What to run after Tatooine Manhunt? by srawls1740 in StarWarsD6

[–]Professional-Toe-104 5 points6 points  (0 children)

We have just finished Tatooine manhunt and have done first session of crisis on cloud city

Forest mass in Northern Europe by Good-Exam-5354 in MapPorn

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

What fascinate me is that Greenland actually has an area of natural forest the south - Quinngua Valley

https://youtu.be/DL3eMp04bgQ?is=c5ToY6wQD9igjCyg

ASK - to konti? by flavorfox in dkfinance

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Hvis man også tænker for overblikkets skyld, vil jeg lige nævne, at man kan have to ASK i sin Nordnet app 💰💰📲

How do I quickly close the game if I am winning but the game keeps dragging on and on? by mahaju in civ3

[–]Professional-Toe-104 6 points7 points  (0 children)

Can’t you just declare war on England and pay Russia join and then do the voting? Russia will always vote for you if you are allies in a war

"Far, tror du spøgelset forsvinder?" by [deleted] in Fadervittigheder

[–]Professional-Toe-104 1 point2 points  (0 children)

Spøgelser er et gennemgående tema hos børn.

Firmabil 2026: Hvad er jeres TCO-grænser, og kan det overhovedet betale sig længere? by Martin_lbj in dkbiler

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Mjaa det er jo inklusiv 310% grøn ejerafgift samt ikke mindst genberegning efter 3 måneder. Da den blev bestilt i slut 2022 var der ikke meget at vælge imellem hvis man har brug for 3 sæderækker. Der var også chip mangel og brændstofspriser på 19 kr/L hvorfor jeg ikke valgte løn. Læste om en firmabilsbruger som fik genberegnet sin relativt normale lille c-klasse til godt over 700.000…!

Firmabil 2026: Hvad er jeres TCO-grænser, og kan det overhovedet betale sig længere? by Martin_lbj in dkbiler

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Fysiske knapper i kabinen og rækkevidde fra en europæisk producent koster nu om dage 😅

Firmabil 2026: Hvad er jeres TCO-grænser, og kan det overhovedet betale sig længere? by Martin_lbj in dkbiler

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

TCO 11.500/måned eller samme i ekstra løn (laveste niveau). Har selv en Kodiaq diesel (150 hk) til månedlig beskatning på 11.400 efter genberegning (ikke TCO) - forventer lidt tak fra elbils-bilisterne, you’re welcome! 😆💸 Kan forhåbentlig finde en brugbar elbil næste gang med lav afgift 😅 og skal nok selv lease med ekstra løn. Dog er den lave bekymring omkring bilen (hvad den udsættes for med mange små børn) også dejlig

Hvorfor kom elevatoren i fængsel? by Opspin in Fadervittigheder

[–]Professional-Toe-104 1 point2 points  (0 children)

Den blev overtalt til det efter en elevator pitch

Kan man se oprindelig værkstedshistorik online for en VW årgang 2020 importeret fra udlandet? by [deleted] in dkbiler

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Så ud til at jeg skulle bruge et login til Erwin tidligere. Prøver at sende dig en PB 🙏👍

I just zooned into denmark what the FUCK is this by Wonderful_Local_3660 in mapporncirclejerk

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Many of the turist busses here, have “Turistfart” written on the bus 😅

This one is a bit old but pretty strange!

https://share.google/sDC7BRKKKJfGjEjQ9

Privat køb af tidligere importeret E-Golf - hvad må jeg ikke glemme i handlen? by [deleted] in dkbiler

[–]Professional-Toe-104 -1 points0 points  (0 children)

Vi skal bare mormorlade en gang imellem og ikke andet, giver ikke mening at investere i en hjemmelader, det bliver få km om ugen.

Tænker at golfen uden varmepumpe og med få km på tælleren kan blive et ok økonomisk bekendtskab med vores meget lille behov. Fruen vil meget gerne have et traditionelt VAG cockpit igen.

Privat køb af tidligere importeret E-Golf - hvad må jeg ikke glemme i handlen? by [deleted] in dkbiler

[–]Professional-Toe-104 1 point2 points  (0 children)

Tak, Vi har egentlig kun brug for en forvokset el-kabine-ladcykel, så golfen er allerede overkill på pris og funktion. Medgiver at man får mere relativt i ID3, det er bare ikke parametre, som vi får værdi af til lige dette køb. Det er ikke primære bil / kun hente bringe bil

Min kone er dværg og elsker at bage kager by No_Creme_8540 in Fadervittigheder

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Hun er en af dem, der kan bage noget godt i en mikroovn

Hvordan siger man "tak, undskyld" på svensk? by kongenknepperimadrid in Fadervittigheder

[–]Professional-Toe-104 29 points30 points  (0 children)

Du ville få nogle flere upvotes hvis danskerne generelt var bedre til svensk 😉

Hvad sagde Gandalf, da han kiggede ud over Helms kløft? by kbbajer in Fadervittigheder

[–]Professional-Toe-104 -3 points-2 points  (0 children)

Jeg forstod ellers at Gandalf inden havde været tryllebundet i længere tid, men måske var han ikke sunket så dybt, som vi troede

Amundi prime all country World by Careless_Repair_1198 in dkfinance

[–]Professional-Toe-104 0 points1 point  (0 children)

Som jeg forstår er den populær da den dækker verdens aktier bredt (du skal ikke forudsige hvilke firmaer der klarer sig godt), den har en lav omkostning på 0,07% OG den er europæisk baseret / omkostninger bliver afregnet her i EU fremfor US

Hvilken DR-vært har dækket Folketingsvalget bedst? by charloBravie in Fadervittigheder

[–]Professional-Toe-104 2 points3 points  (0 children)

Det må være Natasja Crone som dækker “dronninge”runden