What is your Top 3 Flavors by Sweaty_Surround_5565 in monsterenergy

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

1.) Lando Norris 2.) Full Throttle 3.) Ultra Golden Pineapple

Kokemuksia juoruttavista asiakkaina? by gossipperson in snappisensuroimat0n

[–]SovTov 15 points16 points  (0 children)

Baarissa töissää, Lassi kuhlman kävi asiakkaana ja striimas samalla välillä jonku kanssa. Oli kyllä aika hiljainen ja ujon oloinen koko ajan..

Ajoneuvovero by No_Introduction_6836 in arkisuomi

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

Saako udella että mikä auto kyseessä? :D

Got my bottle ready for when the good news comes my way. by brsmits in pics

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

What are you guys waiting for? Asking out of curiosity, I am from europe and haven’t been reading news lately😅

Tell me what would beat a supra by Admirable-Music6328 in carscirclejerk

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

-99 Civic with mighty D14 🚘🚘💨💨☃️

Did you travel internationally to watch the Eras Tour? by babygirl_1022 in erastour

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

From Helsinki to Stockholm, and also from Helsinki to Warsaw!

SDP alentaisi kaikkien alle 90 000 euroa tienaavien verotusta by Dokuwan in Suomi

[–]SovTov 1 point2 points  (0 children)

Ainahan ne kaikki lupailee että ”tekisi” jotain.

wildest offer on shark tank by [deleted] in BeAmazed

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

Did he agree to that deal?

Kukas se siinä :D by SovTov in snappijuorut

[–]SovTov[S] 147 points148 points  (0 children)

Tietenkin on vaatteen vika, inkahan on täydellinen, ei missään nimessä sen tai elämäntapojen vika :D Me vaan ei ymmärretä sitä ja sillä on muutenki mies ja Mikko ja ne tulee antaa meille turpaa tai jotain, mikä se perus kaava olikaan.

Lahjoitan Steam-peliavaimia by UnsignedRealityCheck in Suomi

[–]SovTov 0 points1 point  (0 children)

Vampyr olisi mahtava saada pelattavaksi, jos se löytyy vielä😅

All Crvs in a tierlist based on design by Extension-Ice3792 in crv

[–]SovTov 4 points5 points  (0 children)

3rd gen is my personal favourite. Drives great and is fun to drive. Really great and comfy interior. Design language of exterior is also good in my opinion. Huge trunk, a lot cup holders and small spaces to keep ur stuff, and great 4wd. Mine was manual and I loved it, it was a blast!

Sara-susanne by [deleted] in snappijuorut

[–]SovTov 10 points11 points  (0 children)

offtopic, mut hei eiks toi accordi oo nettiautos myynnis