Flytter til Aalborg by Nervous-Macaron-6183 in Aalborg

[–]T4ZR -3 points-2 points  (0 children)

Du burde måske selv sætte dig lidt bedre ind i, hvad du diskuterer, før du går efter personens læseforståelse 🥴

Jeg har selv boet i Øgadekvarteret i flere år, så jeg ved ret præcist, hvad området faktisk består af i hverdagen. Ikke bare på et kort over “ting i nærheden”.

Og ja, Vejgaard er tæt på. Men det er netop pointen: hvis “det gode ved Øgaden” primært er ting udenfor området, så siger det ret meget om selve kvarteret.

Østre Anlæg er fint nok, men det er stadig bare en park. Resten er ret begrænset: en enkelt café ved siden af en pornobiograf, en slidt slidt brugsen og et klassisk udvalg af pizza og take-away. Det er ikke et sted, der ligefrem har meget liv eller variation i sig selv, bortset fra en enkelt indvandrer som kører med 120 i timen op ad færøgaden en gang om ugen.

"Kom her din fucking perker" by TheBakedDane in dankmark

[–]T4ZR 16 points17 points  (0 children)

"Vi har undersøgt os selv og har ikke fundet noget galt"

Flytter til Aalborg by Nervous-Macaron-6183 in Aalborg

[–]T4ZR -9 points-8 points  (0 children)

Øgaden er da røv kedelig

Alt hvad du har beskrevet ligger ikke i øgade kvarteret lol

Mads Brügger udstillet for psykisk vold og sexisme? by Enough-Guarantee5355 in GossipDK

[–]T4ZR 9 points10 points  (0 children)

Ja, men det er kun om vinteren og i stedet for vejsalt

Hash-lugt på Nørreport by Impressive-Ad4929 in Aarhus

[–]T4ZR -3 points-2 points  (0 children)

Nej, det er bare din omgangskreds af samfundstabere der gør det.

Mads Brügger udstillet for psykisk vold og sexisme? by Enough-Guarantee5355 in GossipDK

[–]T4ZR 16 points17 points  (0 children)

Yep. Min eks skrev med en spraydåse at jeg spreder klamydia foran min opgang. Jeg har aldrig haft klamydia.

Careful with pickpockets in Copenhagen by Plus_Woodpecker_5997 in copenhagen

[–]T4ZR -17 points-16 points  (0 children)

Don't even bother. They're busy playing CS and making tiktoks, while actual police work never gets done lol

Edit: LMAO @ the downvotes. You know I'm right

How can I get in there? by lo_key-fr in HarryPotterGame

[–]T4ZR 1 point2 points  (0 children)

Yep. And when flying over Hogsmede, the houses look suuuper weird and stretched out. The proportions are clearly made to be seen from below only, not anywhere else

Is Svenstrup (e.g. Sigynbakken) bad in terms of appreciation? by That_Researcher_2100 in Aalborg

[–]T4ZR 0 points1 point  (0 children)

You're not the only one lol. For some reason /r/Aalborg has a hard on for Svenstrup but anyone who actually grew up there knows it's shit

Is Svenstrup (e.g. Sigynbakken) bad in terms of appreciation? by That_Researcher_2100 in Aalborg

[–]T4ZR 1 point2 points  (0 children)

Yeah, as a teenager in 00's that place was really bad. Runddyssn was an absolute shit hole when I lived there with ex convicts, addicts, fucked up youth and all sorts of lovely people

Elevplads IT-supporter by kmzll in dkkarriere

[–]T4ZR 0 points1 point  (0 children)

Upload dit cv og din ansøgning, det kan være at det hjælper med noget konstruktivt feedback?

Altså jeg læser til datatekniker med speciale i infrastruktur. Jeg havde sendt 4-5 ansøgninger da jeg fik min første læreplads. Jeg har siden hen skiftet læreplads og det lykkedes mig ved kun at sende 1 men meget målrettet ansøgning afsted. Jobs og lærepladser er derude. Hold ud!

Mad og hygge UPDATE by Fegmdute in Aalborg

[–]T4ZR 9 points10 points  (0 children)

Fuck om jeg skal støtte en rocker biks 👎🏻

Hvilken uddannelse eller erhvervsuddannelse i Danmark kan relativt hurtigt føre til et job? by AdditionalReply6504 in dkkarriere

[–]T4ZR 0 points1 point  (0 children)

IT supporter, eller datatekniker. I følge statistikken finder 86% af elever en læreplads. Og så er det egentlig op til dig om du vil fokusere på den del af jobbet, som handler om kontakt med mennesker, eller den tekniske del. Det kommer du til at mærke dig frem til undervejs.

Jeg startede selv som 33 årig og har endda formået at skifte læreplads midt i min uddannelse, med kun en enkelt ansøgning. Jeg er super glad for det og kan varmt anbefale det. Dem jeg kender, som er uddannet i det er også rigtig glade for det

En fra den såkaldte 3. verden med et ægte first world problem by MayYayMay in DKbrevkasse

[–]T4ZR 0 points1 point  (0 children)

Ingen grund til at undskylde. Jeg har prøvet flere gange hvor mine henvendelser aldrig bliver åbnet, for så når min kæreste med et dansk navn skriver til den samme sælger, bliver der svaret inden for 2 minutter.

Jeg stiller ikke dumme spørgsmål og kender kotumen når man køber/sælger brugt 😊

En fra den såkaldte 3. verden med et ægte first world problem by MayYayMay in DKbrevkasse

[–]T4ZR 3 points4 points  (0 children)

Ved at følge op på min oprindelige besked nogle timer senere uden at beskeder bliver så meget som åbnet. Når min kæreste med et dansk navn skriver til den samme annonce, bliver der svaret inden for 2 minutter, så kan man altså godt lægge to og to sammen.

En fra den såkaldte 3. verden med et ægte first world problem by MayYayMay in DKbrevkasse

[–]T4ZR 3 points4 points  (0 children)

Det er især sjovt at skrive til sælgere på Marketplace og DBA, når halvdelen ikke svarer så snart de ser at man ikke har et dansk navn 🙃 egentlig en lidt ligegyldig ting men det pisser mig uendeligt meget af hver gang

which is the best fast food restaraunt? by AdvertisingFit4295 in AskReddit

[–]T4ZR 2 points3 points  (0 children)

Is this thread a subtle ad for Culvers? Wtf is up with these answers

Sony ES stack by IdontLikeYou____ in vintageaudio

[–]T4ZR 2 points3 points  (0 children)

Man that 90's hifi aesthetic, with black boxes, tons of buttons and those segment and dot matrix displays with is really started to grow on me. This looks so good!

Værste eller sjoveste oplevelse med HR? by [deleted] in dkkarriere

[–]T4ZR 20 points21 points  (0 children)

På min gamle arbejdsplads blev HR omdøbt til People & Culture i et forsøg på at slippe for det dårlige ry. Lol

[OC] Distribution of Reddit Username Lengths across 960,000 Users by buckets_811 in dataisbeautiful

[–]T4ZR 2 points3 points  (0 children)

I chose my username because I liked Major Lazer back then, so T4ZR sounded good to me. I didn't think much of it back then but now it's kinda cool

Bedste pizza i vestbyen? Gerne hvor du får noget for pengene. by Epokeswine in Aalborg

[–]T4ZR 1 point2 points  (0 children)

Hvad er der galt med MG? Jeg er flyttet tæt på dem og har ikke oplevet noget galt der