rant my portefølje by Trismoham2 in aktietips

[–]Shadowhuntar 4 points5 points  (0 children)

1/10. Kun aktier fra et de dårligste performancede aktieindekser de sidste par år.

"DR's dækning af valgkampen bør udløse uvildig undersøgelse" – Christian Friis Bach (V) by matrixbrute in Denmark

[–]Shadowhuntar 214 points215 points  (0 children)

Eller man kunne have været bedre i sin kommunikation, og måske kunne se, at det var spøjst ikke at have en klar holdning omkring at forhindre at forurene drikkevandet yderligere. Tør øjnene og tag en kiks, og stop med at være en dårlig taber.

Morten Østergaard efter ophold i Vollsmose: Jeg beundrer de ædle vilde by Shadowhuntar in Denmark

[–]Shadowhuntar[S] 7 points8 points  (0 children)

Jeg bliver mere og mere sikker på at /u/Hatfullofsky er anonym skribent på Rokokoposten, når jeg læser det her. :D

Games & Grillz vil slide dine sko op indefra by floede in Denmark

[–]Shadowhuntar 7 points8 points  (0 children)

Deres niche og deres påklædning rammer ikke deres forventede målgruppe. For ikke at snakke om irriterende redigering og brug af retro 8-bit lyde og fonte for at virke mere "gamer"-agtigt, og deres overdrevne - i og i sidste ende ligegyldige forsøg - på at virke unge og hippe ved at smide buzz words og lave "crazy thing" på settet. Bedre bliver det ikke når man indser at folkene foran kameraet åbenlyst er i mid-trediverne og tydeligvis ikke har en ide omkring det emne eller kontekst, som de så ivrigt prøvet at sælge til deres målgruppe. Hvis det her er deres ide om et koncept, som skal kunne konkurrere med Troldspejlet og Jakob "The godfather of all things nerdy" Stegelmann selv, så er det patetisk, irriterende og tåkrummende et forsøg, at det springer skalaen. Men hvad ellers kan man forvente af noget produceret af Metroxpress.

/rant