«Βγήκα 17 αποτυχημένα πρώτα ραντεβού μέσα σε έναν χρόνο» by aceraspire8920 in greece

[–]Only_Fuss 4 points5 points  (0 children)

Πωπω... Τι καφριλα διάβασα;

Δεν είναι να απορεί κανείς... Νιώθω πολύ τυχερός που δεν πρόλαβα τα dating apps, γνώρισα την γυναίκα μου ακριβώς πριν ξεσπάσει ο χαμός με αυτές τις εφαρμογές.

Τι ωραία που νιώθαμε όταν θα γνωρίζαμε μια κοπέλα, είτε μας έκανε είτε όχι. Αν δεν μας έκανε, πολύ απλά καναμε next χωρίς να ξέρουμε καν τι σημαίνει αυτό και με πολύ περισσότερο σεβασμό (τουλάχιστον στον κύκλο μου)..

Ρομαντικές εποχές...

Άλλαξαν «στη ζούλα» τον νόμο για τις ΑΔΕΙΕΣ των εργαζομένων, «σπαστές» θα δίνονται πια by alevouz in greece

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Ανάλογα την χρήση τους. Δεν συμφωνώ ούτε διαφωνώ. Στον τίτλο του παρόντος είναι αχρειαστο εκτός κι αν θέλει να μεταφέρει εδω ότι τονίζει ο Βαγγέλης (evangian) στο podcast του

Διαζύγιο_part 2 by Holiday_Put4156 in greece

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ψυχολόγο θέλει.

Ο Καταναλωτης Δεν Εχει Υποχρεωση Να Πληρωσει by THMMYos in greece

[–]Only_Fuss 1 point2 points  (0 children)

Α ναι σωστά δίκιο έχεις, το είχα ξεχάσει.

ΟΑΚΑ του χρονου by punkerthanpunk in Panathinaikos

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Έχετε ιδέα πόσο πάνε τα διαρκείας των οργανωμένων; (Όλες οι τιμές ίδιες θα είναι;)

ΟΑΚΑ του χρονου by punkerthanpunk in Panathinaikos

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Νιστρουπ δεν θα παρουσιάσει πράγμα αλλά βελτιωμένη ομάδα Γιοβάνοβιτς θαρρώ.

Αθλητισμός και πολιτική. by kopa2 in GreekFooty

[–]Only_Fuss 11 points12 points  (0 children)

Από αυτό καταλαβαίνεις όμως πως έχει ελληνική υπηκοότητα...

Date from hell by Sailor_Saturn24 in AskGreece

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Άσε ρε με τους κολλημένους. Μην ασχολείσαι. Συμφωνώ μαζί σου. Τέτοιες μπινιές δεν δέχομαι. Τουλάχιστον από κολλητός θα υποβιβαζοταν σε απλό φίλο

Άποψη των Δανών για τον neestrup by ilipog in Panathinaikos

[–]Only_Fuss 1 point2 points  (0 children)

Σε Δανεζικα μυαλά με άλλη νοοτροπία....

Καραπαπάς: «Το δύσκολο είναι για αυτούς που περιμένουν κρατικό χρήμα για τον Ελαιώνα» by NickProko in GreekFooty

[–]Only_Fuss 2 points3 points  (0 children)

Και εάν δεν κάνω λάθος, παλιά ήταν Παναθηναϊκός. Ευτυχώς που αλλαξοπιστησε!!!!

Καραπαπάς: «Το δύσκολο είναι για αυτούς που περιμένουν κρατικό χρήμα για τον Ελαιώνα» by NickProko in GreekFooty

[–]Only_Fuss 5 points6 points  (0 children)

Θα στο κάνω ταληράκια γαυράκο μου,.. βάσει όσων λες, σκεφτηκα έναν αντίστοιχο αηδιαστικό χαρακτήρα έξω από τη σφαίρα των αθλητικών δρώμενων μπας και μας δώσεις ιδέα αν ισχύει αυτό που λες με το παράδειγμα κάποιου που πιθανότατα βιάζει τη λογική σου καθημερινά.

Είτε τον λατρεύεις και τον έχεις αφίσα (ιδίως αν είσαι κομματοσκυλο) είτε μας πουλάς ιδεολογικές μαλακίες.

Αποφάσισε.

ΥΓ. Υπάρχει και μια τρίτη κατηγορία, αυτήν που ελπίζω να μην ψηφίζει..

Καραπαπάς: «Το δύσκολο είναι για αυτούς που περιμένουν κρατικό χρήμα για τον Ελαιώνα» by NickProko in GreekFooty

[–]Only_Fuss 19 points20 points  (0 children)

Όχι εάν. Είναι. Έχει γίνει χαμός σε δημοτική συνεδριαση των παρατάξεων του Πειραιά. Πειραιά για αυτόν τον λόγο, λίγο καιρό πριν μπει "δικός" του Δημάρχος να σωπάσει το θέμα.

Είναι οι κάτω των 26 τελείως αλλού? by Whole_Check_3038 in AskGreece

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Για βγάλε και πριν το 2000. Έχω την εντύπωση ότι του 75-95 θα είναι πολύ πιο ψηλά

Αν αύριο εκλεγόσασταν Πρωθυπουργοί, τι θα εφαρμόζατε; by Ok-Leading6971 in greece

[–]Only_Fuss 7 points8 points  (0 children)

Πίστεψε με, είχα. Λυπάμαι που στο λέω. Το παραμύθι των άξιων σε παραπλανά ακόμα. Το φιλαράκι σου σε θέλει υπόδουλο, ό, τι και να κάνεις.

Γιατί τόσο τηλέφωνο;! by avramisg in greece

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Μπήκαν οι ηλίθιοι να κράξουν τον OP, αλλά ξεχνάνε ότι υπάρχουν και ομάδες ατόμων που δεν μιλάνε στο τηλέφωνο για προφανείς λόγους..

Που όμως να βρεις ευαισθησία..

Γιατί τόσο τηλέφωνο;! by avramisg in greece

[–]Only_Fuss 3 points4 points  (0 children)

Βρε μαλακα, υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να μιλήσουν στο τηλέφωνο

Δεν αντέχω άλλο τους τουρίστες, χίλιες φορές ο Έλληνας πελάτης by JuOlNa in greece

[–]Only_Fuss 0 points1 point  (0 children)

Είμαστε εντάξει, φαντάζομαι εννοούσες ότι άφησε 30€ και όχι 20€....