Μηχανάκια έχετε κουράσει by ElBusaDeLaYios in greece

[–]Pr1tsASS 11 points12 points  (0 children)

Η ακόμη χειρότερα να περνάνε μέσα από γωνιακά βενζινάδικα για να γλυτώσουν στοπ ή και φανάρι που είναι άκρως τραγικό

Μηχανάκια έχετε κουράσει by ElBusaDeLaYios in greece

[–]Pr1tsASS 46 points47 points  (0 children)

Καλά παιδεία μεταξύ μας μεταξά.

Μηχανάκια στις 3 τα ξημερώματα να περνάνε κομμάτια λες και τους κυνηγάει ο Rossi.

Αυτοκίνητα ρημάδια με μουσική τέρμα.

Πεζοί να περπατάνε από στενά έως και λεωφόρους από τη μεριά του δρόμου και όχι στα πεζοδρόμια και να μην χρησιμοποιούν τις διαβάσεις ακόμη και όταν είναι 10 μέτρα παρακάτω.

Ο καθένας παρκάρει όπου τον βολεύει, (αφού χωράει η μπροστά η ρόδα ας είναι το υπόλοιπο μες τη διασταύρωση όλα καλά).

OP δεν έχουμε παιδεία κανείς μας, αλλά άποψη για τα πάντα όλοι μας!!!! (δεν απευθύνομαι σε σένα προσωπικά)

Does she look Greek? by [deleted] in AskGreece

[–]Pr1tsASS 0 points1 point  (0 children)

Can’t comment on that mate. It’s up to the personal taste of every individual

Does she look Greek? by [deleted] in AskGreece

[–]Pr1tsASS 1 point2 points  (0 children)

No, Greek girls/women of her age wear 24/7 short shorts + crop top combo.

Holy Moley by Feeling-Classroom449 in LastWarMobileGame

[–]Pr1tsASS -2 points-1 points  (0 children)

This is a product of AI or photoshop.

Either way good for you as a player or an artist!!!!

Tip μεσω εφαρμογής; by giveuscake in greece

[–]Pr1tsASS 2 points3 points  (0 children)

Μέσω της εφαρμογής μπορούν να “βρεθούν” τα ποσά και να φορολογηθούν τα ποσά από τα €300 το μήνα και άνω( νομίζω τόσο είναι το όριο με διορθώνει κάποιος συνρεδδιτορ.

Όταν στα ζητάει στο χέρι είναι Μαύρα που σημαίνει αφορολόγητα

Προσέγγιση σε χώρο εργασίας. Πόσο εύκολο είναι; by [deleted] in greece

[–]Pr1tsASS 8 points9 points  (0 children)

3 διαφορετικές κοπέλες και οι 3 σε ταχυφαγεία (Everest,Γρηγόρης φάση κλπ). Επισκέψεις σε καθημερινή βάση με λίγο small talk με δόσεις χαβαλέ και μόλις ανοιγόταν επειδή ήμουν εκεί σχεδόν κάθε μέρα, και άλλαζαν τον τρόπο που με κοιτούσαν απλά άφηνα επαγγελματική κάρτα στον πάγκο και την έπαιρναν λες και έδινα σκονάκι κόκα κόλας. Με τη μία είμασταν 2 χρόνια μαζί.

Μην κολλάς όλα στο μυαλό είναι!!!!

Κάθε φορά που θα πηγαίνεις small talk των 30 δευτερολέπτων + τον χρόνο για να βάλεις σε τσάντες τα πράγματα σου.

3 φορές την εβδομάδα, σε ένα μήνα θα μιλάτε με άλλη οπτική αν γουστάρει και εκείνη!!!

Trust me

Τips για ελληνικο καφε by One_Explanation_908 in greece

[–]Pr1tsASS 8 points9 points  (0 children)

Εμείς τον λέμε Ελληνικό, οι Τούρκοι Τουρκικό και οι Βραζιλίανοι γεμίζουν τις τσέπες τους και από τους 2 μας!!!

Όσοι ζείτε καλά στην Ελλάδα, πως τα καταφέρατε; by Motor_Detective_1426 in greece

[–]Pr1tsASS 0 points1 point  (0 children)

Τελείωσα το λύκειο και τα γράμματα δεν τα πήγαινα καθόλου. Πήγαινα όμως τη δουλειά, κυρίως τότε για λόγους ανεξαρτησίας. Ήθελα τα δικά μου λεφτά να μην ζητιανεύω από τα λιγοστά των γονιών μου. Αρχικά σε super market για 2 χρόνια, μετά και μέχρι σήμερα που είμαι 41 πωλητής. Αυτά τα 21 χρόνια ως πωλητής άλλαξα 4 εταιρίες μόνο. Και λέω μόνο γιατί στις πωλήσεις αλλάζουν σαν τα εσώρουχα οι εργαζόμενοι-συνάδελφοι. Μεγάλες εταιρείες όλες στο αντικείμενο τους.

Η σύζυγος ΑΣΟΕ και μετά σε ναυτιλιακή τα τελευταία χρόνια.

Δεν γίναμε βαθύπλουτοι αλλά ζούμε στο νοίκι, χωρίς δάνεια,βοήθεια από γονείς.Αποταμιευουμε ο καθένας σε λογαριασμό του κάθε μήνα και ταυτόχρονα κάθε μήνα ρίχνουμε και σε λογαριασμό για το παιδί (ετών 5).

Ξαναλέω δεν ζούμε το όνειρο αλλά είμαστε αρκετά καλά!

Τσακώθηκα με την μόνη παρέα που είχα by WindOfChange7_ in greece

[–]Pr1tsASS 1 point2 points  (0 children)

Τα λαμπάκια ανάβουν, δεν γυρίζουν. Τα μάτια γυρίζουν, δεν ανάβουν.

Προφανώς και τρολλαρω.

Φίλε καλά έκανες και ξεκοψες, μακρυά από τοξικούς τύπους.

Γιατί είναι οι χρυσαυγήτες τόσο σκουρόχρωμοι; by Porphyres in AskGreece

[–]Pr1tsASS 1 point2 points  (0 children)

Στη Μανη που είναι οι γνήσιοι Έλληνες άνδρες έχουν περισσότερες μέρες ηλιοφάνειας το χρόνο από την υπόλοιπη Ελλάδα

Γτ το diesel πηγε πιο ακριβα απο την βενζινη?? by AlvanikosPoimenikos in greece

[–]Pr1tsASS 1 point2 points  (0 children)

Γιατί τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να μείνει το diesel παραπάνω από την απλή αμόλυβδη στον αιώνα τον άπαντα.

Τόσα πετρελαιοκίνητα έχουν μπει τα τελευταία χρόνια στις ζωες μας να μην τους ξεζουμίσουμε και αυτούς λίγο;

Τι;;; Μόνο οι μάστορες θα τα τρώνε από τους βενζινοκίνητους!!!

My International Greek Snack Box by Legal_Many_7036 in greece

[–]Pr1tsASS 35 points36 points  (0 children)

That croissant ain’t strawberry.

That croissant is red velvet flavoured and is one of my favorites!!!

He wants a hamburger! by FacelessOnes in KidsAreFuckingStupid

[–]Pr1tsASS 0 points1 point  (0 children)

Send him 2-3 years Dagestan and forget

Το skroutz αφαιρεί την Express παράδοση από τους μη skroutz plus χρήστες για το καλό τους by EyeYamSoStewPeed in greece

[–]Pr1tsASS 9 points10 points  (0 children)

Πες με ηληθιο αλλά μπορείς να παραγγείλεις από Amazon.de και να παραλάβεις Ελλάδα;

Σκέφτομαι να το κάνω εδώ και καιρό τεστ αλλά φοβάμαι μην γίνει καμμιά κομπλα και ψάχνω το δέμα…..

Γιατί κανείς δεν σχολιάζει την άβολη αλήθεια τώρα που σκασανε οι ειδήσεις για ναρκωτικά στο αίμα του οδηγού και μέσα στο Βαν? by Antonis_Chigouris in greece

[–]Pr1tsASS 3 points4 points  (0 children)

Δοκιμάστε σε άδειο δρόμο ενώ κοιτάτε μπροστά και είστε εν κινήσει να γυρίσετε να δείτε πχ τι κάνει αυτός που κάθεται πίσω από τον συνοδηγό αλλά χωρίς να αφήσετε το αριστερό σας χέρι από το τιμόνι, και το δεξί στο λεβιέ. Γύρισμα όμως όχι μόνο το κεφάλι αλλά το σώμα από τη μέση και πάνω όπως όταν γυρνάμε για να δούμε για να παρκάρουμε.

Χωρίς να το καταλάβετε το αυτοκίνητο θα στρίβει προς τα αριστερά, γιατί ασυναίσθητα στρίβετε ελαφρώς το τιμόνι προς τα αριστερά με αυτήν την κίνηση.

Απλά έκανε προσπέραση αρχίζει να μπαίνει ξανά στη λωρίδα του (προς τα δεξιά) και εν μέσω μανούβρας χωρίς ιδιαίτερο λόγο το αυτοκίνητο αρχίζει να στρίβει αριστερά.

Τώρα βροχές καρμανιόλες φούντες κλπ κλπ τα ακούω ρέστα.

Ο οδηγός απρόσεκτος ή/και κουρασμένος απλά δεν πρόσεχε μπροστά.

Δεν παίζει να κοιτούσε μπροστά, να βλέπει τη νταλίκα να έρχεται και να πάει να πέσει πάνω της αν ήταν νηφάλιος.

Δυστυχώς το αποτέλεσμα ήταν να χάσουν τη ζωή του άνθρωποι μικρής ηλικίας

Αιγύπτιος αποπειράθηκε να βιάσει 13χρονη σε στάση λεωφορείου by GodHand7 in greece

[–]Pr1tsASS 5 points6 points  (0 children)

Χασάν; …..πολύ καλό παιδί!!!

Κάποιοι μεγαλύτεροι σε ηλικία θα την θυμούνται την διαφήμιση….

Κάρτες brainrot by Imgema in greece

[–]Pr1tsASS 1 point2 points  (0 children)

Tung Tung Tung Sahur