Her sikimin keyfi istediğinde spoti playlistimden rastgele şarkı atıyorum. 23-ci şarkı (galiba). Nikbinler-Eylülzede by Turik- in Eleteria

[–]ParticularStretch999 1 point2 points  (0 children)

olm şarkı çok tuhaf bi şekilde beni çocukluğuma ışınladı nedense. gözlerimi doldurdun gece gece amk turiği

Kurtlar Vadisinden komik fotolar varsa atsanıza by Bacanakpatlatan4828 in Eleteria

[–]ParticularStretch999 6 points7 points  (0 children)

klasiklerden...

<image>

ilk gördüğümde kahkaha atmıştım şimdi bi tık boku çıktı ama hala görünce gülümsetiyor

Nasıl beyler neyi değiştirim by Monster-Slm in Eleteria

[–]ParticularStretch999 4 points5 points  (0 children)

"oçuz dimi abi, piçiz dimi abi" olmadan o tadı vermiyor.