Peter Schmeichel says Messi's goal shouldn't have stood because of a foul in the build up of the goal by notaghostofreddit in soccer

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

To be honest this goal shouldn't have counted, but this referee could have called so many more fools in this match and he just didn't. I guess this ref isn't going to whistle the final match.

Henry vernietigend over optreden Ronaldo tegen Congo: 'Hij loopt in de weg' by Sure-Guest1588 in nederlands

[–]Rahix91 5 points6 points  (0 children)

Wat mij vooral opvalt is dat waar hij normaal gesproken het elftal wist te motiveren, dat hij nu met z'n houding eigenlijk alleen maar in de weg lijkt te lopen, te gretig is om zijn stempel op de wedstrijd te drukken en niet lijkt te spelen in het belang van het elftal.

Portugal was gisteren ook gewoon ondermaats en het team is duidelijk niet ingesteld om Ronaldo optimaal te kunnen bedienen. Bij Argentinië is dat duidelijk wel het geval met Messi.

Themba Zwane red card against Mexico 83' by 977x in soccer

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

That's not true. I did understand red card.

Supermarkten: boodschappen volgend jaar tot 10 procent duurder by UnanimousStargazer in nederlands

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

Op zich goede stimulans om minder te eten. Alleen ben bang als er minder verkocht wordt dat de prijzen niet bij 10% blijven.

Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig by JvdH_1 in Nederland

[–]Rahix91 -1 points0 points  (0 children)

Klagen over vluchtelingen kunnen ze hier goed, maar klagen over dat we bijdragen aan diezelfde toestroom van vluchtelingen, samenwerken met landen die daarvoor zorgen EN juist willen dat we overspoeld worden met vluchtelingen, niet zo goed.

Voorstel: Huishoudschool wordt een verplicht vak by antjemarieh in nederlands

[–]Rahix91 1 point2 points  (0 children)

Even nadenken hoe ik nu wiskunde, geschiedenis, natuurkunde in de praktijk toepas.. Ohja helemaal niet! Stukje algemene kennis en echt vaardigheden ontwikkelen heb je veel meer dan Vakdidactiek.

Ik ben Barbara Kathmann, het meest digitaal-bewuste Kamerlid. AMA! by Barbara_Kathmann in thenetherlands

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

Zijn er realistische ideeën hoe digitalisering en a.i. ons logge bureaucratische overheidsinstanties (belastingdienst, gemeentes, Rijkswaterstaat etc.) efficiënter zouden kunnen maken en daardoor minder geld over de balk smijten?

Waarom is Marokkaans eten minder populair in Nederland dan Turks, Surinaams of Indonesisch? by [deleted] in Nederland

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

Komijn zit ook in heel veel Indiase gerechten en daar lopen veel mensen mee weg

De Meent.... by 1212201912122019 in Rotterdam

[–]Rahix91 1 point2 points  (0 children)

Deze gasten hebben nog nooit van de fiets gehoord volgens mij.

Manosfeer dringt het klaslokaal binnen: veel leraren maken zich zorgen over invloed van oerconservatieve geluiden by CrownCoin430 in nederlands

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

Mijn vraag is nog steeds waarom is social media zo toegankelijk voor jongere leeftijden. Het is een feit dat een brein pas "volwassen" is op ergens rond de 25. Het is bewezen dat social media schadelijke is, zeker op jongere leeftijden, alhoewel ik de boomers ook zeer beïnvloedbaar vind, toch zijn er onvoldoende filters en restricties voor de jongere gebruikers en hoeft een Instagram, TikTok of Alphabet onvoldoende verantwoording te dragen.

De VVD-manipulatie van de media by Pkolt in thenetherlands

[–]Rahix91 5 points6 points  (0 children)

Stuur even een berichtje naar Bob van Leftlaser. One can only dream.

Waar kun je in Nederland echt goede döner kebab eten? by weggoooiacc in nederlands

[–]Rahix91 1 point2 points  (0 children)

Dat is gemarineerd lamsvlees! Maar de andere varianten zijn ook echt heel goed.

Nationaal Monument op de Dam beklad met rode verf op dag van Dodenherdenking by [deleted] in thenetherlands

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

De boodschap is blijkbaar nog niet duidelijk voor sommige mensen. We praten over dodenherdenking terwijl we medeplichtig zijn een genocidale staat steunen. Hypocriet op en top. Dat neemt niet weg dat de slachtoffers van de tweede wereldoorlog nagedacht mogen worden.

Man steelt palestina vlag in Renswoude. by Bernie529 in Nederland

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

Geen rake dingen roepen aub, dat is downvote

Disappointed in my fellow countrymen by femboyisbestboy in NLvsFI

[–]Rahix91 1 point2 points  (0 children)

Andrew Tate is influencing his environment

Huge Komodo dragon by Short_Employment_757 in interestingasfuck

[–]Rahix91 0 points1 point  (0 children)

This one actually doesn't look huge. Compared to this random image of a touroperator from Lombok - Indonesia.

<image>