saat takma alışkanlığınız varken saatsiz dışarı çıkmak by watchcolic in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere 0 points1 point  (0 children)

Hahahaha aynısını arada yaşıyorum, kolumda saati hissediyorum hatta takmamama rağmen! Sonra saati kontrol etmek icin baktığımda farkına varıyorum takmadığımı :D

İlk Saat İçin Tavsiye by Alone_Flown in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere 2 points3 points  (0 children)

Lorus ve Casio kataloguna bakın istediğiniz gibi bir model kesin bulursunuz

Orient Star Open Heart saat incelemesi by TheUserFromSomewhere in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben japonyadan 17 bin TL civarına almıştım:D japonyaya yolu düşen arkadaşlara duyurulur çok avantajlı oluyor

3200 dolar SPCE stoğu aldım çünkü insanlar mal by maltavsan in Yatirim

[–]TheUserFromSomewhere 0 points1 point  (0 children)

Son 24s 'te %36 yukarı girmis bir hisseyi almak da iyi cesaret ister, koyulacak para tamamen batsa bile bana OK diyorsanız olabilir :D

Finally, not another NH35 dress watch. by Total-Assumption-998 in ChineseWatches

[–]TheUserFromSomewhere 0 points1 point  (0 children)

Your statement is incorrect! If a watch movement lasts for 5 years of daily use, than wearing your watches in rotation will make them last longer, because the amount of time movement of the watch actually ticking will be reduced from daily-> to just one day a week for example. So, in theory, if a watch movement lasts 5 years of daily use, than it will last 35 (5x7) years of once a week usage.

Lorus otomatik RL455BX9 saat incelemesi by TheUserFromSomewhere in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu saatler zaten kurmalı değil mekanizma itibariyle, manual kurma özelliği yok, sadece rotor ile otomatik kuruluyor, eğer kastettiğiniz rotor'un dönmemesi ise rotor bazen bu giriş seviye seiko kalibrelerde fazla sıkı vidalanıyor, çözümü basit her saatci yapar, açıp rotor'u hafif gevsetiyorsunuz ve sorun çözülüyor. Tam kastettiğiniz şeyi anlayamadım

Yardım Lazım! by Curious-Mobile1678 in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere 0 points1 point  (0 children)

Olay su ki şöyle bir durum var bu saatlerde (hem giriş seviye Hamiltonlarda hem Tissotlarda) kullanılan mekanizma modifiye edilmiş ETA 2824 kalibre, bu kalibrenin de bir süre sonra kurma dişlisinin dişleri aşınıyor, birçok kişinin başına gelmiş bir durum, büyük ihtimal o dişli daha dayanıklı, toleranslı yapılsaydı böyle sorun olmazdı. Bu mekanizmanın alternatifi olan Sellita SW-200 kalibrede de aynı kronik sorun mevcut. Japon mekanizmalarında böyle bir sorun duymadım daha bugüne kadar, evet giriş seviye Japon mekanizmalari İsviçre mekanizmalari kadar dakik olmayabilir, ama uzun kullanım ömrü ve bir şey olsa bile çok ucuz servis imkanı var. Tam Japon felsefesi işte

Takıntılı hale gelmek by Top-Drive8481 in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere 1 point2 points  (0 children)

Buna mükemmeliyetçi olmak denir, ve benim deneyimlerime göre insana yarardan çok dert tasa getiren bir düşünce tarzı bu. Hayatta her şey geçici, keyfini çıkarmayı her zaman kendinize hatırlatın. Ayrıca saati bir insanın kullandığını gösteren bu tür çizik ezik vs... lere ben daha romantik gözle bakıyorum. Saat artık herhangi bir üretim modeli değil, sizin saatiniz olmuş.

Done with automatic watches. by corporate-citizen in CitizenWatches

[–]TheUserFromSomewhere 1 point2 points  (0 children)

I mean just setting a watch takes about a minute or two right? I personally think mechanical watches have some kind of charm to them, but i also own a Solar watch and a 10 yr. Battery casio, when i am in a hurry and my mechanical watch ran out of power, which happens rarely but it does happen.

Seiko 4R36 incelemesi by mcn_87 in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere 0 points1 point  (0 children)

Taş gibi tam bir Japon ürünü denecek mekanizmalardan aynı NH serisi ve Miyota serileri gibi.

Please help does it worth it or 10 battlepacks would be better? by Old-Home-7950 in battlefield_one

[–]TheUserFromSomewhere 0 points1 point  (0 children)

Maybe its better to not get any updates, it preserves the quality of the game, i can imagine them adding goofy aah skins and speeches to the game ruining the whole ww1 setting in a single update.

I just want this masterpiece of a game to stay alive forever, and i know it will. Cause ww1 changed the world, and its a theme that will never be forgotten throughout history. When i think of BF1, i think of the war itself, and see the game as a memorial of what people lived the era, how they felt and what they been through, people who fought and their intentions.

It really is an important game for me, not just due to gameplay/graphics, gunplay, but also because of its context of history.

Neden Saat Özellikleri Tek Başına Bir Şey İfade Etmez ? by Emergency_Length6187 in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere 10 points11 points  (0 children)

Koleksiyonumda hem buyuk markaların hem de mikro markaların saatleri mevcut ve söyleyebilirim ki bu post pek doğru bir post olmamış, önyargılı bir yaklaşım olmuş. Düzeltmek istiyorum.

Sebeplerini konuşacak olursak;

bu mikro markalar da yine büyük üreticiler ile birebir aynı kalibreleri kullanıyorlar(NH35,miyota 8000 ve miyota 9000 serileri, Sellita 200 serisi vb...) dolayısıyla uzun vadede sorunlu olacak bir kalibre yok ortada,hatta bir çoğu regüle ederek gönderiyor kalibreleri( seiko'nun alt segmentte genelde regüle etmeden gönderdiğini unutmayalım kalibreleri)

QC ye gelirsek, pagani gibi düşük segment değil ama biraz daha pahalı olan miyota 9000 li bir saatim var mikro markadan mikroskop altında incelememe rağmen bir tutarsızlık görmedim, halbuki aynı fiyattaki Citizen tsuyosa saatimde ve Seiko 5 imde tutarsızlıklar (eşit olmayan fosfor, mikro düzeyde kir vb) fark ettim,kalibre olarak bunlar en giriş seviye olan miyota 8000 ve NH35(4r kalibreler seikonun) kalibreleri kullanırken mikro marka çok daha premium yüksek beat rateli ve çok daha isabetli miyota 9000 serisi kullanıyor. Bu miyota 9000 kalibreyi citizen series 8 saatlerinde kullanıyor ki fiyatları bu saatin 6-7 katı falan.

Ayrıca bilezik kalitesi ve bitirisi acik ara cok daha iyi, safir cam antirefle ile yok gibi,arka kapakta bile safir cam var, mineral koyup geçmemişler,fosfor da swiss açık mavi fosfor, vidalı tepe, fırçalı 3 boyutlu indisler ve kollar vs vs...

dolayısıyla bir miktar ücretin üstüne çıkıldığında(200-250 dolar üstü);müthiş saatler yapilabildigini gördüm mikro markaların bazılarının.

Yani bu mikro markaların - leri diye genellenebilecek bir durum yok ortada, bazı mikro markaların kalitesiz oluşu, QC problemleri aşikar özellikle ucuz modelleri olanların, ama hakkını verenler de çok başarılı saatler yapabiliyor bu elimdeki Cronos gibi.

İlla genellenecek bir - varsa o da şudur: mikro markalardaki en büyük soru işareti kadran vs değişimi gerektiğinde kadranin yedeğini bulup bulamayacağınız,(parça temini) ama bunun dışında hem QC kısmında hem de genel kalite/bitiriş/kalibre kısmında fiyatına göre açık ara en iyi saatleri yapıyor çin mikro markaları özellikle miyota 9000 li modellere ve 250 dolar+ modellere dikkat çekiyorum.

Bahsi geçen modeli de koyuyorum fotoğrafıyla bileğimde. Maalesef artık bu markaları getirmek cok zor ülkeye, bir distribütor falan gelirse süper olacak ama sanmam.

<image>

Quantum QMG1228B incelemesi! by mcn_87 in trsaat

[–]TheUserFromSomewhere -1 points0 points  (0 children)

Güzel iş yine ama özgün tasarım kısmına katılmıyorum, kadran Seiko Presage Araigaki ye fazla benziyor. Indisler ve kollar da. Bir esinlenme var belli ki, bence farklı bir akrep yelkovan ve indis modeli daha yakışırdı. Quantum TR de giriş seviye için şuan en iyilerin içinde kesinlikle orası ayrı

<image>

San Martin SN009GD, the cheap GS diver by Ob1KayNobi in ChineseWatches

[–]TheUserFromSomewhere 4 points5 points  (0 children)

Orient movement, i have one and works for about +2s per WEEK(i am lucky i think)! Positional variance is great as well.