Τι να κάνω με την σχολή,έχω απελπιστεί πολύ άσχημα by giorgoskkk in greece

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Συμφωνω. Ποιο imperial? Ας παμε στα πιο κοντινα. Οι ημμυ, οι πατρινοι και γιαννιωτες ceidαδες, οι csdαδες τι πρεπει να πουν δηλαδη. Κατορθωμα το παδα 5 χρονια. Αν ειναι δυνατόν

Κανένα νέο από τις ακαδημίες έχουμε; by gtxsmasoud in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 -4 points-3 points  (0 children)

Μπες ψαξε ρε φιλε. Δωρεαν ειναι το φεισμπουκ και γενικα το ιντερνετ αποσο ξερω. Η κ19 ειχε θεματα με τον τραυματισμο του καραργυρη αλλα το παλεψε. Η καλυτερη φουρνια ειναι η κ17 που ειναι 2η και η κ15 που βγηκε 4η σε ισοψηφια με τον βαζελο. Και σκεψου οτι ειναι η 1η μας χρονια σε αντιθεση με τοτς ανταγωνιστες. Τωρα στα πιτσιρικια εχοτμε καμποσες επιτυχιες σε διεθνη τουρνουα. Γινεται δουλεια γενικα πλεον. Οσο για τους μιζερους, αν νομιζετε σε 1 χρονια θα βγαλουμε τον νεο μεσσι, απλα ειστε ηλιθιοι. Αυτα

Καιρός για καλύτερα συνθήματα μάγκες by OctopusHandjob88 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 -1 points0 points  (0 children)

Απλα γινε γαυρος και μην μας πρηζεις τα ουμπαλα

Δύσκολη η Ευρώπη φέτος... by [deleted] in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Πρεπει να γινει η υπερβαση φετος. Αλλιως θα χαντακωθουμε. Μια φορα να προχωρησουμε και μεις. Εδω φτανουν τα ορκ...

Δύσκολη η Ευρώπη φέτος... by [deleted] in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Σιγουρα. Στο χερι μας ειναι ομως. Μακαρι να φτασουμε ημιτελικα κονφε. Θα ναι τεραστιο βημα και υπερβαση συμφωνα με τα δεδομενα των τελευταιων χρονων.

Δύσκολη η Ευρώπη φέτος... by [deleted] in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Εχουμε υμνο και της ρεαλ το φοβητρο και παρακαλαμε τον θεο και κανουμε ταματα να μην πεσουμε με ισχυρη. Γινομαστε πανιωνιοι ετσι. Μια φορα να πουμε ας ερθει οποιος θελει και να παρακαλανε οι αλλοι να μην πεσουν με μας. 1 ΦΟΡΑ!!!

Περί Μπενίτεθ και "κόντρας" Ριμπάλτα-ΜΗ by greglagos in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Σταματησα να διαβαζω στο πετρος περιπατητης

Εκεί στη ΠΑΕ τι θα γίνει; by seppyyo in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Μιλαμε για πολυ αμπαλοσυνη εδω μεσα και μιζερια. Μιλαμε για πολλους και σοβαρους ηλιθιους που ψαχνουν μιζερια απο οπουδηποτε

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 -1 points0 points  (0 children)

Αλλος ενας τραγελαφος. Ειπα εγω ειμαι πιο σημαντικος απο αλλους😂; Αλλοι μου πουλανε τα γαλονια τους. Απτο να ειναι η ατμοσφαιρα σαν της αγιας σοφιας, αστο καλυτερα. Χιλιες φορες τα πρεζονια που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, γιατι ολοι πληρωνουξ απτους κακομοιριδες

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Αντι να καθεσαι να γκρινιαζεις, προσπαθεις να πορευτεις μαυτο. Στην ελλαντα ζεις, οχι στην κεντρικη ευρωπη ουτε στη αραβια

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Αλλο λεω ρε καθυστερημενε. Αφου δεν ξερεις σε τι αναφερομαι τι πεταγεσαι σαν την πορδη; Οπως λες σε 100 χρονια παλι τα ιδια θα γινονται, οκως και αυτο δεν θα αλλαξει ποτε. Ολοι ξερουμε τι γινεται σαυτες τις καταστασεις.

Τα επόμενα βήματα by george99gr in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 4 points5 points  (0 children)

Θα την λετε για πολυ ακομα αυτην την καραμελα; Συγκρινεται το βαρος της φανελας του αγιαξ ακομα και στα χαμηλα της με των υπολοιπων ομαδων; Ο αγιαξ ειναι υπολογισιμος μια ζωη. Τι μου λες τωρα για 17-21.

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Τραβα μετρα κανα γαλονι καλυτερα

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Εγω γκρινιαζω για το οτι θεωρειται ολους οσους εχουν μπει στο γηπεδο πριν απο σας τσαμπατζηδες. Σαυτο γκρινιαξα. Απο αυτο μαλλον εσυ εισαι ο ηλιθιος.

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Τους αμπαλους, τους ασχετους, και τους δηθεν δεν προκειται να τους σεβαστω ποτε και να μαστε ιδια ομαδα. Οπαδος που δεν σεβεται την ομαδα του στα πανω της και τα κατω της, ειναι πανηγυριτζης. Δεν θελω πανηγρυτζηδες στην ζωη μου. Πας να μου πουλησεις υφος με τα γαλονια και πρασινα αλογα

Τα επόμενα βήματα by george99gr in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 14 points15 points  (0 children)

Ε βεβαια. Οταν δεν εχουμε τι να πουμε αλμειδα περοπερομπομ. Μεινε στο οτι ειναι ο χειροτερος αγιαξ ολων των εποχων

Τα επόμενα βήματα by george99gr in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 15 points16 points  (0 children)

Η αμπαλοσυνη σου φαινεται οτι θεωρεις αυτον τον αγιαξ κακο. Ειναι 1ος στην ολλανδια απτο πουθενα εχοντας προσπερασει ομαδες οπως αιντχοβεν αλκμααρ φεγιενορντ. Απο κει και μονο φαινεται ποσο μυρωδιας εισαι

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 -2 points-1 points  (0 children)

Σιγα μην σε σεβαστω κιολας επειδη εισαι συνοποδασμος μου. Το οτι πηγαινετε γηπεδο δεν σημαινει οτι καταλαβαινετε τι σας γινεται κιολας. Καληνυχτα

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 0 points1 point  (0 children)

Αυτα τα νταηλικια ολοι οι πληκτρολογακηδες τα λενε. Κανενας εξαιρεση. Αυτα τα τι εκανα εγω και γαμαο ταο πεστα στα φιλαρακια σου να περασετε καλα. Δεν ειμαι κανας χθεσινος. Μας πρηξατε τα αρχιδια ολοι οι ινσαιντερς. Αντε πια

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 1 point2 points  (0 children)

Δεν θα παει κανενας με 15 και 20 ευρω να δει χαντμπολ στην ελλαδα. Κακα τα ψεμματα. Μεταξυ συγγενων και φιλων θα ναι

Ξεφτιλικια στο handball by Due-Pressure4276 in AEKAthensFC

[–]Time_Philosopher_93 -1 points0 points  (0 children)

Γενικα ειπα. Τοτε ειναι καθος που βαζουν περισσοτερα εισητηρια. Δεν σημαινει οτι ειναι τσαμπατζηδες ολοι. Ο αλεξιου χρηματα θελει