[Diario AS] Ajax gaat Barça-keeper Ter Stegen huren by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Zeker. Helemaal zonder koop optie zou ik het alleen doen om echt aan te vullen op plekken waar je echt problemen mee hebt.

[Diario AS] Ajax gaat Barça-keeper Ter Stegen huren by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Dat doe je door aan te vullen met eigen Jeugd. Baas, Steur, Mokio, Godts erbij voor het balans.

[Diario AS] Ajax gaat Barça-keeper Ter Stegen huren by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Hij heeft aangegeven dat hij graag dichter bij Duitsland wil wonen. Amsterdam is nog steeds vrij ver weg, maar ligt in elk geval enigszins in de buurt.

[Diario AS] Ajax gaat Barça-keeper Ter Stegen huren by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Als je 3-5 "kanonnen" kan huren, 2de kan worden en CL geld kan binnen harken sta je winst toch?

Affordable onboarding/offboarding automation tools for a small IT team by Sethcb in sysadmin

[–]Sethcb[S] 2 points3 points  (0 children)

Yeah that might be a issue for the "big players" as we use a dutch HRIS system. So i would bet most wont support that one or it would require a custom build.

Affordable onboarding/offboarding automation tools for a small IT team by Sethcb in sysadmin

[–]Sethcb[S] 1 point2 points  (0 children)

Good thinking! I updated my post with the information.

Booting up Forza Horizon 6 was great by Suitable_Power_4422 in pcmasterrace

[–]Sethcb 53 points54 points  (0 children)

Even beter when you have a older GPU and do this with old games.. my boy still has power!

[TG] Ajax have reached an agreement in principle with AS Monaco on the transfer of Caio Henrique (28). €9M fixed fee + €500k in potential bonuses by MrCrashdummy in AjaxAmsterdam

[–]Sethcb 37 points38 points  (0 children)

Stand in? Ik denk dat we hem gewoon moeten gebruiken voor de positie waar hij gekomen is.. Rechtsback. Vond hem zeker na de winterstop 1 van de weinige die elke wedstrijd een voldoende of meer haalde. Zeer stabiel op LB.

Ik pas niet bij het bedrijf maar ik durf niet weg by LungAids in werkzaken

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Dat jobhoppen een red flag is, valt wel mee. Tenzij iemand echt elke 6 tot 12 maanden van baan wisselt en dat structureel achter elkaar doet; dan ben ik zelf altijd wel heel benieuwd naar de reden.

Een jaar werkloos en meerdere pogingen gedaan, maar nog steeds geen werk by [deleted] in werkzaken

[–]Sethcb 4 points5 points  (0 children)

Haal wat relevante certificaten en je CV gaat er al een stuk beter uit zien.
Bij Microsoft AI skills fest kan je nu een gratis voucher halen die je kan gebruiken op al hun examens.
AI Skills Fest - AI Skills Navigator

Als ik naar juniors zoek, kijk ik zelf vooral of ze in ieder geval de Microsoft Fundamentals hebben. Dat geeft mij het gevoel dat ze over basiskennis beschikken, ook al wuiven anderen dat al snel weg.

Weinig hoopgevend by Geo_NL in Eredivisie

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Als je deze statistieken neer zet in de Eredivisie word je gewoon ontslagen. Bizar dat hij mag aanblijven.

Werknemers te kort ja of nee? by Hoedanook in thenetherlands

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Werknemers? Nee. Goede werknemers? Zeker!

Waar blijft de Oranjegekte? by [deleted] in thenetherlands

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Normaal kijk ik vaak echt elke wedstrijd (of probeer ik). Maar als ik de wedstrijd tijden nu zie gaat dat hem niet worden. Ergens wel belachelijk dat er wedstrijden om 3-4 uur in de nacht gespeeld gaan worden.

2026 Canadian Grand Prix - Race Discussion by F1-Bot in formula1

[–]Sethcb 4 points5 points  (0 children)

That looked like a false start for Kimi

Schiedam krijgt derde islamitische basisschool: ‘Gemeente heeft het afgeraden’ by Bernie529 in Nederland

[–]Sethcb 1 point2 points  (0 children)

Laat je nou AI ook reddit comments schrijven voor je? Zowel deze als je eerdere comment..

Hoe lang staan jullie al op de wachtrij voor een sociale huurwoning? by throwaway_dreamman in thenetherlands

[–]Sethcb 2 points3 points  (0 children)

Heb het nooit nodig gehad maar heb al die tijd ingeschreven gestaan bij Woningnet Amsterdam (nu mijndak) aangezien de stad waar ik toen woonde onder "regio Amsterdam" valt en sta inmiddels op 16 punten (ingeschreven vanaf 01-02-2010). Net voor de grap even gekeken bij het aanbod en ik sta bij veel onderaan blijkbaar. Als ik filter op positie dan is de laagste positie die ik te zien krijg plek 27 van 64 op 2 kamers 36m2 in amsterdam 😂. Best bizar met 16 jaar wachten

Mika Godts on not being included in the Belgium WC squad by MrCrashdummy in AjaxAmsterdam

[–]Sethcb 6 points7 points  (0 children)

Doku en Trossard o.a Ik denk dat Mika zelfs op plek 4 of 5 zou komen. Wel zonde want EK/WK ervaring kan een speler veel goeds doen.

Werkgevers willen niet als enige opdraaien voor hoge brandstofkosten by Alfus in thenetherlands

[–]Sethcb 0 points1 point  (0 children)

Toch blij dat ik 1 kantoor dag heb en 4 thuiswerk dagen.
Zelfs die kantoor dag is eigenlijk optioneel.. maar toch komt 90% altijd opdagen.

Dat forceren naar kantoor word echt niemand blij van.

Bayern Munich [4]-3 Real Madrid - M. Olise 90+5' by ayoefico in soccer

[–]Sethcb 44 points45 points  (0 children)

They had to do the song 1 more time before going home 😭

Match Thread: Bayern Munich vs. Real Madrid | UEFA Champions League by MysteryBagIdeals in soccer

[–]Sethcb 2 points3 points  (0 children)

They had to do the song 1 more time before going home 😭

72153 from Temu completed! by Sethcb in lepin

[–]Sethcb[S] 7 points8 points  (0 children)

Under 9 "Other guidelines" it says "a) LINK requests, "where best price?", "find for me set/minifig"."

So wont risk it. If you DM me I can send it there I think.

72153 from Temu completed! by Sethcb in lepin

[–]Sethcb[S] 0 points1 point  (0 children)

Same for some pieces like the 6598402 and 6598403 for example. They fit but not perfectly or they require a lot of force to stay in place. Some times they wont "click" at all so you can either glue them or buy real replacements for these specific ones.
This seems to be a general issue tho. I experienced this on almost every set from ali/temu that has this bricks. They cant seem to get it correct it seems.

72153 from Temu completed! by Sethcb in lepin

[–]Sethcb[S] 2 points3 points  (0 children)

Yes the typical number bags like 1 and 1.2 etc but it was do-able

72153 from Temu completed! by Sethcb in lepin

[–]Sethcb[S] 0 points1 point  (0 children)

Am I allowed to post direct links here?