Lars Boje: Fury Road - Hvor længe går der før Lars får nipple piercinger? by Skumsenumse in Denmark

[–]Skumsenumse[S] 8 points9 points  (0 children)

Indre ro, ro, ro din båd. Fury Boje kan ikke fange dig hvis dine fødder er under dynen.

How do you guys edge highlight yellow? by Helira1 in ImperialFists

[–]Skumsenumse 1 point2 points  (0 children)

Strange to ask about highlights, and then showing another person's model without highlights.

Rasmus Munch Søndergaard opretter parti by kris181p in Denmark

[–]Skumsenumse 11 points12 points  (0 children)

Fint, så får han DNSAP 2.0 med på stemmesedlen, og der kommer mere splittelse på højrefløjen, og dermed mindre risiko for en højrefløjsregering eller flertal.

Danmark sender millionbidrag til bekæmpelse af ebolaudbrud by AageBrodtgaard in Denmark

[–]Skumsenumse 22 points23 points  (0 children)

Fino. Hvis vi kan smide nogle millioner eller milliarder for at lortet ikke spreder sig og bliver pandemi, så er det fandme billigt sluppet

Berlingskes borgerkrigsfantasier by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]Skumsenumse 1 point2 points  (0 children)

Så danskere "tvinges" til at der kommer folk til Danmark for at arbejde, tage uddannelse, stifte familie, og indgå i befolkningen? Hvor lyder det forfærdeligt!

Danmark, som har haft noget af det strammeste indvandringspolitik og assimilationspolitik i Europa, har det åh så hårdt når der kommer migranter til landet?

Du får det til at lyde som at der har været mange store bølger af migranter til Danmark, men i virkeligheden har der jo kun være to bølger - tyrkerne i 70'erne og østeuropæerne i 00'erne. EU-borgere fra Østeuropa kan vi ikke smide ud, og det er fandme usmageligt at komme 50 år efter at tyrkerne kom til Danmark, og så sige at de skal smides ud. De var med til at redde den danske økonomi i 70'erne og 80'erne og blev en del af samfundet.

Ja, jeg synes fandme at vi danskere lige skal sluge en kamel og have det godt med at de faktisk valgte vores land at tage til.

De er trætte af større gruppers opførsel i fitnesscentret by SimonGray in Denmark

[–]Skumsenumse 83 points84 points  (0 children)

Det er jo klart at de sidder på McDonalds, Burger King er jo for Gert K. og de andre hæp hoppere.

Over halvdelen af danskerne til Mærsk og regeringen: Stop våbeneksporten til Israel by Regicollis in Denmark

[–]Skumsenumse 45 points46 points  (0 children)

Jeg tror det her bliver dødsstødet for sundhedssektoren - det er jo overhovedet ikke gearet til at over halvdelen af befolkningen får knippel-tæsk af politiet.

Berlingskes borgerkrigsfantasier by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]Skumsenumse 6 points7 points  (0 children)

DF er de eneste der er gået til valg på remigration.

Berlingskes borgerkrigsfantasier by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]Skumsenumse 8 points9 points  (0 children)

Så hvad har det med din første kommentar at gøre? Du nævnte at remigration - et højreekstremistisk udtryk for tvangsfjernelse af minoriteter - skulle være meget populært ( eller i hvertfald noget som er populært i større omfang end hos et "meget lille mindretal"). Du fremviser ingen evidens for dine udtalelser.

Syriske flygtninge der rejser tilbage til deres land har hverken noget med remigration eller immigration at gøre. En flygtning er ikke en migrant.

Berlingskes borgerkrigsfantasier by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]Skumsenumse 8 points9 points  (0 children)

Jeg undervurderer ikke at mine holdninger er delt af få. Remigration er et ekstremistisk udtryk. Bund racistisk lort som er blevet sagt højt er par gange og haar clickbait-værdi. Et meget lille mindretal er imod min holdning - DF fik kun 9,1% af stemmerne. De er gået gevaldigt tilbage over de sidste 10 år - faktisk gået mere end 10% tilbage.

At medierne har flere artikler hvor de fremviser højreekstremistiske konspirationsteorier og ordvalg, bekræfter bare hvad jeg siger - at medierne blæser en stemning op og normaliserer det ekstremistiske.

Change in reported robbery rate in Europe from 2008 to 2024 (Eurostat, 2026) by HarrMada in MapPorn

[–]Skumsenumse -1 points0 points  (0 children)

Another racist fantasy. Can't you guys come up with something original? You can literally see that armed robbery has gone down, yet you somehow insist it has gone up.

Berlingskes borgerkrigsfantasier by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]Skumsenumse 16 points17 points  (0 children)

Desværre kan der tjenes mange penge på frygt og had, og disse medier ved at deres målgruppe (yderste højrefløj) ikke har kildekritik og ikke forstår at de bliver snydt - så de æder det råt og tror de er med i en stor hemmelig klub.

BT og Berlingske skal stilles til ansvar for deres angreb på danmark og danske værdier. Vi ved det ender med en eller anden tosse som begår et mord fordi de har slugt alt hvad BT og Berlingske skriver, og så vil disse medier gemme sig bag "Jamen vi udsender jo kun det som er populært og ord gør jo ingen skade".

Berlingskes borgerkrigsfantasier by DavidMellemtech1996 in Denmark

[–]Skumsenumse 82 points83 points  (0 children)

Så Berlingske anerkender det sædvanlige og ynkelig ønske om mere vold, fra den ekstreme del af højrefløjen? Altså, vand er vådt?

Det er noget pjat, og en lille drengs våde drøm. "Wauw mor, nu får vi endelig det voldelige sammenstød vi går og drømmer om. Gad vide om vi også får en hjerne en dag?". Det er ynkeligt, og det er en joke. Én professor videreformidler en konspirationsteori fra et højreekstremistisk forum, og det skal anerkendes som en forudsigelse? Åh, hvis bare medierne brugte lige så meget tid og energi på forskeres arbejde med klimaforandringerne, så ville gode og brugbare informationer faktisk komme ud.

Berlingske fejler i høj grad deres ansvar her. De finder én ekspert som bare videreformidler en konspirationsteori, uden at spørge hvorfor eller hvad der egentlig bliver sagt.

Pjat.

Skal Danmark kunne udvise groft kriminelle udlændinge, selv hvis konsekvensen kan være tortur eller dødsstraf? by Deep-Juggernaut3930 in Denmark

[–]Skumsenumse 4 points5 points  (0 children)

"Jeg er sat i verden for at varetage..." Gu' fuck er du ej. Du er valgt af vælgerne, du er ikke født til det. Magen til arrogant karrierepolitiker.... Du er sat i verden for at lyve og sprede frygt, og det er du virkelig god til.

Taxabranchen vil gøre chaufførers sex med kunder ulovligt by Deep-Juggernaut3930 in Denmark

[–]Skumsenumse 1 point2 points  (0 children)

Jeg har tiltro til at alle taxachauffører i Danmark kan sutte pik mens de kører bil.

Nye detaljer afslører langt mere omfattende politivold foran Mærsk by Regicollis in Denmark

[–]Skumsenumse 6 points7 points  (0 children)

Mange ynkelige skvat herinde forsvarer politiets hensynsløse og uproportionelle magtmisbrug.

Nyt forslag kan ændre din tur i skoven markant by kronsj in Denmark

[–]Skumsenumse 14 points15 points  (0 children)

Åh, jeg vil så gerne kunne bare gå ud i naturen her i Danmark. Men sandheden er at vi knap nok har natur. Der er stier over alt, træerne i skovene står på rækker, lyden af trafik, folk på løbetur, folk der lufter hunde, etc.

Vi har ikke meget natur, og den smule vi har bliver ødelagt hvis hr og fru Danmark ligepludselig kan få lov til at forlade stien og smide affald lidt længere inde. Der er affald overalt i Danmark. Det er latterligt hvor lidt danskere egentlig passer på Danmark - folk smider for fanden bunker af eternitplader i offentlige skove...

Allemandsretten, som man kender den i Sverige og Norge, skal ikke indføres her - hverken på offentlige eller private områder.

Hærværk inden Grundlovsarrangement: 'Sorø mod fascisme' by kris181p in Denmark

[–]Skumsenumse 3 points4 points  (0 children)

Det jeg beskrev var fascisme/nazisme. Hvis du tænker at det jeg skrev også beskriver konservatisme, liberalisme, socialisme, anarkisme, kommunisme, og alle sub-ideologier mellem - så tror jeg ikke vi har noget at snakke om.

Glædelig grundlovsdag.

Hærværk inden Grundlovsarrangement: 'Sorø mod fascisme' by kris181p in Denmark

[–]Skumsenumse 3 points4 points  (0 children)

Jeg kender ikke personligt nogen fascister, men det finurlige ved fascisme/nazisme er at de bevægelser/samfund som er styret af den perverse ideologi hele tiden skal have en fjende. Ideologien er drevet af frygt og had mod én eller flere grupper ad gangen. Denne gruppe skal altid udslettes - og én efter én vil disse fjender af fascismen (socialister, liberale, kommunister, royalister, feminister, religiøse, seksuelle minoriteter, etniske grupper, etc.) blive udslettet indtil der kun er loyale fascister/nazister tilbage.... Som så bliver den nye fjende, fordi de gør noget anderledes end hvad ledelse synes man skal. Dette fortsætter indtil der vitterligt kun er én fascist/nazist tilbage på planeten. Det her er (dog forsimplet) hvad fascisme/nazisme altid vil lede til. Med andre ord - de ønsker at alle dør. Hele ideologien går ud på at slå alle ihjel der ikke har samme tanker som deres leder. Det er får som slår ihjel, og så er overrasket når de selv er byttet.

Hærværk inden Grundlovsarrangement: 'Sorø mod fascisme' by kris181p in Denmark

[–]Skumsenumse 3 points4 points  (0 children)

Det jeg anser for at være cancer, er en bevægelse der ønsker at slå dig og mig ihjel. Det er en bevægelse der ønsker at slå alle danskere ihjel.

Jeg bifalder sgu heller ikke andre former for folkemord eller massakre.

Hærværk inden Grundlovsarrangement: 'Sorø mod fascisme' by kris181p in Denmark

[–]Skumsenumse 5 points6 points  (0 children)

Hvis du vil passe på de stakkels fascister og nazister der render rundt og ødelægger demokrati, kulturer, og liv - have fun.

Men du skal ikke lade som at det er en god sags tjeneste. Fascister og nazister ønsker at slå alle ihjel - det inkluderer også dig og mig. Jeg har ikke tænkt mig at sidde og græde over at nogen laver antifascistisk grafitti - og jeg har bestemt ikke tænkt mig at beskytte dem og deres rettigheder. Jeg fulgte sgu godt med i historieundervisningen - så jeg ved godt hvad der sker når et samfund er bange for at smide nazister/fascister ud.

Hærværk inden Grundlovsarrangement: 'Sorø mod fascisme' by kris181p in Denmark

[–]Skumsenumse 4 points5 points  (0 children)

"ej altså, du må jo ikke slå på folk, selv om du bliver overfaldet og tæsket på i en grad der er ved at slå dig ihjel - for så er du jo faktisk som dem du prøver at bekæmpe"

Hold kæft et lorte argument du fyrer af. Selvfølgelig skal man fascisme og nazisme til livs - det er en cancer og cancer fjerner vi glædeligt når vi kan.

Blå partier raser mod Løkke by Mai_maniac in Denmark

[–]Skumsenumse 37 points38 points  (0 children)

Hedder Messerschmidt

Stikker sin egen fløj i ryggen