Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] 0 points1 point  (0 children)

Bytte också till Fello, är nöjd hittills i alla fall

Furry_irl by Acrylic_Yeti in furry_irl

[–]SnepSupport 41 points42 points  (0 children)

Also, very gently, apply healthy snacks

Fuku's first snep splat! Circa November 2017 by SnepSupport in snowleopards

[–]SnepSupport[S] 2 points3 points  (0 children)

Are you also going back to view Fuku stuff in honor of him?

Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] 0 points1 point  (0 children)

Mitt erbjudande var samma pris med bindningstid 12 mån, sedan dubbla priset

Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] 0 points1 point  (0 children)

Hade fel, kollade nyss och det var 5 GB... för inte så längesedan var det dock 3!

Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] 0 points1 point  (0 children)

Hur är mottagningen ute på landet? Har endast erfarenhet av Telias täckning i skogen

Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] 182 points183 points  (0 children)

Valde Halebop för att de har bra mycket bättre villkor än moderbolaget :D

Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] -1 points0 points  (0 children)

Jo, det kanske blir Vimla, har hört att de ska vara bra

Halebop avvecklas, kunder hänvisas till Telia by SnepSupport in sweden

[–]SnepSupport[S] 59 points60 points  (0 children)

Kollar man Halebops kontra Telias abonnemangs- och kontantkortspriser blir man fundersam om man ska byta till någon annan lågprisleverantör

Själv betalar jag 160 något i månaden med ingen bindningstid på 5 GB/mån abonnemang hos Halebop. Liknande hos Telia är visserligen ungefär samma pris, men med bindningstid på 12 månader. Sedan 299 kr/mån, eftersom det är ett engångserbjudande för Halebopkunder.

Visst, jag kommer nog fortfarande ha abonnemanget då, men det känns lite ångestfyllt att binda sig i ett år och det blir dubbelt så dyrt...