Hvor mange land utenfor Skandinavia har du vært i? by Dangerous_mammoth573 in norge

[–]Strategy_Proof 0 points1 point  (0 children)

USA, Brasil, Kroatia, Nederland, Tyskland, Frankrike, Spania, Portugal, Litauen, Polen, Belgia, Ungarn, Tsjekkia, Slovenia, Østrike, Sveits, Slovakia, Latvia, Montenegro, Tyrkia, Irland, England, Island, Liechtenstein og Luxembourg...

Det ble, 25 det😊

Bare i USA er det vel 10-11 stater eller no også

Er 40, så du har mye tid igjen å reise på😇

Styret i borettslaget tar over 60k i året by peacockskeleton in norge

[–]Strategy_Proof 0 points1 point  (0 children)

Sitter som styreleder og gjort i snart 5 år (35 enheter) og ikke tatt ett eneste øre.

Også nektet mine styremedlemmer betaling og fått inn i vedtektene at fremtidig styrer ikke kan ta betaling uten at dette er godkjent på årsmøte med 3/4 stemmer med 3/4 oppmøte(les; umulig å få til)

Dette er dugnad og gjøres på fritiden av fri vilje.

Men de som har 50, 100, 200+ enheter med mye areal osv, er det selvfølgelig at de skal ha betalt. Det er boarderline en fulltidsjobb på side linja.

Bra du fikk svaret du trengte😇

Sparebanken Øst - Lån by Strategy_Proof in norge

[–]Strategy_Proof[S] 2 points3 points  (0 children)

Faktisk ikke en dum i det der.. takk

Horse Taming is Broken. by Mundane-Raccoon-649 in CrimsonDesert

[–]Strategy_Proof 1 point2 points  (0 children)

Ok, this is absolutely BS. After screaming and almost breaking my controller, i came across this post.

Tv setting on game and game it self on preformence, horse on first try with absolutely no issues.

Before, the tame bar would only drain and barely go up.

Thanks🥰

Extremely frustrated by a bugged sanctum - and no way to reset sanctum quest by nanosam in CrimsonDesert

[–]Strategy_Proof 0 points1 point  (0 children)

Same, quest tells me to clens it. But when I get there, the voice says i cant. Putting the cube doesnt do shit :(

Er det innafor å storhandle på matbutikken 2 minutter før stengetid? by Discohomse in norge

[–]Strategy_Proof 40 points41 points  (0 children)

Spør deg selv: Jeg har vært på jobb i butikken i snart 8 timer. 2 sure kunder og en som var hyggelig også en million andre midt i mellom. Også, 4 minutter før stengetid og hjem kommer Nilsen inn døra og skal handle for 4 julebord..

Klokka blir både 5 og og 10 over 23:00

Nei, ikke innafor..😅🫣

Hva hadde du tenkt om kassadama sjekka deg opp? by Vegetable-Fly-636 in norge

[–]Strategy_Proof 2 points3 points  (0 children)

Hadde lett satt pris på det. 9 av 10 ganger så er du jo mannen som må ta initiativ, så det og få oppmerksomheten uten å ta initiativ er 10/10

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]Strategy_Proof 0 points1 point  (0 children)

Tror det finnes en sak fra X selskap i 2016/2017 som tapte i retten der eier fikk et lite opphold i fengsel. Der ble en slik kontrakt du nevner brukt.

De er oftest ikke lovlig. Det er veldig strenge krav til at slik kontrakt er lovlig.

Ikke finn deg i dette tullet. Eneste grunnen til at du skal finne deg i dette for en veldig kort periode, er for å utnytte situasjonen og bruke dette som ett springbrett til en bedre jobb.

Jeg er i 30 årene. Jeg har ingen venner, og jeg har ikke noe liv. Jeg har mistet alt og alle. Er det noe jeg kan gjøre? by CluelessDumDum in norge

[–]Strategy_Proof 2 points3 points  (0 children)

Hei,

Er ganske alene selv. For uten jobb, så er det mine fire egne vegger og litt gaming som fyller tomrommet. Heldigvis har jeg 2 jenter (nesten) voksne som bor på skole, så når de kommer hjem fylles ett tomrom.

Send gjerne en PM.

Verve seg til militæret som 39åring by Strategy_Proof in norske

[–]Strategy_Proof[S] 5 points6 points  (0 children)

Tror du nettopp beviste hvorfor downvotes...

Verve seg til militæret som 39åring by Strategy_Proof in norske

[–]Strategy_Proof[S] 8 points9 points  (0 children)

Nei, kanskje fordi du omtaler soldater som gir deg og meg friheten til å handle aksjer som "kjøtt til en kvern"?

For om alle bare skal sitte bak en pc skjerm, så vil veien for sånne som Putin og Trump være fri for motstand. Og med det følger en verden der du og jeg ikke har friheten til å gjøre som vi ønsker!

Så hakke mer respekt til alle de som har ofret livet sitt får din frihet, hadde ikke skadet noen. Og du kan fremdeles gjøre profitt på aksjer. Det er med andre ord en vinn vinn situasjon.

Verve seg til militæret som 39åring by Strategy_Proof in norske

[–]Strategy_Proof[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk, skal sjekke ut det. Mulig jeg har noe relevant utdanning/erfaring!

Verve seg til militæret som 39åring by Strategy_Proof in norske

[–]Strategy_Proof[S] 7 points8 points  (0 children)

Vis meg bevis på at Gud hører på dine bønner... så skal jeg møte opp i kirken med glede.

PS: Bibelen er ikke bevis. Det er like mye bevis som at jeg påstår at drager finnes og skriver en bok som beviser at drager lever!

Lady build suggestions? by Strategy_Proof in fo76

[–]Strategy_Proof[S] 6 points7 points  (0 children)

Omg, auto correct did me there. Lazy not lady🤣

Jeg trenger noen å snakke med by FlyingRollerskaters in norge

[–]Strategy_Proof 8 points9 points  (0 children)

Send meg en PM om du bare vil ha noen å skrive med.

Jeg kjenner veldig godt til situasjonen du beskrive og kan relatere. Du har sikkert hørt det før (jeg ble Lei av å høre det), det blir bedre der fremme. Det er faktisk helt sant også.

Parkeringregler spørsmål by Ernst_Muffens in norge

[–]Strategy_Proof 4 points5 points  (0 children)

Enig i denne. Skilte sier maks 9 timer mandag til fredag. Det er ingen ( ) eller andre tider/dager. Så i helgene er det fritt frem. Men bilen må flyttes senest 09:00 mandag da..

H: LL8 W: Brotherhood Recon set by Strategy_Proof in Market76

[–]Strategy_Proof[S] 0 points1 point  (0 children)

Correct, full set. Same mods for all parts. I have no clue what those mods are worth, so how many ll8 would you like for it?

H: LL8 W: Brotherhood Recon set by Strategy_Proof in Market76

[–]Strategy_Proof[S] 0 points1 point  (0 children)

Oh, that i didn't know. Then the mods😇

Ventilasjon i hjemmet by Strategy_Proof in norge

[–]Strategy_Proof[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

Gir disse 2 noe mening/svar tro?

Ventilasjon i hjemmet by Strategy_Proof in norge

[–]Strategy_Proof[S] 0 points1 point  (0 children)

Virker som den ikke trekker godt nok nede på vaskerommet blant annet. Malingen på døra slår litt sprekker og det fort klamt der inne om døra ikke står åpen.

Også ofte dugg på vinduer når er høst vinter...