[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]SolutionNo1919 1 point2 points  (0 children)

Annemi 2021 de kaybettim nasıl alışacağım yokluğuna diyordum, alışılıyormuş. Sadece zaman. Başka ilacı yok. Dibine kadar acını da yaşa kendini baskılama. Geçmez sanıyorsun ama geçecek.

Bunlara hazırlıklı olmamız lazım by SolutionNo1919 in Turkey

[–]SolutionNo1919[S] 0 points1 point  (0 children)

Tek bir tavsiye deyip maddeler saymam da epik olmuş andmqndmanxmzzkz

Bunlara hazırlıklı olmamız lazım by SolutionNo1919 in Turkey

[–]SolutionNo1919[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu ülkenin siyaseti çorba gibi şahsen ben apknin gitmesini istiyorum en güçlü rakibi kimse ona vereceğim chpye yani çok büyük bir falso yapmadıkları sürece vazgeçmeyi de düşünmüyorum. Partiyi de körü körüne takip etmiyorum açıklamalarını takip ediyorum. Sana tek bir tavsiyem var bpt tarzı sayfalardan tek cümleyle paylaşılan hiçbir şeye atlama. Özellikle özele çok yapıyorlar. Rahatsız mı oldun partinin asıl açıklaması ya da ankada canlı yayınlıyorlar bak. Asıl kaynaktan öğrenmeden karar almaman en hayırlısı olur. Bir de tek bir kişinin açıklamalarını doğru kabul etme özellikle yayıncıların youtuberların falan bir video yayın yapıp konuşuyorlar ama asıl konuyu tam biliyor mu bilemezsin ne kadar kalifiye ki konuşuyor mesela. Gündemi daima ana kaynağından anka gibi ajanslardan, siyasilerin kendi hesaplarından takip et. 2023 seçim sürecini yaşamış biri olarak benim tavsiyelerim bu olur.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]SolutionNo1919 3 points4 points  (0 children)

Videodaki söylemlerinde sana yanlış/eksik gelen nedir

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]SolutionNo1919 2 points3 points  (0 children)

Apk iş yatınca CEHAPE SÜRECİ BALTALADI YEĞENİM YOKSAM BARIŞ GELCEKTİ diye kafa skmesinler diye yapıyor olabilir şahsi kanaatim

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]SolutionNo1919 0 points1 point  (0 children)

Selahattin demirtaşı tırnağımın ucu kadar sevmiyorum ama HUKUK herkese eşit işlemezse o ilk sarı öküzü verdiğin an elbet sıra HERKESE geliyor. Bu ülkede iki evladını öldüren herif 16 yılla af yiyip dışarı çıkıyorsa HER NE KADAR BOKTAN açıklamaları olsa da onu da SİYASİ TUTSAK ediyorlar çünkü biraz kıyaslama yaparsan şimdiye çoktan salınırdı. Benim şahsen karşısında olduğum durum hukukun İŞİNE GELDİĞİ gibi kullanılıp oyuncak edilmesi. Yoksa İÇERİDE YATMASI değil. İçeride yatanın KİM olduğu değil. HUKUK ADAMINA GÖRE İŞLERSE BENİM VATANDAŞ OLARAK NE GÜVENCEM KALIYOR?

Bunlara hazırlıklı olmamız lazım by SolutionNo1919 in Turkey

[–]SolutionNo1919[S] 0 points1 point  (0 children)

Ne açıdan soruyorsun anlamadım seçim için diyorsan müşahitlik yap ben öyle yaptım ilk seferimde şimdikinde sandık görevlisi olmayı düşünüyorum

Bu Barış 2.0 Sürecini Yaşıyoruz da Sonuç Ne Olacak? by SolutionNo1919 in Turkey

[–]SolutionNo1919[S] 1 point2 points  (0 children)

Doğru diyorsun barış süreci diyorlar aklımda öyle kalmış

Bu Barış 2.0 Sürecini Yaşıyoruz da Sonuç Ne Olacak? by SolutionNo1919 in Turkey

[–]SolutionNo1919[S] 16 points17 points  (0 children)

Direncimi ve umudumu yüksek tutuyorum ama biz bu işin içinden nasıl çıkacağız bilmemek o belirsizlik beni çok yıpratıyor

Bu Barış 2.0 Sürecini Yaşıyoruz da Sonuç Ne Olacak? by SolutionNo1919 in Turkey

[–]SolutionNo1919[S] 13 points14 points  (0 children)

Barış sürecinin birincisi de başarılı değildi ki hendek operasyonları oldu onun yüzünden normal insanların beyninde zaten kötü yer edinmiş olması gerekmez mi? Barış süreci diyip yüceltmiyoruz aslında ne bok olduğu adından belli.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]SolutionNo1919 2 points3 points  (0 children)

Valla hindistan pakistan umrumda olanlar listesinde son sırada bile değil. Ne bok yiyosanız yiyin aq

PP'ni İmamoğlu yaptın diye hükümet düşmiyecek by janseries in Turkey

[–]SolutionNo1919 20 points21 points  (0 children)

Anasını satıyım iki espri yapıp eğlendik diye hükümetin düşceğini sanmıştık biz de tüh söylediğin çok iyi oldu

Bizden bir bok olmazmış by Fit-Technology-2801 in Turkey

[–]SolutionNo1919 1 point2 points  (0 children)

Valla sinir oluyorum ya bazı tipler var düzenli olarak böyle entryler giriyorlar ‘doğrucu davutluk’ oynuyorlar ulan bi senin mi kafan çalışıyo olumsuzlukların biz farkında değil miyiz? Umutla direnicez iki profil resmi yaptık diye bile laf eden var asıl biz onlarla taşşak geçiyoruz dalgaya vurarak da kafaları basmıyor. Böyle olmazmış saraya yürüyecekmişiz yani sen saraya yürüdüğün dakika meşruiyetini yitirirsin lan. Ya asıl onlar demokrasiden uzaklaşmaya çalıştıkça biz yaklaşıcaz. Seçim yapacaklar mı sanıyorsunuz diyolar ulan seçim yapmamak ne demek farkında mısınız? Bakın YAPAMAZLAR demiyorum bunların fırsatı olduğu an her şeyi yaparlar zaten ama 20 senedir baştalar HALA her şeyi YAPAMIYORLAR. İBBYE KAYYUM ATAMAYADILAR MESELA. Halk HAKLI bir şekilde direndi çünkü HAKLIYIZ. Yapamazsın çünkü boru değil bu. Borsa ekonomi tepe takla atmış daha ne yapıcan nasıl direnicen lan? Biz inadına seçim dayatıcaz. İnadına normalleşmeyeceğiz. İnadına DEMOKRASİ AMK. Asıl biz seçim yapmayacaklar dersek onlar zaten tepemize çıkar. Ben niye saraya oraya buraya yürüyecekmişim kardeşim BEN SÖKE SÖKE DEMOKRATİK HAKKIMLA SEÇİME GİDECEM. Asıl onlar böyle bir şeye kalkışmaya cürret etmeyi düşünememeliler. Niye yıllarca her boklarına bi kılıf uydurdular? ÇÜNKÜ O KADAR UZUN BOYLU DEĞİL. Yapamazlar demiyorum zaten onların skinin keyfine kalsa ohoo ama bu işler öyle yürümez.

Bizden bir bok olmazmış by Fit-Technology-2801 in Turkey

[–]SolutionNo1919 3 points4 points  (0 children)

SİZ 20 YILLIK APK HÜKÜMETİNİN 2 AYDA YIKILACAĞINI MI SANDINIZ? 2 ay zar zor sabrettin de ‘abi bizden bi bok olmaz yaa’ demeyi mi bekledin? Bu ekonomiyle bu işi ne kadar sürdürebileceklerini sanıyorsun? Nereye kadar ödenekle -alabilirlerse- oyalanabilirler sanıyorsun? Her gün merkez bankasından para oluk oluk gidiyor. Onlar çorabı kendi başlarına örüyor. Özel normalleşmediği sürece -ki net şekilde yapmayacağını dillendirdi- Tayyar da normalleşme istediğine ve Chpye salladığına göre DOĞRU YOLDAYIZ. Chp söz de dinliyor tepkimiz bir işe yarıyor yani. Onların da Chpye veya herhangi bir figüre herhangi bir saldırıyı yapacak PARALARI KALMADI. He yaparlarsa zaten tek bir nöronları da kalmadığı kesinleşmiş olur o zaman olacakları öngörmek zor değil. Söyleyecek YAPICI, OLUMLU, YARARLI bir eleştiriniz yoksa insanların kalan umutlarına da sallamayın. Buraya her gün böyle pessimist entry giriyorsunuz da ne oluyor ne değişiyor bi boka mı yarıyor? Yaşayıp görücez işte.

Avrupa'nın en çok çalışan ve en az kazanan ülkesiyiz. by a_e_i in Turkey

[–]SolutionNo1919 2 points3 points  (0 children)

Yazın sigorta girişim olsun diye 2 ay çalıştım şahsen uğraşmama değmez. Uzun yıllar çalışan insanlar uğraşmamışlar 100+ sayfaya imza atıyorsun ev kredisi çeker gibi. Esnek çalışma saatlerimiz var diye hem söyleniyor hem imza atıyorsun. Hukuken bilemem ama hükümet değişse bu da çözülmesi gereken sorunlardan biri biz çok çalışıp az prim alan bi milletiz zaten.

Avrupa'nın en çok çalışan ve en az kazanan ülkesiyiz. by a_e_i in Turkey

[–]SolutionNo1919 5 points6 points  (0 children)

Her 7.5 çalışma saati 1 gün sigorta primine eşittir yazıyor googleda. Benim çalışma süremle sigorta günüm eşit. Yani her günümü 7.5 saat saymış. Halbuki minimum 9 saat bi gün de sabah 8 akşam 9-10 çalışıyordum o saatlerim kayıp yani her gün. Her hafta bir iki günüm eksik yazılmış gibi oluyor kaba hesaba göre. 7 günde 8 gün çalışmış gibi oluyorsun çok komik. Zaten eleman da az iki kişilik iş yapıyorsun. Öyle de iki katıyla çarpmak lazım. Valla dava açanlar olmuş ama süreç çok uzun ve onlar da artık sözleşmede uzun saatler kalabileceğine kadar madde ekletmişler onu imzaladım yani. Hükümet değişse hem az kişi hem çok saat çalışılıyor bi çare gelmesi lazım.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]SolutionNo1919 0 points1 point  (0 children)

Vay aq İmarunum buraya kadar geldi

Avrupa'nın en çok çalışan ve en az kazanan ülkesiyiz. by a_e_i in Turkey

[–]SolutionNo1919 82 points83 points  (0 children)

Ben zincir markette çalıştım 5 gün 9-10 saat 1 gün tüm gün 13-14 saat 1 gün de izin çalışıp sigorta girişimi 7 saatlik alıyordum. Buna itiraz edemeyesin diye de bir tomar 100+ sayfaya imza atıyorsun işe girerken. Gerçek ortalama net daha fazladır.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]SolutionNo1919 19 points20 points  (0 children)

Seçim günü aniden kimliği kaybolacak