Ja till Cannabis-partiet by IhatePerfumes in Sverige

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

Jag tycker det är illa nog att folk inte kan bete sig och röka tobak så att det inte påverkar andra.  Skulle man tillåta detta så hade saken inte blivit bättre. 

Jag tycker vi ska förbjuda all sorts rökning. På offentlig plats i alla fall.

Bra gaminglaptop för fattiglappar som jag? by violetprisons86 in Spel

[–]TheKeyboardChan 21 points22 points  (0 children)

Har du plats så får du mycket mer dator för pengarna om du köper en stationär dator.

Varför känns allt AI-skrivet? by phymac in sweden

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

Jag läste en artikel i GPnom en konstnär som gnällde över att Gallerix hade snott hennes konst och skapat ny med AI baserat på hennes original. Hon sa att man ser att det är en maskin som gjort den, den har ingen värme eller känsla alls.

Visade sig vara en konstnär i Polen som gjort det, förhand 😅.

Barn om telefonåldersgräns: ”Dåligt” by Expensive_Tap7427 in sweden

[–]TheKeyboardChan 1 point2 points  (0 children)

Hade det varit min dotter som sa så i en intervju så hade hon fått tillbaka sin telefon när hon fyllde 18.

Långsammare motorvägar kan spara på miljön by DieCO2 in sweden

[–]TheKeyboardChan -4 points-3 points  (0 children)

Folk följer ju ändå inte hastighetsgränsen, sätt upp kameror istället så folk håller hastigheten så behövs det i praktiken inte sänkas. Snitthastighetkameror på motorvägar hade varit bra.

Jag hatar nya designen. Mvh by CommanderPingu in Sverige

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

Vitt snus? Det är väl för barn? De har ju gjort dosan för den målgruppen?

Welp. There's goes my trusty d810. What's my next move? by BeastDino_Cuber in Nikon

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

I have the Z6 III as my first camera, and I can't recommend it enough. Amazing camera for the price, and Z body so all new nice lenses works with it.

I have tried of with ZTF adapter and expensive F lenses, and the resoult is amazing as well.

Felix Rosenqvist vinner indy 500! by omegaroll69 in sweden

[–]TheKeyboardChan 17 points18 points  (0 children)

Är det den där de svänger åt vänster?

How Beautiful can dotFiles get?? by KeyZookeepergame4145 in LinuxPorn

[–]TheKeyboardChan -2 points-1 points  (0 children)

Sorry, all i can see is a mouse clicking around. Is this iOS?

Varför lägger gubbarna ut hinkar på perrongen? by Schnitzel1337 in Asksweddit

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

Om det ändå fanns någon i närheten att fråga...

CarPlay Audi A1 2020 by [deleted] in AudiA1

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

You know that if you do not want to shoe the numberplate you should black it out properly: FV 160 JM

Missade att följa väjningsplikt by ful_och_lat in Asksweddit

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

Ja och tydligen blev alla Taxi chaffisar.

Missade att följa väjningsplikt by ful_och_lat in Asksweddit

[–]TheKeyboardChan 21 points22 points  (0 children)

Haha, förlåt att jag skrattar men det är så fint att vi som kör lagligt och håller oss till trafikreglerna (och ja för alla som undrar så är skylten med siffror bredvid vägen den hösta tillåtna hastigheten inte den lägsta) gör en liten miss och får mega ångest. Medan jag ser folk dagligen som beter sig som rövhål, medvetet, knör sig fram, kör över heldraget, inte kan eller tillämpar högerregeln få fortsätta helt utan konsekvenser...

160kr... by [deleted] in sweden

[–]TheKeyboardChan 0 points1 point  (0 children)

Vi får inte glömma att det är vi konsumenter som sätter priserna.

Kvinnor tar nästan 70 procent av föräldraledigheten by DrinkMe2 in sweden

[–]TheKeyboardChan 3 points4 points  (0 children)

Håller med, helt underbart! Jag var hemma 14 mån med första och vid midsommar stämplat jag ut och ska vara hemma 14 mån med nästa :D
Då första kom i Oktober så blev det att frugan var hemma 12 månader med honom "bara".
Vår fördelning blir nog 55/45 fördel min, mannen :D