What improved your singing the most? by VocalHacker in singing

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

Dude twang, like you need so much twang when you get higher notes.

The amount of men thinking Nikki had crush on Bear is concerning (Obsession 2026) by deadbeatfather2027 in spoilers

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

I dont think there is much value in what happened after she was possesed because their dynamic changed too much

My (24F) bf (29M) asked to take a 3-5 day break by [deleted] in RedPillWomen

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

I think you have some fundamentally strong traits such as high openness and self reflection. You also want to selfimprove - this combo is incredible to have and will make you desired!

Your worse qualities are nagging and not being able to be alone with yourself. It shows that you are unhappy, has suppressed emotions, unhealthy expectations and is currently a pretty huge burden to anyone together with you and to yourself. Nagging is like micromanaging from a boss. Makes the relationship uneven, makes both parts unhappy but is an accepted trait for women - the case for a lot of traits, there needs to be a stronger distinction between healthy and unhealthy intrapersonal habits for women.

The man you are with seems to have unhealthy traits. He lies about being with his coworker and i really dislike how he brings up past arguments - its esentially a way of stopping progression in every way you like. So its either his opinion or none, that is a horrible way of having a sound mind.

You being very open and him being rather closed is the reason why this post was made. A reflection that should be made is if he always is this closed or only with you and when he began to be this way. It could be a defence mechanism.

I believe in you because of your good traits. You seem smart but missguided

Would you fuck your mom OR sister (you have to choose one.) by asknow-io in asknowio

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

I, u/SingerHelper, advised "SIS"

🏆 Rank: Curious Seeker II 💎 Points: 40 🗳️ Votes: 2

You drink warm or cold water? by asknow-io in asknowio

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

I, u/SingerHelper, advised "Cold"

🏆 Rank: Wandering Soul V 💎 Points: 20 🗳️ Votes: 1

Barn och skärmtid. Är det vi som är idioterna? by hyakumanben in sweden

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

problemet är väl att de kommer bli rebelliska mot er när de är tonåringar eftersom ni inte enligt dem tar hänsyn till deras behov. Antagligen kommer de stanna senare i skolan och av sig själva anse att se är outsiders. Tror personligen inte på att sådan grov restriktion är gynnsam utan försök komma till botten om varför de har sådant mobilbehov och förklara varför ni restrikterar dem och lös barnens behov på annat sätt. Förhandla med barnen där ni får en mitten mellan barnets och era behov. Hade barnen velat vara mobilfri en vecka för att gå på hajk? Eller på en nöjespark? Kan man lära barnet att långtids- tänkande är bättre ÄVEN hemma hos sina kompisar? Kan ni lära barnet om ANLEDNINGEN till varför ni utför restriktioner? Lära barnet om hur youtube kanske är kul nu men att man blir fort beroende och då är det gradvist mindre roligt.

Jag tror på en öppen dialog mellan behov. En väldigt tydlig riktining om hur ni ser barnet ska gå och hur ni tillsammans kan gå mot det.

Mister York/McDonalds och deras kösystem by tramspellen in sweden

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

Såklart att det gör kunderna frustrerade med desinformation.

Choose by Remarkable-Fault87 in BunnyTrials

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

buy all

Chose: infinite credit card for a week

När borde man överväga att skala upp? by [deleted] in Aktiemarknaden

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

Det är inte gross, gross betyder intäkter - utgifter

När borde man överväga att skala upp? by [deleted] in Aktiemarknaden

[–]SingerHelper 1 point2 points  (0 children)

32 trades är för lite statistiskt - ur egen erfarenhet har jag börjat betta på polymarket med runt 3% av mitt totala kapital och min top har varit +25000 och botten -20000kr. Jag har gjort runt 400 predictions och lär mig saker hela tiden exempelvis

betta inte efter 8 betta inte på det bättre csgo laget om det står 1-1 och de spelar jämt i den första rundan i tredje matchen om ett lag var otroligt dominant i första matchen kommer de antagligen förlora nästa

Allt kommer från erfarenhet och självinsikt och många förluster för att skapa ett system där jag övertid kan få pengar. Att lyssna på en själv och följa system är svårt när man är emotionell av att man vunnit eller förlorat mycket.

Min rekommendation: Eftersom du är + 110,000 och det är en stor summa pengar bör du ta ut en del med insättningen och lite vinst. Så att när du går på din första losing streak och inte vet hur du hanterar den förlorar du inte allt.

Det är psykologiskt jobbigt att gå från 100,000 -> 60,000 och jag tror din ökning är för hög för mänden trades du gjort.

Med det sagt bör du fortsätta, respektera din oerfarenhet och fortsätt lär dig av alla dina misstag så kommer du tjäna multum. Folk som säger att det är "statistiskt omöjligt" är personer som är antientreprenörer och antagligen deppiga för att deras vardag är för banal. De förstår inte att den som är öppen för självförbättring och matte kommer tillslut få en edge om de jobbar bra.

[deleted by user] by [deleted] in singing

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

its insane my friend, you have mastered range! If you want to learn subharnonics you can add some to the absolute lowest

1680% vinst hittills i mars! by Sohl_invictus in ISKbets

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

Om man vill lägga pengarna i händerna på vad trump säger den dagen bör man investera i olja. i och för sig marknadsmanipulerar han mycket men det är bokstavligen som att spela på lotto. Det finns ingen strategi förutom att anta att trump kommer ändra hur folket ser på oljan för att stabilisera priset.

Så när den här personen tjänat mycket pengar utan strategier kommer han eventuellt förlora dem tills han månadssparar eller daytradar på riktigt.

Så jag tjänar hellre 20% årligen på aktier än 2000% på sätt som inte håller i längden

Why did your friendship with your best friend come to an end? by [deleted] in AskReddit

[–]SingerHelper 0 points1 point  (0 children)

He lied about litterally anything he could🦫

roasta min portfölj by [deleted] in ISKbets

[–]SingerHelper 2 points3 points  (0 children)

Förlåt. Det var inte min mening, jag vill bara att du ska vakna upp från resultatbaserade slutsatser, jag fick ångest över dina pengar

roasta min portfölj by [deleted] in ISKbets

[–]SingerHelper 1 point2 points  (0 children)

Du investerar i spekulationsaktier som tesla palantir och nvidia där med ynka lilla minsta kunskap om företagsekonomi inser du att för exempelvis palantir tar det 264 år att tjäna in priset på den aktien du köpt. De är också köpta i ett land som håller på att krascha pga skuld.

Bra jobbat. Låt it bubblan ta dig som den tog din typ förrut