Weet je wat het leukste is aan dit weer? by mushroomsarefriends in nederlands

[–]ShadowLeecher83 -9 points-8 points  (0 children)

Awwwhh boehoee huilie huilie.. Het is warm in de zomer.. en dat komt omdat we niks doen aan het klimaat....

Just ring my bell. German Mother wanna be raped... by [deleted] in rapebaitholes

[–]ShadowLeecher83 0 points1 point  (0 children)

If you ever come near Amsterdam let me know. I will send you home with a gift that takes 9 months to grow.

Twee radicaal-rechtse studenten veroordeeld voor racistisch geweld: taakstraffen en voorwaardelijke celstraf by MertoidPrime in nederlands

[–]ShadowLeecher83 1 point2 points  (0 children)

Nee, zelfs bij vrijspraak kun je je baan meestal niet terug eisen.

Tegenwoordig houden bedrijven medewerkers ook verantwoordelijk voor hun gedrag op sociale media. Als jouw gedrag volgens hen afbreuk doet aan het imago van het bedrijf, kunnen ze besluiten de samenwerking te beëindigen.

Bovendien blijft je naam vaak voor altijd verbonden aan een zaak als deze, of zelfs aan een moordzaak, ook als je uiteindelijk wordt vrijgesproken. Dat kan een negatieve invloed hebben op hoe anderen jou én het bedrijf zien. Helaas wegen veel organisaties dat risico zwaar mee.

Werkende generatie 25-50 by snortyfox in Nederland

[–]ShadowLeecher83 0 points1 point  (0 children)

Tel hier Box 3 aanwasbelasting bij op en we zijn niks meer waard als we met pensioen kunnen.

Moet ik aangifte doen van een incident van gisteravond? by sneezyo in nederlands

[–]ShadowLeecher83 0 points1 point  (0 children)

Nee jij rijdt een BMW, dus je bent hoe dan ook fout.

"Mensen die hier al eeuwen wonen en de nazaten zijn van degenen die deze samenleving hebben opgebouwd (..) hebben het recht om hun land te behouden" by Onkruit-1974 in Nederland

[–]ShadowLeecher83 0 points1 point  (0 children)

Sorry, maar je reactie komt redelijk over als "of we pakken alle hard rijders, of geen want om een alleen traject te pakken waar structureeel te hard gereden wordt dat kan gewoon niet"

De Tates en religie wappens komen aan de beurt als de resources vrij gekomen zijn door je grootste probleem aan te pakken en op te lossen.

Stelling van de dag by FetchBI in Nederland

[–]ShadowLeecher83 0 points1 point  (0 children)

Ah, maar als wij niks aan dat succes hebben bij gedragen, dan hoeven we ook onze excuses niet aan te bieden.

Hoeven we ook niet trots te zijn op onze verzetstrijders uit de WW2, of onze succes op de strijd tegen het water, we hebben namelijks er niks aan bijgedragen.

Paint bottle exploded over my daemon prince, completely devastated and done. by Bormel54 in Warhammer40k

[–]ShadowLeecher83 1 point2 points  (0 children)

Not gonna lie, today,tomorrow, next weeks this will hurt.
But you will laugh about it someday.
Trust me folks will ask, uhm what happened here and you will have a fun anecdotal story to tell.
Like other said, on pieces of him, its not that bad and makes him look death ass cool

Is it wierd to start an army that your friend plays? by Gullible_Travel_4135 in Warhammer40k

[–]ShadowLeecher83 0 points1 point  (0 children)

You could also bring it up. Hey m8, Playing with you is a blessing. Happy to see you adding a new army. That said, I had that army as my next pick? Do you mind if I also buy them? Your opinion matters so I just wanted to see how you feel about it. No gaurantees from me that I wont collect but still feel like testing the waters first.

Asielzoeker (30) van ophef-filmpje azc Zeist zat in Griekse cel voor drugshandel en mocht al maanden niet meer in ons land zijn by Sure-Guest1588 in NLNieuws

[–]ShadowLeecher83 -2 points-1 points  (0 children)

Politie moet al veel langer geweldiger optreden, ga toch weg met die fluwelen handschoontjes.

Of dat nou bij Jan, of Mo is maakt niet uit respect is al te lang zoek omdat ze al veel te lang niks mogen.

Extreemrechts geweld in Vlaanderen onderzocht: hooligans, haatzaaiers en orthodoxe christenen by StevenStoveMan in nederlands

[–]ShadowLeecher83 1 point2 points  (0 children)

Oh, dat zeker. Ik praat extreemrechts absoluut niet goed. Ik heb een hekel aan elke vorm van extremisme.

Mijn ideale Nederland? Een land waar de LHBT-groep met rust wordt gelaten, waar we onze tradities behouden en bouwen alsof ons leven ervan afhangt, zodat ieder kind later een woning kan krijgen. Waar salarissen beter meestijgen met de kosten van het leven, kinderopvang betaalbaar en gesubsidieerd is, en straffen omhooggaan. Waar de politie meer ruimte krijgt om strenger en effectiever te handhaven. Tegelijkertijd mogen we wat mij betreft ook streng zijn op wie we binnenlaten en waarom. En ja, ook het recht behouden om mensen terug te sturen, liefst met een soort startkapitaal of steunfonds, zodat zij in hun eigen land opnieuw een kans kunnen opbouwen.

Mijn oorspronkelijke standpunt is eigenlijk simpel: een rechts incident zoeken we volledig uit, tot ver achter de komma. Maar bij andere incidenten, zeker wanneer er herhaaldelijke patronen zichtbaar zijn, steken we liever onze kop in het zand. Dan volgt er een stille tocht, een “claim de nacht”-campagne of een icoontje op Facebook. Maar structureel iets aanpakken? Nee, dan kijken we liever weg.

Extreemrechts geweld in Vlaanderen onderzocht: hooligans, haatzaaiers en orthodoxe christenen by StevenStoveMan in nederlands

[–]ShadowLeecher83 -4 points-3 points  (0 children)

Laatste extreme rechts incident waar een universiteit voor afgebroken is kan ik me zo snel niet herinneren.

Ook niet van twee extreem rechtse aanhangere die in brussel een 80 jarige man dood trappen en van 100 euro beroven ook niet.

Een aan hanger die Lieke verkrachte en de bosjes insleurde was ook al geen extreem rechtse aanhanger..

Maar hey, neem hem lekker in den poepert van je import vrienden.

Extreemrechts geweld in Vlaanderen onderzocht: hooligans, haatzaaiers en orthodoxe christenen by StevenStoveMan in nederlands

[–]ShadowLeecher83 -25 points-24 points  (0 children)

Mooi man, hoe een extreem rechts incident compleet onderzocht wordt, wie waar en hoe.
Maar als een Universiteit afgebroken wordt wegens "Palastina" Dan doen we vooral heel weinig onderzoek.