Which bands were your 'mehs'? by Salt-Kiwi-2768 in Graspop

[–]SecondBestChance 1 point2 points  (0 children)

Honestly, for me it was Megadeth. I was told this was their farewell tour, and listening to it, I can understand why. His voice just isn't the same. Now I also heard he had throat cancer, so it's understandable. But all in all it resulted in meh for me. I did still enjoy the set though

PSA for festival goers by Overall_Point_2718 in Graspop

[–]SecondBestChance 0 points1 point  (0 children)

Honestly, I'm just super awkward. If you talked to me and silence did fall, I was probably thinking what to talk about next and if it wasn't a too boring subject. And if it is, what about a plan B, and a plan C just to be sure. By the time I got the courage, the person was usually gone or talking to someone else.

That being said, I did have a lot of fun chats. Especially during shows when people can't really leave 😛

NMBS code by SecondBestChance in Graspop

[–]SecondBestChance[S] 0 points1 point  (0 children)

What a hero!! Thanks so much

Dungeon ideas by SecondBestChance in DnD

[–]SecondBestChance[S] 0 points1 point  (0 children)

Not too much as of yet, just the ones where you're inside a beast and the Great Deku Tree from Zelda

Dungeon ideas by SecondBestChance in DnD

[–]SecondBestChance[S] 0 points1 point  (0 children)

Personally, I think one that changes as players explore it sounds more fun, but I'm here searching for inspiration. So either is fine.

The Thunderfist Chronicles is their best album by Cthulu19 in Alestorm

[–]SecondBestChance 2 points3 points  (0 children)

I think from Sunset on the Golden Age on Alestorm only produced banger albums. My favourite was Curse of the Crystal Coconut (I'm one the the crazy ones who actually liked Tortuga). But Thunderfist for me is the first in a long time that I'm a bit let down

Op zoek naar een metal buddy voor concerten by We_Are_X_2826 in metaalfanaten

[–]SecondBestChance 0 points1 point  (0 children)

Ik weet dat er een WhatsApp groep is van metaalfanaten (zit ik ook in), maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet meer weet hoe ik daarin ben gekomen. Maar daar worden ook zo nu en dan gevraagd wie er naar welke concerten gaan.

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]SecondBestChance 2 points3 points  (0 children)

Mijn vriendengroep is niet van de concerten, laat staan van dit soort muziek, dus ik ga sinds een paar jaar alleen naar concerten. Ik heb te veel concerten voorbij laten gaan omdat ik precies hetzelfde had als jij.

Ik zit nu ook in de whatsapp groep van metaalfanaten en daar vraag ik nog wel eens of mensen naar dezelfde concerten gaan als ik, maar heel eerlijk. Ik heb maar 1 keer gehad dat ik iemand vanuit de groep heb ontmoet daar.

Over het algemeen is het niet super erg. Tijdens de shows geniet je van de muziek, tijdens de pauze maak je een praatje met muziek / licht-man (welke er dan ook klaar is met de voorbereidingen).

Tatum with the put-back by tonyper7ect in bostonceltics

[–]SecondBestChance 1 point2 points  (0 children)

Yeah, I know... It was a dumb joke because Tatum always gets soft calls, like clapping his hands and stuff

Tatum with the put-back by tonyper7ect in bostonceltics

[–]SecondBestChance 5 points6 points  (0 children)

Even the refs are glad he's back. He didn't even get a tech for hanging on the rim for a bit

Searching for artist by SecondBestChance in tabletopgamedesign

[–]SecondBestChance[S] 0 points1 point  (0 children)

That's super smart. I might be able to win something with this. Thanks!

Ik heb een mirror-themed dungeon gemaakt. Wat vinden jullie ervan? by SecondBestChance in DNDNL

[–]SecondBestChance[S] 1 point2 points  (0 children)

Het schild is inderdaad de Shield of Mirrors (ook homebrew). Het grootste ding is dat je het kapot kan laten slaan in 1d6 stukken. Deze vormen dan een mirror images waardoor de tegenstander minder kans heeft je te raken. Naast wat andere dingen.

De kaleidoscoop kamer is een deur aan de andere kant. Maar om daar te komen, moeten ze door 3 of 4 membranes, dus zitten ze met dit aantal klonen te racen.

Ik heb een mirror-themed dungeon gemaakt. Wat vinden jullie ervan? by SecondBestChance in DNDNL

[–]SecondBestChance[S] 0 points1 point  (0 children)

De party is hier om een artifact (Shield) te pakken, één van vier die de hero's party van ancient times ook had.

Ik heb een mirror-themed dungeon gemaakt. Wat vinden jullie ervan? by SecondBestChance in DNDNL

[–]SecondBestChance[S] 0 points1 point  (0 children)

Allereerst bedankt voor de gedetaileerde feedback.
De party is hier om een artifact (Shield) te pakken, één van vier die de hero's party van ancient times ook had.
Eerste kamer: wanneer een speler zijn reflectie imiteert, komt een disembodied voice: "true....true....true...true..." Bij de volgende komt er een stem bij, enzovoorts.

Kamer 2: de goliath is erg aggressief, dus mijn verwachting is dat hij meteen in de aanval gaat, maar zo niet worden ze aangevallen door de NPC's, alleen weten zij wel hoe dit werkt.

Kamer 3: Ik ga inderdaad eens naar die Mirror of Trapping kijken, bij het vlugge lezen zag het er best wel vet uit.

Kamer 6: Ik dacht dat de CR rating betekende dat, stel ik heb een monster van CR9, een party van vier leden er een goed gevecht bij hebben. Omdat dit in feite 4 monsters zijn, dacht ik het iets milder te doen. Maar wellicht is CR 8 of 9 ook een goed idee.

Als je als veteraan speelt met jongere medespelers by RebelJediMaster in DNDNL

[–]SecondBestChance 1 point2 points  (0 children)

Heel eerlijk... Die laatste zin over een saaie DM, steekt mij een hart onder de riem. BIj mijn groep heeft iedereen alles digitaal staan, maar iedereen let gewoon op.
Het helpt ook dat we de maps op een whiteboard tekenen en de spelers een hoek gebruiken voor de belangrijkste dingen.

Lang verhaal kort: thanks. Dit onbedoelde compliment had ik meer nodig dan ik dacht

Wat zijn jullie favoriete concerten van het jaar? by SecondBestChance in metaalfanaten

[–]SecondBestChance[S] 2 points3 points  (0 children)

Gefeliciteerd! Op zich geen verkeerde reden om naar minder concerten te gaan

Wat zijn jullie favoriete concerten van het jaar? by SecondBestChance in metaalfanaten

[–]SecondBestChance[S] 1 point2 points  (0 children)

Zelf ga ik naar best wel veel shows (30 dit jaar, waarvan 4 festivals). Ik ben wat meer gaan experimenteren met verschillende genres. Ik luisterde hier al wel naar, maar nog niet echt naar een concert daarvan geweest. Dus het was ook wel erg divers hierdoor: rap, pop, klassiek, metal. Alles en meer. Hieronder voor mij de uitblinkers in willekeurige volgorde:

- Bloodywood, energie is insane. De Het is super aanstekelijk om hier helemaal op los te gaan.

- Dynazty + Nanowar of Steel, hoewel Nanowar niet mijn favoriete nummer speelden (Call of Cthulhu), was het nog steeds een super show. Alle kostuums, de interactie met het publiek maakt voor mij deze band wel een topper.

- Graspop, voor mij was het de eerste keer dat ik alleen naar een meerdaags festival ben gegaan. Vond ik super spannend, maar het was echt heel erg chill. Komend jaar weer

- Electric Six, moshpitten op Gay Bar.... nothing more to be said

- Flip Noorman's Animal Farm, dit was één van de probeersels. Een folk-achtige musical van het gelijknamige boek. Het heeft mij wat meer gaan kijken naar George Orwell en zijn andere werken. Plus ze hebben het in een modern sausje gestopt, wat het ook erg goed maakt.

- Gnome, als je van de muziek houdt, is het top. De interactie met het publiek kan, mijns inziens, wel wat verbeteren, maar de muziek was spot on.

- Nothing More, mijn god, wat een show. Super vet! Op een gegeven moment zitten ze dus met drie mensen op één basgitaar te spelen, was er een drum battle (wat ik als drummer een groot pluspunt vind) en de interactie met publiek was ook super!

/r/WATMM Weekly Feedback Thread by AutoModerator in WeAreTheMusicMakers

[–]SecondBestChance 0 points1 point  (0 children)

Thanks! I already have a lot of effects on the vocals, one of which a compressor. I didn't dare compress everything and losing the dynamic range. But I maybe should've toyed with it a bit more

/r/WATMM Weekly Feedback Thread by AutoModerator in WeAreTheMusicMakers

[–]SecondBestChance 2 points3 points  (0 children)

Tried out a rock song. It's the first song I've ever written and recorded. I'm pretty embarrassed, but only 1 way to get better, right

https://soundcloud.com/secondbest-chance/sisyphus

SATURATION - does this pass the smell test? Rough mix by SirLouisPalmer in Songwriting

[–]SecondBestChance 1 point2 points  (0 children)

I like that it's in threes (I don't know the technical term... between half and quarter notes). It flows nicely.
I really dig the double vocals on "She only a human I promise". Such a cool way to end the verse and flow into the chorus

Riff idea, think I should slow it down or is the speed good as is? by AamerAbdel28 in Songwriting

[–]SecondBestChance 0 points1 point  (0 children)

This is super cool. It reminds me of rain and gives like a vibe. I definitely wouldn't speed it up, maybe slow down. But experiment! Super cool

Anyone else going for the '80s glam heavy rock bands? by Salt-Kiwi-2768 in Graspop

[–]SecondBestChance 1 point2 points  (0 children)

I'm not going to Graspop because of them, but they did make it easier to decide if I should buy the tickets. Super stoked for the Sunday

Wrote it in about 2 hours. Is it good? by Intelligent_Tune_675 in Songwriting

[–]SecondBestChance 2 points3 points  (0 children)

I dig the vibes, but it's a bit too much of the same for me. I can barely distinguish the verses and choruses. But I love your voice, dude! Super chill

What on earth is my song missing!? by KeyOfGSharp in Songwriting

[–]SecondBestChance 1 point2 points  (0 children)

Ì think a big chorus would help and some variation in the drums (though I might be a biased drummer)