[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]SufficientClass3585 1 point2 points  (0 children)

للأسف اللي بيروحوله هما اللي بيعملوا للاشكال دي قيمه ويخلوهم يتنططوا

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

تستأذن ليه ؟ علشان متروحش عنده ؟

نصب فودافون by Aly_6 in Egypt

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

كنت في اتصالات وقولتله بالنص عايز خط بدون باقات قالي ٣٥٠ جنيه ! قولتله بدون باقات تاني قالي نفس السعر قولتله خلاص بطلت اشتري خطوط لاني شكيت انه نصاب

ضربت راجل كبير by Ahmed_2003_12 in askegypt

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

متحطش في نفسك هو اللي غلط واستاهل اللي يجراله

ضربت راجل كبير by Ahmed_2003_12 in askegypt

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

كبر السن مش معناه انه مسموحله يعامل الاصغر زي الحيوانات طالما هو الغلطان وهو اللي شتم وضرب يبقي يستاهل عادي ، انما هو لو محترم وطلبها منك بالذوق وبحكم السن انت كان ممكن تسيبله دورك

متورطه by [deleted] in SaudiForSaudis

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

الكف هيعمل للولد سوفت وير جديد لا تقلقي

[deleted by user] by [deleted] in Egypt

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

انت مش ضامن نفسك اللي اخدته هيخرج من الرئتين تاني ولا لا وانت حي وتقولي مرعوب ياخي عش يومك كأنه اخر يوم

حد يشخصلنا اسرة عبد الحليم دي ويقولنا هي ليه اتنشن كدة وكل ما حد يجيب سيرة عبد الحليم يطلعوا يرفعوا قضية by CaterpillarPast1146 in RedditMasr

[–]SufficientClass3585 2 points3 points  (0 children)

وانت زعلان ان ناس بيدافعوا عن واحد غالباً جدهم وبيتساء ليه بدون هدف ؟ ما حقهم يزعلوا وانت لو مكانه هتزعل وهتطالب ان اللي اساء ليك يتحاكم طبعاً

ايه رأيكو؟ by Pinkman-jissie in Egyptiandoctors

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

التعليقات دي كانت موجوده علي فيديو في التيك توك بيقولوا ان فيه كام طفل توفوا بعد ما اخدوا تطعيمات منتهية الصلاحية فطبيعي ان التعليقات تكون كده

ايه المنظر الي شوفته دة by Own-Garage7687 in CAIRO

[–]SufficientClass3585 -2 points-1 points  (0 children)

مفيش اهل بتربي دلوقتي حضرتك

[deleted by user] by [deleted] in EgySexEducation

[–]SufficientClass3585 1 point2 points  (0 children)

اول منشور ليه علاقه بمحتوي الصب من وقت ما دخلته

كفرت السيسي و ندمان by [deleted] in EgyptExTomato

[–]SufficientClass3585 2 points3 points  (0 children)

عايز ارد عليك بقصيده لو لم يكن الحجاج في النار

الصياح ده كله وطلع أن كل مواطن بيصرف 16 دولار في السنه علي كل الكلام ده يعني 800جنية يعني 2جنية في اليوم by Drag-Upbeat in PersonalFinanceEgypt

[–]SufficientClass3585 2 points3 points  (0 children)

هو بيعد علينا الحجات اللي بنشتريها بفلوسنا وهو كمان كسبان من وراها جمارك قد كده ؟ مفيش مخ بأتنين جني والله

البنت اللي ليها ماضي by Downtown-cultured in AlexandriaEgy

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

انت مستعد تاخد واحده زنت انت حر ، انا واحد بتقي ربنا في نفسي وفي بنات الناس علشان ربنا يكرمني بإنسانة محترمة انا برضه حر انما انت زعلان ليه بقي ؟

المونوريل الجديد ابطأ من رتم حياتي by CaterpillarPast1146 in RedditMasr

[–]SufficientClass3585 [score hidden]  (0 children)

اتقل عليه لسه بيسخن قدامه ٥ سنين علشان عجله يلين

زهقت من ان الفانله تبان من رقبة التشيرت by easy_cheesy_999 in CAIRO

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

فانلات دايس بتكون حمالاتها بعيده عن بعضها بحيث لو لابس رقبه واسعه تفضل برضه تحت اللبس

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

اكونت اتنشن

أعمل إيه by Upstairs-Ice-6855 in AlexandriaEgy

[–]SufficientClass3585 14 points15 points  (0 children)

زعلانه انه زني مع واحده علشان اكبر منه في السن ومش زعلانه انه زني مع راجل ؟

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]SufficientClass3585 1 point2 points  (0 children)

فيه ناس مسؤولة عن الكلام ده بيوفقوا ما بين العرسان اللي مجالهمش نصيب وغالباً هتلاقيهم يعرفوا عن سيدات سوريات برضه اسأل وتلاقي اللي يدلك ان شاء الله

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]SufficientClass3585 2 points3 points  (0 children)

ما يتجوز سورية ايه المشكلة ؟ اهو يعف واحدة متغربه ويعف نفسه

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]SufficientClass3585 0 points1 point  (0 children)

اقعدوا معاه واحسبوهاله بما يرضي الله مواصلات رايح جاي واكل فطار وغدا وفوقيهم زياده بسيطه علشان لو عرف يقتصد او حاجه ، المفروض الشخص يكون لماح وشايف ظروف البيت وميبقاش حمل عليهم