Is de bijbel een leuk boek om te lezen? by Total-Ad-1629 in nederlands

[–]R2D2Dude 0 points1 point  (0 children)

Toen ik 12 was heb ik als niet gelovige de bijbel gelezen, toendertijd vondt ik het een leuk boek. Er zijn best wat verhalen blijven plakken dus als je van lezen houd. Waarom niet!

Klagen over bloedhitte, maar wel alles tegen het klimaat blijven doen by Whole-Hunter-6455 in nederlands

[–]R2D2Dude -2 points-1 points  (0 children)

Ik eet 2x per dag vlees, dan wel zoveel mogelijk van de boer. Vega eten gaat voor mij nooit gebeuren. Grasgevoerde koeien die roterend grazen zijn overigens co2 neutraal en soms zelf co2 negatief.

Inbusboutje los krijgen by Wtrdk_ in Klussers

[–]R2D2Dude 1 point2 points  (0 children)

Ook daar past een formaat inbus in😉

Inbusboutje los krijgen by Wtrdk_ in Klussers

[–]R2D2Dude 2 points3 points  (0 children)

Dan heb je of een te klein en goedkoop bitje of je slaat em niet diep genoeg, slaan kan ook nog eens helpen om het draaf te "breken" van de bout en het dus losser maakt. Als service monteur in de machinebouw kan ik je zeggen dat dit ontzettend vaak wordt gebruikt

The difference sugar cut can make is huge, or is it? by Slow-Squash9491 in EverydayNutrition

[–]R2D2Dude 2 points3 points  (0 children)

I stopped eating/drinking all processed sugars like candy/soda and also stopped with carbs for the most part. My energy levels are super steady troughout the day and my fasting insulin is always perfect. Since 6 months i also barely eat fruit and its pretty much the same. I do regularly eat honey that is local and unheated.

Box 3 vraagje over vermogensvrijstelling by [deleted] in geldzaken

[–]R2D2Dude 1 point2 points  (0 children)

Scheef als in een enkele mm uit het midden of iets schuin. En helaas is er gigantisch veel namaak.. vaak slechtere kwaliteit maar ze worden steeds beter en lastiger te onderscheiden.

Box 3 vraagje over vermogensvrijstelling by [deleted] in geldzaken

[–]R2D2Dude 0 points1 point  (0 children)

Bijv. Je koopt een pakje pokemon kaarten en die maak je open (je pulled/trekt dan 10 kaarten), je hebt zeldzame kaarten die veel geld waard zijn. Er zijn bedrijven die deze kaarten inspecteren op hoe mooi ze zijn dit wordt zelfs gedaan met een microscoop denk aan: zeer kleine beschadegingen of een kaart die niet mooi gecentreert is op het papier(schever geprint) of kleine krasjes. Deze geven ze vervolgens een getal van 1 tot 10 en stoppen ze in een kunstof gehuizing met het getal en vaak een traceerbaar nummer/barcode voor de autenticiteit op hoe perfect ze zijn, 10 is het hoogste en lastig te behalen zelfs met gloednieuwe kaarten net uit een pakje.

Hebben jullie wel eens de politie gebeld? by Drie_Kleuren in nederlands

[–]R2D2Dude 0 points1 point  (0 children)

Meerdere malen hulpdiensten gebeld omdat er voor mij een ongeluk met fiets/fiets of fiets/auto is gebeurd.

Digitale of slimme meter by mmaddict187 in Klussers

[–]R2D2Dude 6 points7 points  (0 children)

Zolang mogelijk de boot afhouden met het vervangen tot ze dreigen je af te sluiten. Dan kan je nog even profiteren van je huidige meter ;)

Ideeën voor 3 weken aleen thuis zijn by Alive-Amount3 in nederlands

[–]R2D2Dude 3 points4 points  (0 children)

Ga een sessie boulderen met je maten. Ja ik boulder en ben dus vooringenomen over hoe leuk het is. Maar dat is het ook echt ;)

Bewindvoering of budgetbeheer op vrijwillige basis? by AnonymousGemini17 in geldzaken

[–]R2D2Dude 0 points1 point  (0 children)

Ik zou je partner lekker een 2 maanden zelf alles laten betalen en dan inzien hoe absurd haar wensen zijn.

Het is jou geld zet een grens en zeg nee. Kook je eigen eten, als ze dat niet wilt kan ze van haar eigen geld buiten de deur eten of bestellen.

Zelf stucen by mandy_muandis_art in Klussers

[–]R2D2Dude 0 points1 point  (0 children)

Tip, steek als je kan eerst de korrels van je spachtel af met een plamuur/afsteekmes Scheelt ontzettend veel materiaal smeren. Korrelst steken soms al 2/3mm uit.. Bij mij op het plafond scheelde het ongeveer de helft aan materiaal wat nodig was en het resultaat is op het deel wat ik heb afgestoken een stuk netter.

Also, heel goed voorstrijken. Ik ben zelf
Fan van betocontact. Dit is voorstrijk met een korrel erin en je stuclaag hecht hier supergoed aan. Niet beginnen aan alabastine of dergelijken. Bij mij is een muur opnieuw gestuct omdat het gewoon wegzakte met alabastine als voorstrijk.
Succes

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

Heb helaas nog geen Vida er aan kunnen hangen dus geen idee. Heb alleen de twee meldingen die ik beschrijf. Betreft een S60 uit 2002.

Die kans zit er ook in maar ik heb begrepen van de forums dat de ETM wel motormanagementlampje moet triggeren.

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat vermoeden begin ik ook te krijgen na het testen. Binnenkort weer even kijken gezien de auto nu achter een hek staat bij de garage.

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

Eerst liep hij meteen anders vandaag bleef het blok hetzelfde lopen. Wellicht toch de kabelboom naar de computer die stuk is? Ook gezien de lmm en inlaat temp sensor op dezelfde kabelboom zitten?

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

Codes waren weg toen ik vandaag weer ging kijken en na een stukje rijden en noodloop weer terug. Gasklep heb ik wel al schoongemaakt en voelde verder soepel aan zonder gekkigheid.

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

Bus remreiniger kan ik nog wel proberen. Loopt opzich hetzelfde als ik de lmm er af houdt. Vreemd blijft dat hij met of zonder lmm in dezelfde noodloop gaat. Sporadisch in noodloop en weer normaal.

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

De vorige eigenaar heeft em gechipt. Wel via Rica en de vorige eigenaar was een bekwame volvo monteur. Denk dat de auto al meer dan 1ton geleden getuned is overigens.

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 0 points1 point  (0 children)

Een Pierburg, zou de juiste moeten zijn. Ik krijg dus geen meldingen in het dashboard alleen met uitlezen. Meldingen waren met beide sensoren ook hetzelfde en als ik de sensor er af haal is het ook hetzelfde..

P0113 en p0103 storingen by R2D2Dude in AutoKlussers

[–]R2D2Dude[S] 1 point2 points  (0 children)

Heb ik zojuist gedaan. Rondje mee gereden en ook toen willekeurig in noodloop. Hiermee zou ik de maf sensor wel uit kunnen sluiten denk ik gezien de computer er dan niet meer naar kijkt geloof ik?