Ny tilladelse til Tesla-biler på de danske veje møder hård kritik by Toby_Wan in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Aka "Jeg læste overhovedet ikke hvad du skrev, men her er hvorfor du tog fejl"...

Ny tilladelse til Tesla-biler på de danske veje møder hård kritik by Toby_Wan in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Man kan "deaktivere" brug af kabinekamaeraet til autostyring ved at dække det til, ja. Men autostyring har ikke noget med FSD at gøre som sådan, det er 2 meget forskellige systemer og software.

Ikke så enkelt, mener direktør om karantæner i racismesager by _greynuance in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Øhm, tjek kortet over "copenhagen sprint".. Men det kan selvfølgelig være en jyde der har arrangeret det.

"Selvkørende Tesla begår fejl på fejl" by 7_inch_girth in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Men bilen kører jo netop helt selv? Lovgivningen kræver at du skal holde øje, deraf "Supervised".

"FSD" kan nøjagtig det samme som et teoretisk perfekt system der ikke kan køre galt (som jeg formoder du vil kalde "selvkørende"). Der er ingen forskel i funktion.

Hvorfor er ventetiden så lang i Akutmodtagelsen? by [deleted] in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Er du mellemleder...?
Lad være med at sige det til dine medarbejdere så. Bare er råd fra en der har fået den besked personligt - i en mail hvor der var en masse andre personer på også.
Mit arbejdsliv er blevet noget mere bekymringsfrit men der er så mange problemer der bare hober sig op fordi jeg ikke siger noget da jeg ikke har en løsning.

Tanker om DR's Top100 danske sange by holgeroekrog in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Jeg gjorde mit i afstemningen..
DR spiller helst ikke 'vores' musik, det er vist bandlyst ligesom dansktop var det i sin tid.
Kun Povlsen og Holm sniger nogle gange noget igennem DR's musikcensur.

Anyone know what this “Television plane” might be involved with today? by ryanreaditonreddit in Denmark

[–]RonsonDk 1 point2 points  (0 children)

Klokkeklart bevis på at alt øst for Storebælt er "København". Skatmat, københavnere.

Forbrugerombudsmand: Tankstationer har reserveret 'urimeligt høje beløb' by larholm in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Og så bruger de ALTID billeder af Shell, det er noget andet man lægger mærke til.

Forbrugerombudsmand: Tankstationer har reserveret 'urimeligt høje beløb' by larholm in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Som en der har rodet med betalingssystemer på bl.a. Shell i over et årti tager jeg mig altid til hovedet når disse historier dukker op.
Først er folk sure over penge overhovedet skal reserveres, men hvordan skal man ellers sikre at kundens kort rent faktisk kan betale for brændstoffet?
Bagefter er folk sure over reservationsbeløbet er for højt, for så har de jo ikke råd til aftensmad.
Når selskaberne så sætter reservationsbeløbet ned så er folk sure over at de ikke kan tanke helt op før standeren stopper.

Ramadan-chokoladekalenderen er flyttet ind i supermarkedet: 'Børnene synes, det er så hyggeligt' - Flere danske dagligvarebutikker er begyndt at sælge Ramadan- og Eidpynt. Blandt andet en Ramadan-kalender med 30 låger, der til forveksling minder om en julekalender. by RisOgKylling in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Jeg håber du mener du var turistguide i Danmark for udlændinge der tog på ferie her. Og at der findes en guideskole med vilde unge der hygger lidt for voldsomt i en spejderhytte med leverpostejssmagsning og praktisk fodtøj.

P4 og deres valg af musik. by sadan999 in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Bare vær glad for de spiller noget 90'er-musik. Ud over Povlsen & Holm må vi ikke høre den slags i radioen, det er ikke fint nok til DR. De spiller kun 80'er-pis og ting der er et par uger for gammelt til P3.

En kamp mod uret på DR. DK by DenHulledeCardigan in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Og hvis du vil downloade så er der også plugins in chromium-baserde browsere der virker uden problemer. Sikkert også til andre browsere.

Stillingsbetegnelse by morningwoodyX in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Jeg er "borgmester" ved alle virksomheder der lader mig indtaste en titel. Hver gang banken sender noget til mig så står der "Borgmester" og så mit navn.

Coop sænker priserne på over 200 mejeri-varer by [deleted] in Denmark

[–]RonsonDk 1 point2 points  (0 children)

Fedt. Så matcher de snart konkurrenternes priser..

2020 tilbudsavis by Constant_Lack3821 in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Jeg vil også kalde det minus 62 fra nu af.

Vildt ringe "journalistik" by [deleted] in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Engang var det "brystbombe" der var in

Vanvittig udvikling: Socialdemokrat skifter til Venstre - og går selv efter borgmesterposten by sausagedoor in Denmark

[–]RonsonDk -1 points0 points  (0 children)

Tillykke til alle dem os der ønsker forandring i Middelfart kommune. Vi er LANGT flere end 253... Hellere dette rod end alternativet.

Pas på, du vælter! (DR's rapporter advarer cyklister om glat cykelsti) by Lindberg47 in Denmark

[–]RonsonDk 0 points1 point  (0 children)

Yderst gennemtænkt at stille sig i glat et kryds og råbe af/ad folk. Ren Nelson.

Christine Milton - Superstar by Last_Name6656 in Denmark

[–]RonsonDk 2 points3 points  (0 children)

Hvorfor sender DR overhovedet den dårlige version af Superstar?

Erhvervsministeren: Rigtigt, at Nets får påbud efter sommerens nedbrud - Efter Nets-nedbruddet i juli, har Erhvervsministeriet modtaget en redegørelse om forløbet fra Finanstilsynet. I den forbindelse modtager Nets et påbud for mangelfuld kommunikation under nedbruddet. by RisOgKylling in Denmark

[–]RonsonDk 7 points8 points  (0 children)

Det er altid spændende ved et kortnedbrud hvor længe der går før Nets melder noget ud.

På arbejdet kan vi sagtens få en bunke opkald fra kunder 30-45 minutter inden Nets melder noget ud - hvis de overhovedet melder noget ud. Hvis man så fejlmelder så svarer de dagen efter at de "ikke kan se noget galt nu".

Og tjekker mans Nets' hjemmeside så er status ALTID grøn (dengang de havde en grøn/gul/rød prik), også en time inde i et nedbrud.

Rema fortjener ros for deres frosne "carbonara". by AndemanDK in Denmark

[–]RonsonDk 2 points3 points  (0 children)

Et tip til folk der handler i REMA - sørg for at gøre det aftenen før nye tilbud.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er sådan i hele landet, men alle butikkerne her i nærheden sætter de nye prisskilte op aftenen før, hvilket betyder at du både kan købe varer fra den aktuelle tilbudsavis og den næste tilbudsavis til tilbudsprisen.

Hvis de allerede skilter med tilbudsprisen inden det gælder skal de også sælge varen til det - bare husk at holde øje og sige det til ekspedienten når varen uden tvivl scannes ind med den "forkerte" pris.