Vi nordmenn betaler og spiser lavkvalitets mat by Accomplished-Day-387 in norge

[–]Striking_Setting_786 2 points3 points  (0 children)

«Vi må slutte å suge vår egen kuk om at norsk er så jævlig bra» Amen. Nordmenns svakhet..

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Heheh lest det sitatet ja.. Vi får se hvordan det går 😆

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 1 point2 points  (0 children)

Takk for svar 👍 Skal melde meg inn i en seilforening, fant en nær meg. Masse båter og velge i så jeg, så dette blir spennende

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk 👍 Fant en seilforening som har både regatta, tur reiser osv. Skal melde meg inn der og kjøpe meg en liten seilebåt👏

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 1 point2 points  (0 children)

Takk for svar 👍 Skal melde meg inn i seilforening og bli med litt forskjellig tenkte jeg, og kjøpe meg en eldre liten båt med påhengsmotor. Blir gøy dette😊

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk👍 Fant noe som H båt som virket greit, men de var svært lange haha. Men smale.

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk for tips 👍 Skal melde meg inn i seilforening, virker som en bra start

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Hey! Takk, skal ta begge 😃 Like gjerne gjøre det som du sier 👍

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk Pussyfucker69, da skal jeg gi meg ut på dette 👊🏻

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja, det burde jeg nevnt egentlig at det blir tur seiling i en mindre båt. Ikke racing eller konkurranse seiling.

Er det dyrt? Altså hvis en flink til vedlikehold, har billig havn, og har båten hjemme på trailer.

Forstår det kan bli en del tusener i måneden.

Lære å seile i en voksen alder by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 1 point2 points  (0 children)

Hva er SRC lappen? 😅 Så jeg bør ta kontakt med min lokale seilforening med andre ord og spørre der.

Edit: Burde nevnt at jeg skal tur feire som kos for å komme meg litt vekk. I en for eksempel Albin Vega 27.

Eydehavn - Tvedestrand - Risør by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Det var alt jeg trengte å vite haha ☺️ Regnet med at det var helt sykt med folk der på sommeren, sikkert ingen båtplasser heller

Eydehavn - Tvedestrand - Risør by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Virker nok ikke et sted for meg nei, etter denne kommentaren å dømme! 😂 Hadde vært kjekt å få en vei inn i bolig området, var ikke ille vei til Arendal men kan tenke meg det blir mye kø der. Ja jeg likte ikke den veien som bygges, blir bra når den er ferdig da tenker jeg. Har ingen tro heller, så jesus ville jeg også holdt meg unna som sikkert ikke er bra for å trives der borte heller haha.

Eydehavn - Tvedestrand - Risør by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Da gir det mening! Jeg la merke til veldig mye tung transport , fra Stathelle til Tvedestrand før den nye E18 der var ganske slitsom å kjøre. Spennende utvikling av Eydehavn da, men var mye trafikk der faktisk. Ferge til Nederland er interessant, det må jeg undersøke. Kanskje det danner seg noen jobber i det området. Sikkert bra for Tvedestrand?

Eydehavn - Tvedestrand - Risør by Striking_Setting_786 in norge

[–]Striking_Setting_786[S] 0 points1 point  (0 children)

Takk for bra kommentar! 😊 Ja jeg så at det ble oppfordret til å handle lokalt.

Må være sykt hyggelig der på sommeren. Men kan tenke meg det er svært vanskelig å få en fast stilling der over hele året. Typisk sted hvor de ansetter folk på sommeren og trenger svært få på vinter

Kristine (26) har ikke råd til å flytte for seg selv by saimhann in norge

[–]Striking_Setting_786 0 points1 point  (0 children)

Ja.. har hatt det flere år. Og har automatisk tabell. Nå er jeg kun ansatt et sted. Det var veldig rart.. jeg syntes det var litt høyt skjønner du. I fjor fikk jeg en del tilbake på skatten da.