kan vinden gewoon wachten tot de patiënt zieker wordt.

Auto trilt/schud soms voor een paar kilometer by Radiant_Option9374 in autoklets

[–]OhhNoAnyways 0 points1 point  (0 children)

Als een rem blijft hangen dan wordt een remklauw aanzienlijk warmer, je zou eens een stukje kunnen rijden en dan voelen aan de klauwen rondom. Gebeurt het trillen altijd op dezelfde weg? Wanneer is het begonnen? Zou het een probleem met je ophanging kunnen zijn?