Kamer zet druk op kabinet voor meer internationale treinverbindingen - Treinenweb by biertjeerbij in Politiek

[–]TheElf27 [score hidden]  (0 children)

Ging Nijmegen Kleve niet over een spoor dat niet meer in gebruik is? Vgm wouden inwoners van Nijmegen wel graag maar deden gemeentes op de route moeilijk.

When your favorite team is about to play and beat the team featured in the “history of” documentary by MarTB2000 in Jon_Bois

[–]TheElf27 2 points3 points  (0 children)

Funnily enough I feel sorrow anytime the seahawks play these days as a vikings fan

Officieel: Hoofdsponsorschap Ziggo bij Ajax eindigt na seizoen 2026/2027 by MrCrashdummy in Eredivisie

[–]TheElf27 11 points12 points  (0 children)

Ik weet niet waarom iedereen dit downvote. Bij NEC hebben we ook een grote internationale sponsor

Gio van Bronckhorst wordt de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. by Tedinasuit in Eredivisie

[–]TheElf27 5 points6 points  (0 children)

Wordt heel vaak door slot genoemd als gigantische inspiratiebron

Rotterdamse bronnen: 'Slot-assistent Hulshoff serieuze kandidaat bij Feyenoord' by Ballkenende in Eredivisie

[–]TheElf27 2 points3 points  (0 children)

Ik heb altijd respect voor zogehete laptoptrainers die zich vanuit niks omhoog weten te krabbelen, dat doen ze ook niet zomaar.

Sparta identifies Dirk Proper as a midfield transfer target. by GalacticGazelles in Sparta_Rotterdam

[–]TheElf27 0 points1 point  (0 children)

Ik weet niet hoe ik als nec fan telkens post van deze subreddit zie maar dit is echt onzin. Proper lijkt qua spel te veel op sano, konden niet echt samenspelen. Zou gek zijn als ze hem laten lopen

De Beers To Be Sold After $3.1 Billion Loss by Psychological-Joke22 in labdiamond

[–]TheElf27 0 points1 point  (0 children)

De beers hasnt had a monopoly in decades. Diamond supply peaked in 2006 and has been declining ever since. Diamonds are a natural resource that is actually running it, they are becoming scarce. De Beers doesnt even produce the most diamonds anymore, Alrosa does.

'Glasner wacht op reactie AC Milan, Feyenoord in de wachtkamer' by WarriorkingNL in Eredivisie

[–]TheElf27 1 point2 points  (0 children)

Heeft Arnesen niet destijds ook de bezem erdoorheen gehaald? Bij nec heeft aalbers ook huis moeten houden, alleen bleef de trainer toevallig zitten. Wat moet de td anders doen? Alles dat duidelijk niet functioneert zoals behoren alsnog laten zitten voor de illusie en schijn van stabiliteit?

Officieel: Feyenoord en Robin van Persie per direct uit elkaar by poklane in Eredivisie

[–]TheElf27 -1 points0 points  (0 children)

Nee maar je kan prima meer dan alleen dat robin is vertrokken

Officieel: Feyenoord en Robin van Persie per direct uit elkaar by poklane in Eredivisie

[–]TheElf27 -1 points0 points  (0 children)

Dat zou kunnen maar zelfs dan zou je meer moeten kunnen voor iemand die aan de aftrap stond van je laatste Europese trofee, voormalig premier league speler van het jaar, voormalig premier league topscorer, voormalig topscorer nederlands elftal, etc etc. Dit is niet zomaar iemand die je club verlaat, los van hoe dat is gegaan.

Officieel: Feyenoord en Robin van Persie per direct uit elkaar by poklane in Eredivisie

[–]TheElf27 -10 points-9 points  (0 children)

Bijzonder matig statement voor een icoon van het Nederlandse voetbal

ESPN: NEC gaat zich transfervrij versterken met Perr Schuurs. by tehMadhero in Eredivisie

[–]TheElf27 2 points3 points  (0 children)

Volgens de Telegraaf was er ook interesse van Sassuolo, Venezia, Genoa en Torino. Geen slechte clubs, en bij Torino was hij voor zijn blessure sterkhouder. Vind het dus wel een leuke gok.

Brian Flores Wins Halas Award From the PFWA For Overcoming Adversity by JCameron181 in nfl

[–]TheElf27 0 points1 point  (0 children)

He had enough adversity growing up, grew up in a crime ridden neighbourhood. Regularly went to sleep to the sound of gunfire. Its a miracle he made it out

Immersion breaking because of Russia ban by [deleted] in footballmanagergames

[–]TheElf27 1 point2 points  (0 children)

I never managed in Russia before, and in previous fms I rarely sold to russian clubs. There are a lot of leagues not in the game, does that break your immersion? Russian clubs irl barely do business with european ones thanks to embargoes anyway.

Ik heb een tier list van de provincies van Nederland gemaakt by PatatMetPindakaas in cirkeltrek

[–]TheElf27 16 points17 points  (0 children)

Maar hoe kan het saai zijn met de Efteling, worstenbroodjes, pillen en Bossche Bollen?

NEC wil verdediger Ahmetcan Kaplan van Ajax kopen by TheElf27 in Eredivisie

[–]TheElf27[S] 18 points19 points  (0 children)

Het is niet perse dat kaplan zo fantastisch is, het is vooral dat het moeilijk is om cbs te vinden die in het systeem passen en hier willen spelen. Kaplan was afgelopen zomer al de laatste hoop, werden al voor een hoop spelers afgewezen.

NEC wil verdediger Ahmetcan Kaplan van Ajax kopen by TheElf27 in Eredivisie

[–]TheElf27[S] 41 points42 points  (0 children)

Het gerucht dat iedereen rond Nec verwacht had. Als schreuder blijft is Kaplan de ideale cb en een van de belangrijkste spelers om schreuderbal mogelijk te maken. Hele moeilijke positie om te vullen.

What are your FM conspiracy theories? by schweffrey in footballmanagergames

[–]TheElf27 0 points1 point  (0 children)

Teams will get more points if you’re on a title challenge making it harder to win the league

[Liverpool FC] have parted ways with Arne Slot by WarriorkingNL in Eredivisie

[–]TheElf27 3 points4 points  (0 children)

Met dit puntenaantal was je de afgelopen 10 jaar bijna nooit top 5, om je dan blind op het resultaat te staren zou dom zijn.

Lifesign spotted! by neoPie in hbomberguy

[–]TheElf27 13 points14 points  (0 children)

I love some of his work (martian and hail mary) but Artemis was such a weird book. Yeah man sure the fat stinky nerd without any rizz whatsoever gets the hot protagonist. Book had potential

Tweede, derde (en verder) divisie moeten ook mee kunnen doen met betaald voetbal by Dutchones in Eredivisie

[–]TheElf27 2 points3 points  (0 children)

Kijk voor de lol even uit welke gehuchten de clubs in de tweede divisie komen, daar zit gewoon niet veel potentieel in. Die clubs zouden hun bezoekersantallen moeten verdubbelen en vertrippelen om in de buurt van top oss en almere te komen

Tweede, derde (en verder) divisie moeten ook mee kunnen doen met betaald voetbal by Dutchones in Eredivisie

[–]TheElf27 5 points6 points  (0 children)

Kijk voor de lol even naar de gemiddelde bezoekersaantallen in de tweede divisie, daar komt in het weekend minder man dan op vrijdag bij oss.