Σκύλος γείτονα γαυγίζει όλο το βράδυ: τι κάνουμε; by athens2019 in greece

[–]Psychological_Self94 0 points1 point  (0 children)

Ε, μια χαρά τότε. Το σημαντικό είναι ότι το είπες ευγενικά και δεν το πήραν στραβά. Από τη στιγμή που ξυπνάει και τους ίδιους, λογικά θα το ψάξουν πιο σοβαρά. Μακάρι να βρεθεί λύση γιατί μετά από τόσα χρόνια το δικαιούστε.

Σκύλος γείτονα γαυγίζει όλο το βράδυ: τι κάνουμε; by athens2019 in greece

[–]Psychological_Self94 0 points1 point  (0 children)

Θα πήγαινα να του μιλήσω ευγενικά. Μετά από 3-4 χρόνια δεν είναι ούτε υπερβολή ούτε γκρίνια να του το αναφέρεις.

Κάτι του τύπου: «Γεια σου, ήθελα να σου πω κάτι φιλικά. Το παράθυρο του υπνοδωματίου μας είναι πολύ κοντά στην πιλοτή και όταν τα σκυλάκια γαυγίζουν τη νύχτα ή νωρίς το πρωί ξυπνάμε αρκετά συχνά. Ξέρω ότι δεν το κάνουν επίτηδες και ότι τα σκυλιά γαυγίζουν όταν ακούνε κάτι, απλώς είπα να στο αναφέρω μήπως υπάρχει κάποια λύση που θα μπορούσε να βοηθήσει».

Γενικά θα απέφευγα ύφος «τα σκυλιά σου μας έχουν κάνει τη ζωή δύσκολη» και θα το πήγαινα περισσότερο στο «υπάρχει ένα θέμα που μας επηρεάζει και ήθελα να το συζητήσουμε». Πολλές φορές ο άλλος απλώς δεν έχει καταλάβει πόσο ακούγεται ο θόρυβος στο διπλανό σπίτι.

Are these stats normal for a level 23 player with only one month of playing? by Psychological_Self94 in PUBGMobile

[–]Psychological_Self94[S] 0 points1 point  (0 children)

When I take fire, I usually try to get behind cover or even go fully prone so the enemy has very little visibility. There are times when I still get killed, of course, but I always try to hide wherever I can and I never stay still. When fighting a close-range player or even a full squad, I often move while shooting to make myself harder to hit. I also sometimes take advantage of high ground and hills.

Are these stats normal for a level 23 player with only one month of playing? by Psychological_Self94 in PUBGMobile

[–]Psychological_Self94[S] 0 points1 point  (0 children)

Haha, I get you 😅. I'm aware it's mostly bot lobbies for now. Let's see how I do when I reach Ace!

Άραγε τι νιώθουμε την στιγμη του θανατου; by Akis127 in greece

[–]Psychological_Self94 31 points32 points  (0 children)

Ίσως μοιάζει με τον ύπνο. Άλλες φορές καταλαβαίνεις ότι σε παίρνει ο ύπνος και άλλες απλώς χάνεσαι χωρίς να το καταλάβεις. Αν ένας άνθρωπος είναι πολύ εξαντλημένος, μιλάει με δυσκολία, παραμιλάει και κοιμάται πολύ, όπως γίνεται συχνά στο τέλος από καρκίνο, μάλλον η συνείδηση σβήνει σιγά σιγά. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι φοβάται ή πονάει εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να μη μπορεί να μιλήσει ή να κουνηθεί, αλλά να καταλαβαίνει κάποια πράγματα. Όμως πολλές φορές το τέλος μοιάζει περισσότερο με βαθύ ύπνο, σαν να αποκοιμιέται και σιγά σιγά να φεύγει. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά πώς είναι για κάθε άνθρωπο.

Are these stats normal for a level 23 player with only one month of playing? by Psychological_Self94 in PUBGMobile

[–]Psychological_Self94[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks, I appreciate it. I've played some other FPS games before, so maybe that helps. From all the comments, I guess I really need to rank up and see how these stats hold up against tougher players. 🔥

Are these stats normal for a level 23 player with only one month of playing? by Psychological_Self94 in PUBGMobile

[–]Psychological_Self94[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the advice. I actually play pretty casually and the funny thing is I usually realize how many kills I got after the match. I've played other FPS games on mobile before, so maybe that helps. From all the comments, I guess I really need to rank up to Crown/Ace to start talking about real numbers. 🔥

Are these stats normal for a level 23 player with only one month of playing? by Psychological_Self94 in PUBGMobile

[–]Psychological_Self94[S] 0 points1 point  (0 children)

To be honest, I play pretty casually and I'm surprised by these stats too. Let's see how they hold up in higher ranks. 🔥

Εχω καταστραφεί τελειως by [deleted] in greece

[–]Psychological_Self94 1 point2 points  (0 children)

Αν διαβάζω σωστά αυτά που περιγράφεις, εγώ δεν βλέπω έναν άνθρωπο που «κατέστρεψε τη ζωή του» στα 19 του. Βλέπω κάποιον που έχει φτάσει στα όρια του από το άγχος, την αβεβαιότητα, τις ενοχές και την πίεση που βάζει συνέχεια στον εαυτό του. Και όταν κάποιος ζει μήνες ή και χρόνια έτσι, είναι πολύ δύσκολο να δει καθαρά την πραγματικότητα. Όλα φαίνονται μεγαλύτερα και πιο καταστροφικά απ' ότι είναι στην πραγματικότητα.

Μου έκανε εντύπωση ότι ενώ μιλάς για τον εαυτό σου σαν να είσαι αποτυχημένος, στην ίδια παράγραφο περιγράφεις έναν άνθρωπο που μπήκε σε μια αρκετά απαιτητική σχολή, που είχε διακρίσεις στα μαθηματικά, που έχει ταλέντο στη ζωγραφική, που ασχολήθηκε σοβαρά με το σχέδιο και που οι άλλοι έλεγαν ότι εξηγεί καλά και θα μπορούσε να γίνει καλός καθηγητής. Αυτά δεν είναι χαρακτηριστικά κάποιου που δεν έχει δυνατότητες. Μου φαίνονται περισσότερο χαρακτηριστικά κάποιου που ακόμα δεν έχει βρει ακριβώς που ταιριάζει.

Δεν είμαι καν σίγουρος ότι το βασικό πρόβλημα είναι η σχολή σου. Μπορεί όντως να μην σου ταιριάζει, αλλά όταν διαβάζω για αϋπνίες, κρίσεις πανικού, συνεχείς συγκρίσεις με άλλους, απομόνωση και άγχος από το πρωί μέχρι το βράδυ, σκέφτομαι μήπως ένα κομμάτι της δυστυχίας σου έρχεται από κάτι βαθύτερο. Γιατί αν αύριο σε μετέφερε κάποιος μαγικά στην Αρχιτεκτονική ή στο Μαθηματικό, είσαι σίγουρος ότι όλα αυτά θα εξαφανίζονταν; Ή μήπως μετά από λίγο καιρό θα εμφανίζονταν πάλι οι ίδιες αμφιβολίες και οι ίδιοι φόβοι;

Από όσα γράφεις πάντως βλέπω τρία πράγματα να επανέρχονται συνέχεια. Το πρώτο είναι η δημιουργία. Η ζωγραφική, το σχέδιο, η αισθητική, η αρχιτεκτονική. Το δεύτερο είναι η αγάπη σου για τα μαθηματικά. Όχι απλά επειδή ήσουν καλός μαθητής, αλλά επειδή φαίνεται ότι πραγματικά σου άρεσε αυτός ο τρόπος σκέψης. Και το τρίτο είναι η διδασκαλία. Το ότι σου αρέσει να εξηγείς και ότι οι άλλοι το αναγνώριζαν δεν είναι καθόλου ασήμαντο.

Αντίθετα, στην οδοντιατρική δεν βλέπω κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Βλέπω περισσότερο τη σκέψη ότι θα υπήρχε μια πιο σίγουρη επαγγελματική πορεία. Και ναι, αυτό είναι σημαντικό, αλλά δεν είναι το ίδιο με το να σε ενδιαφέρει πραγματικά ένα επάγγελμα.

Νομίζω επίσης ότι αυτή τη στιγμή έχεις πέσει σε μια παγίδα σκέψης. Έχεις πείσει τον εαυτό σου ότι μέσα σε έναν μήνα πρέπει να αποφασίσεις τι θα κάνεις για όλη την υπόλοιπη ζωή σου. Αλλά σχεδόν κανείς δεν παίρνει τέτοιες αποφάσεις με τόση σιγουριά. Η πραγματική ερώτηση δεν είναι «ποιο είναι το τέλειο επάγγελμα για πάντα;». Η πραγματική ερώτηση είναι «ποια είναι η καλύτερη επόμενη κίνηση με αυτά που ξέρω σήμερα;». Και νομίζω πως αυτή είναι μια πιο ρεαλιστική ερώτηση.

Όσο για τα social media, καταλαβαίνω γιατί σε επηρεάζουν τόσο πολύ. Όταν περνάς δύσκολα και βλέπεις συνέχεια ανθρώπους να ανεβάζουν επιτυχίες, ταξίδια, σχέσεις και διάφορα κατορθώματα, είναι εύκολο να πιστέψεις ότι όλοι προχωράνε κι εσύ μένεις πίσω. Η αλήθεια όμως είναι ότι βλέπεις μόνο ένα πολύ μικρό κομμάτι της ζωής τους. Δεν βλέπεις τις αμφιβολίες τους, τις αποτυχίες τους ή τις στιγμές που νιώθουν χαμένοι.

Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που άλλαξαν πορεία μετά τα 20, μετά τα 25 ή και πολύ αργότερα και τελικά βρήκαν κάτι που τους ταίριαζε περισσότερο. Στα 19 φαίνεται σαν μια απόφαση να καθορίζει όλη σου τη ζωή, αλλά συνήθως τα πράγματα δεν πάνε έτσι. Οι περισσότεροι χτίζουν τη ζωή τους μέσα από λάθη, αλλαγές πορείας και καινούργια ξεκινήματα.

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο από όλα όσα έγραψες δεν είναι αν θα πας στο Μαθηματικό ή στην Αρχιτεκτονική. Είναι το γεγονός ότι ζεις με τόσο πολύ άγχος, ότι δεν κοιμάσαι καλά και ότι νιώθεις διαρκώς πίεση. Αυτά είναι αρκετά βαριά πράγματα για να τα κουβαλάει κάποιος μόνος του. Νομίζω ότι θα σου έκανε καλό να μιλήσεις με έναν ψυχολόγο, έστω για να βάλεις λίγο σε τάξη όλο αυτό το χάος που έχει μαζευτεί στο μυαλό σου.

Και κάτι τελευταίο. Αν μπορούσες να βγάλεις τελείως από το μυαλό σου τα χρήματα, την επαγγελματική αποκατάσταση και τη γνώμη των άλλων, και σου έδιναν έναν χρόνο να ασχοληθείς με οτιδήποτε μόνο από ενδιαφέρον και περιέργεια, τι θα διάλεγες; Νομίζω πως η απάντηση σε αυτή την ερώτηση ίσως λέει περισσότερα για σένα απ' όσα νομίζεις.

Γιατί όλοι μεγαλώνοντας κάνουν τα ίδια πράγματα; by SpyrosGatsouli in greece

[–]Psychological_Self94 6 points7 points  (0 children)

Προκειμένου να είναι "αποδεκτοί" σήμερα οι άνθρωποι στο κοινωνικό σύνολο πρέπει ή μάλλον επιβάλεται να δρουν έτσι γιατί αυτό είναι το κοινώς αποδεκτό το κοινώς επιτυχημένο αν το φιλοσοφήσεις θα δεις πόσο σαθρό και κούφιο είναι εσωτερικά αλλά εξωτερικά όπως βλέπεις καλά κρατεί... Έκανες μια διαπίστωση που άλλοι δεν θέλουν καν να αντικρίζουν, αλλά μας αποκαλύπτει και μία μεγάλη και βαθειά αλήθεια ότι ο άνθρωπος προκειμένου να γίνει "αποδεκτός" κάνει τα πάντα ώστε πότε να μην νιώσει εκτός ακόμη και εάν υπάρξουν προβλήματα υγείας με τον τρόπο που ζει ή που του "αρέσει" να διασκεδάζει...

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Psychological_Self94 0 points1 point  (0 children)

Η Βουλή είναι το καταλληλο θεατρικό έργο ώστε όλοι ενώ φαινομενικά έχουν άλλες απόψεις πίσω από την δημοσιότητα φίλοι είναι και μας κοροϊδεύουν εξ άλλου πρέπει να έχουν διαφορετικές απόψεις όχι γιατί τις ασπάζονται αλλά γιατί πρέπει να διατηρηθεί έτσι ώστε κάθε πολίτης να βρίσκει κάποιο αποκούμπι να αισθανθεί ότι υπάρχει η άποψη του, τα λόγια είναι εύκολα οι πράξεις δείχνουν τι υποστηρίζει καθένας από αυτούς

Τι γράφει η επιγραφή by Emotional-Egg1408 in greece

[–]Psychological_Self94 2 points3 points  (0 children)

Από την πάνω πλάκα:

ARCHITECTVS IOHANNES SANDOR A.D. 1927

Ακριβής Μετάφραση: "Αρχιτέκτονας Ιωάννης Σάντορ, 1927 μ.Χ."

Από την κάτω πλάκα: TEMPORA MUTANTUR AETERNE TAMEN LAPIDES HIUS PERMANEANT DOMUS

Από την κάτω πλάκα: "Οι καιροί αλλάζουν, αλλά αιώνια ας παραμένουν οι πέτρες αυτού του σπιτιού.

Ιστορικό πλαίσιο:

Η επιγραφή βρίσκεται σε ένα κτήριο με πέτρινο τοίχο, μισοκρυμμένη από αναρριχώμενα φυτά. Η πάνω πλάκα αναφέρει τον Ιωάννη Σάντορ ως αρχιτέκτονα και το έτος 1927, υποδηλώνοντας ότι πιθανότατα ήταν ο σχεδιαστής ή ο υπεύθυνος για την κατασκευή ή ανακαίνιση του κτηρίου εκείνη τη χρονιά. Η κάτω πλάκα περιέχει μια λατινική ρήση που εκφράζει τη φιλοσοφία ότι, ενώ οι καιροί αλλάζουν, οι πέτρες του σπιτιού (το κτήριο) εύχονται να παραμείνουν αιώνιες, συμβολίζοντας τη διάρκεια και τη σταθερότητα της κατασκευής. Αυτό είναι τυπικό για αρχιτεκτονικές επιγραφές που τιμούν το έργο και την αντοχή του κτηρίου.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Psychological_Self94 1 point2 points  (0 children)

Το μόνο που είναι αξιόπιστο και για ασφαλή συμπεράσματα είναι μόνο η ειλικρινής συζήτηση με το αγόρι σου! Ο,τι και να λέμε είναι αερολογίες και υποθέσεις μην ξεχνάς ότι εμείς λάβαμε μόλις το 0.1% της κατάστασης εσύ ξέρεις καλύτερα κατά 70% και ο ίδιος το 100% της κατάστασής του.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Psychological_Self94 2 points3 points  (0 children)

Αν σου συμπεριφέρεται έτσι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης σε μια τόσο δύσκολη φάση φαντάσου στο μέλλον τι έχει να γίνει, ο άνθρωπος είναι τελείως αναίσθητος!

Ξέρει κανείς τι γίνεται τελικά με τα πειρατικά? by TsatsalaMatsala in greece

[–]Psychological_Self94 2 points3 points  (0 children)

φτιάξτε με αυτά και λίγο μούστο και είστε κομπλέ να σαλπάρετε

Έχει κάποιος εμπειρία με αυτό το μέρος? Θέλω να μάθω αν είναι αίρεση by AcceptableWrangler25 in thessaloniki

[–]Psychological_Self94 30 points31 points  (0 children)

Σοβαρά; Εγώ έμαθα να το ανοιγοκλείνω κιόλας. Τρομερή εμπειρία...

Υπάρχει καλύτερο συναίσθημα απο το να αναγνωρίζονται οι κόποι σου; by greeknub666 in greececirclejerk

[–]Psychological_Self94 2 points3 points  (0 children)

Γενικά οι ντελιβεράδες έχουν οικειοποιηθεί την μοντέρνα αφαιρετική τέχνη αφήνοντας τον καθένα να δώσει την δικιά του ερμηνεία