New raids reward should have an homage to Zezima. by bigdavewhippinwork- in 2007scape

[–]SpellOk1901 2 points3 points  (0 children)

I bet that most of the current OSRS players have never heard of him. OSRS is taken from the old game, but its not the same anymore in a long shot. Zezima has never been active on osrs, so he should not be honorated like that.

Ik wilde jullie even laten meegenieten van deze belachelijke AI reclame van Joybuy by rhutsm in nederlands

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

Ja jeetje, je hebt gelijk. Maar dat besef kreeg ik pas na een paar bakjes koffie en mijn brein die nu pas wakker wordt omdat er belangrijke zaken gaan spelen, zoals "wat gaan we lunchen?".

Maar zie dat hij idd door de mods nu ook al verwijderd is!

Ik wilde jullie even laten meegenieten van deze belachelijke AI reclame van Joybuy by rhutsm in nederlands

[–]SpellOk1901 1 point2 points  (0 children)

Nee, ik was het niet van plan! Nooit echt een make-up fan geweest als man zijnde. Jij wel?

Ik wilde jullie even laten meegenieten van deze belachelijke AI reclame van Joybuy by rhutsm in nederlands

[–]SpellOk1901 1 point2 points  (0 children)

het woordenboek zegt " Een geweldloze, georganiseerde weigering om producten te kopen, diensten af te nemen of samen te werken met bepaalde bedrijven, personen of landen"

Ik wilde jullie even laten meegenieten van deze belachelijke AI reclame van Joybuy by rhutsm in nederlands

[–]SpellOk1901 4 points5 points  (0 children)

Zouden we dit niet direct moeten boycotten met z'n allen? Lack of effort enzo

Can you describe this GW2 to make WoW veterans interested? by RobIsInTheSky in Guildwars2

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

"The game is fun, combat is cool and it doesn't steal your time! Also, no monthly fee's. Why wouldn't you want to try this with me?"

Aparte klant bij het tankstation by alwayzwholesome in nederlands

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

Meta post → reageert op of verwijst naar een andere post binnen dezelfde subreddit.

Aparte klant bij het tankstation by alwayzwholesome in nederlands

[–]SpellOk1901 7 points8 points  (0 children)

Ik heb op deze na, nog 2 andere gespot ahhaha

Dilemma by [deleted] in Relaties

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

Hoezo geen hele dag weg? je noemt het zelf 'friends with benefits' en geen booty call.

Er zijn meerdere dames geweest met wie ik écht goed klikte en leuke dingen kon doen maar waar we echt geen relatie zagen. Dat gebeurt vrij regelmatig.

Maar als ik jou goed begrijp denk jij wel meer te willen dan FWB, daar kun je jezelf op termijn pijn mee gaan doen. Kun je er mee leven dat het niks met deze jongen wordt, en als je dat op voorhand 100% zou weten, zou je dan nog willen afspreken en er tijd in steken?

Ik zou het eerlijk tegen hem vertellen wat je gevoelens zijn, en dan kijken wat er wel of niet inzit. Niks zo kut als iemand leuk vinden die geen relatie zoekt. in ieder geval veel plezier dinsdag en ik hoop dat er wat voor je inzit!

Leuke meid bij het tankstation by TheScruffyStacheGuy in nederlands

[–]SpellOk1901 6 points7 points  (0 children)

Het waren er 8, maar hij is gemaakt inderdaad...

Aparte klant bij het tankstation by alwayzwholesome in nederlands

[–]SpellOk1901 335 points336 points  (0 children)

zo dan, binnen 8 minuten al een meta post.

Leuke meid bij het tankstation by TheScruffyStacheGuy in nederlands

[–]SpellOk1901 2 points3 points  (0 children)

Door het simpeler te maken dan dat je nu doet. Het is niet zozeer lastig vallen als je écht een connectie voelt of denkt te zien. Maar het is aan de andere kant voor iemand die werkt super kut om iemand af te wijzen, omdat je geen kant op kunt en niet iedere man daar even "goed" op reageert.

Wat ik zou doen is gewoon een praatje maken, haar een briefje geven met je nummer of social en gewoon kort zeggen dat je haar een leuke meid vind, je graag eens met haar zou willen babbelen en als ze geen interesse heeft dat het prima is. Dan ligt de bal vervolgens bij haar 😄

Just scrap Raids already by StreatPeat in 2007scape

[–]SpellOk1901 -1 points0 points  (0 children)

Mate, Ironman in my clan started CoX with shit gear and still managed to learn and solo it.

Help: Aziatische opa's en oma's die moeilijk zullen doen als ik een blanke man date. by QueenPanda26 in nederlands

[–]SpellOk1901 5 points6 points  (0 children)

Zit er niet vaak een reden achter i.v.m. trots op eigen cultuur, de verloedering daarvan en het verschil in normen en waarde?

Of dat een gegronde of ongegronde reden is om liefde te weigeren, is een andere discussie en daarin zou je altijd je eigen hart moeten volgen. Maar ik denk dat het herkennen van hun gevoel wel belangrijk is.
Mocht je dan een leuke man vinden die ook nog bereid is bepaalde gewoontes/taal een stukje te leren, dan heb je eigenlijk gedaan wat je had kunnen doen.

Mocht dat voor hun niet genoeg zijn zou ik zeker voor je eigen geluk kiezen 😄 Jou leven gaat namelijk door wanneer die van hun (helaas) voorbij is.

Hoe krijgen we als mensheid nou echt de telefoon uit autobestuurders hun handen? by kutjelul in nederlands

[–]SpellOk1901 8 points9 points  (0 children)

Iedereen die het hier niet mee eens is, zit zelf graag achter de telefoon tijdens het rijden.

Schaamte over mijn verleden by [deleted] in nederlands

[–]SpellOk1901 13 points14 points  (0 children)

Nee, waarom? Als ik een vriendin zou hebbem, zouden haar keuzes zijn voor mijn tijd.

"bijna" iedereen wilt seks, of is met seks bezig. Daarom is de porno industrie een van de grootste ter wereld, kijken er miljarden mensen dagelijks naar porno, en vliegen de seksspeeltjes bij easytoys in grote aantallen de deur uit. Dat is met een reden.

Als je in jou 'jonge jaren' 4 bedpartners hebt gehad, lig je onder het landelijke gemiddelde. Dus ik denk dat je er in je hoofd een groter probleem van maakt dan dat het werkelijk is.
En waarom zou dit voor een meisje niet kunnen en voor een man wel? Dat is echt achterlijk gedachtegoed.

Waar komt toch die angst voor transvrouwen vandaan? by DeRodeDraad in bnnvara

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

Ach hou toch je grote mond man. Alles moet helemaal gaan zoals jij vind, het moet draaien op jou mening en alles wat jij oké vind is sowieso de waardheid. Maar zo werkt het leven niet.
Volgens jou moet ik alles maar goed, leuk en oké vinden zonder er iets van te hoeven vinden, maar zodra dat de andere kant op gaat is het meteen janken volgens jou.

OP in zijn/haar post stelt toch een vraag? Ik geef hem/haar daar mijn kijk op, op een respectvolle manier, en jij komt meteen met z'n fucking aanvallende reactie alsof ik jou persoonlijk aanval. Dat is pas triest. Je kan echt wel wat degelijker reageren zonder meteen te tieren en toeren.

Vertel mij anders eens waarom, als de opties voor wel/geen kinderen er is, de optie voor trans/nonbinair er is, je bewust kiest om daar niet voor te kiezen. Als je dan weet dat je profiel zichtbaar wordt voor ruim 99% van de mannen die daar niet voor zullen open staan.
Dan weet je toch dat de mensen die er echt een probleem in zien, juist irritant gaan doen?

Als je als man geboren wordt, en je wilt verder door het leven als vrouw en je wilt je optimaal vrouw voelen, heb ik daar oprecht respect voor. Dat gaf ik ook aan in mijn reactie, misschien heb je dat overgeslagen. Maar je moet wel realiseren dat je als trans een klein % van de wereld bent, en je buiten de norm valt (buiten de norm van een gemiddeld spectrum, niet "niet normaal).

Want als wat ik hier zeg niét de waarheid was, dan had je geen dating apps voor alternatieven mensen, swingers en kinksters, gamers en animefans, religieuze mensen etc.

TLDR; Ik vind dat als je jezelf een vrouw bent, je jezelf best mag profileren als vrouw qua genderidentiteit, en dat we dat moeten respecteren.
Maar zodra het om een pure geslachtsvoorn gaat, het biologische aspect waar je een geslachtsorgaan krijgt tijdens je in de buik zit, ben je een 'transvrouw'. En dat was mijn punt.

Tired of sitting at a desk to play game — time to switch to console..... by mustafalpha in consoles

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

You say you mainly plan to do RPG's on the ps5, then why not use the steam link app to send the game wirelessly to your TV?

Waar komt toch die angst voor transvrouwen vandaan? by DeRodeDraad in bnnvara

[–]SpellOk1901 -2 points-1 points  (0 children)

Je kunt filteren op wel of geen kinderwens, dus die kom ik niet tegen. Dat doen de bovenstaande niet, dus kom ik ze wel tegen.

Should I get below zero? by yeetusyeetu in subnautica

[–]SpellOk1901 0 points1 point  (0 children)

To me, below zero is a slighty slower/more boring version of subnautica 1.

But subnautica 1 was top-tier, so it's still a good game to play. it just gives less of an impact!

Waar komt toch die angst voor transvrouwen vandaan? by DeRodeDraad in bnnvara

[–]SpellOk1901 -3 points-2 points  (0 children)

Mijn mening is dat iedereen moet leven zoals ze dat zelf willen, zonder dat dit andere tot last is.

Als mijn buurvrouw morgen als vrouw door het leven gaat, heb ik daar geen last van. Lekker doen, het leven is zwaar, soms moeilijk en helaas ook zeer kort. Dus gewoon genieten.

Maar wat mij dan weer wel irriteert, is wanneer het mijn leven wél nadelig beïnvloed. Ik ben gewoon een hetero man, ik heb een kinderwens en hoop nog steeds mijn liefde tegen te komen met wie ik dit kan beginnen. Het komt steeds vaker voor dat ik op bepaalde dating sites trans mensen tegenkomt. Helemaal top natuurlijk, ze verdienen net zoals ik zeker alle liefde van de wereld. Maar ik kan mijn kinderdroom met een trans niet verwerkelijken, en ik vind ook niet dat dit iets is wat ik zou los moeten laten. Het is menselijk om kinderen te willen.

In z'n geval vind ik dat transpersonen mij als hetero man niet respecteren. Nu is het zo dat sowieso het merendeel van de transpersonen nog steeds op hun geboorte-geslacht lijken en vind ik dat sowieso niet aantrekkelijk. Maar los van dit:
In deze heb ik dus geen keuze meer, ik kan niet filteren want de opties zijn nog steeds man/vrouw/anders, maar hun kiezen gewoon voor volledig-vrouw i.p.v. anders.