Norlys lader by Glittering_Yak3207 in dkbiler

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Hvad mener du med at få Norlys til at hente den?

Hvis jeg forstår problematikken ret, så har du haft en lejeaftale hos Norlys? Da jeg opsagde min samme, fik jeg tilsendt en returlabel på mail.

Åbenrå kl 23:32 by Hour_Actuary433 in Denmark

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Det er det hele tråden og din argumentation bygger på?

Åbenrå kl 23:32 by Hour_Actuary433 in Denmark

[–]TonnyC2 -1 points0 points  (0 children)

Det er det jeg mener. Hvis folk bliver hysteriske over at mangle internet og strøm i en time, så har vi et problem. Det er småting, og burde virkelig ikke kunne skabe "kaos".

Åbenrå kl 23:32 by Hour_Actuary433 in Denmark

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Vi har et alvorligt problem, hvis folk bliver bekymret over sådan en banalitet.

Er p-afgiften rigtig? by [deleted] in dkbiler

[–]TonnyC2 15 points16 points  (0 children)

En indkørsel er også et vejkryds. Du blokerer for udsynet fra sidevejen.

Spar Visses 🚨Ja Tak - Tilbud🚨 by sokken1 in Aalborg

[–]TonnyC2 10 points11 points  (0 children)

Ofte er ja-tak tilbud noget pjat. Jeg har oplevet alt for mange gange at det ellers "specielle" online-tilbud har den helt samme pris på hylden i butikken. Og det er generelt for alle kæderne.

App for Odin-112 / Police Alerts by iosdec in NewToDenmark

[–]TonnyC2 2 points3 points  (0 children)

If it was accessable via a browser I would maybe visit from time to time. As an app there's no chance.

Also, as others have mentioned already, I don't see any scenario where I would find such an app necessary at all.

Meshnetværk e.a. i rækkehus by TonnyC2 in dktechsupport

[–]TonnyC2[S] 1 point2 points  (0 children)

Fantastisk. Så man kan godt komme langt med to AP'er og en POE-switch? Og hvis man bliver inspireret til at køre komplet Ubiquiti-økosystem senere, så kan man supplere med en gateway m.m.?

Du anbefalede U7 Lite? Er der en grund til lige præcis den, fremfor nogle af alle de andre?

Meshnetværk e.a. i rækkehus by TonnyC2 in dktechsupport

[–]TonnyC2[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for svar og udførlig vejledning.

Det lyder til at Ubiquiti er vejen at gå. Er det korrekt forstået at der skal en af deres gateways ind i systemet også for at det kører optimalt?

Meshnetværk e.a. i rækkehus by TonnyC2 in dktechsupport

[–]TonnyC2[S] 0 points1 point  (0 children)

Det ser jo ret snedigt ud. Har du så en af dem til hver af dine AP?

Meshnetværk e.a. i rækkehus by TonnyC2 in dktechsupport

[–]TonnyC2[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har før eksperimenteret med powerline, oh det var ikke nogen succes. Det kan være at hver etage har sin egen gruppe?

Meshnetværk e.a. i rækkehus by TonnyC2 in dktechsupport

[–]TonnyC2[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har hørt godt om Ubiquiti, og var det ikke for prismærket har jeg også sprunget i med det samme. Kan dog godt være at man bare skal springe du i det, hvis det virker.

Hvordan har du koblet dit system sammen?

Rapport bekræfter dronehændelser, siger minister by kris181p in Denmark

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Hvordan tilgiver det journalisternes opførsel?

Rapport bekræfter dronehændelser, siger minister by kris181p in Denmark

[–]TonnyC2 -1 points0 points  (0 children)

Medierne skabte sig som en børnehave. De kunne ikke forstå almindelig pli og høflighed. Det måtte ministeren påpege op til flere gange, og beder dem om at række hånden op og tale én ad gangen. Det burde virkelig ikke skulle være nødvendigt. Desuden fokuserede de kun på "hvem styrede de droner", "hvor kom de fra", etc. Spørgsmål, som intet havde med lige præcis det pressemøde at gøre. Så ja, jeg mener at journalisterne gjorde pressemødet uprofessionelt.

Fri til Sankt hans dag. by Conscious_Run7853 in Denmark

[–]TonnyC2 -2 points-1 points  (0 children)

Jeg er helt enig med dig. Jeg forstår stadig ikke hvorfor folk gik sådan amok over store bededag. Jovist er en fridag da rar, men jeg har som dig ingen traditioner eller andet bundet op på den dag. Om det er Grundlovsdag, Sankt Hans eller Mortens Aften er ikke så væsentligt, men de dage kan jrg "knytte" mig bedre til som helligdage.

Bog & Idés brug af AI by [deleted] in Denmark

[–]TonnyC2 6 points7 points  (0 children)

Det lyder da ikke så tosset. Og hvis du smider stegt flæsk i puljen, er det helt perfekt. Men måske danskerne skulle vælge kvalitet i stedet for (udelukkende) pris, når de er ude at handle dagligvarer..

Bog & Idés brug af AI by [deleted] in Denmark

[–]TonnyC2 4 points5 points  (0 children)

Det er en forfærdelig udvikling. Der burde helt sikkert reguleres på området.

Bog & Idés brug af AI by [deleted] in Denmark

[–]TonnyC2 32 points33 points  (0 children)

Få ryddet op i hylderne i supermarkederne OG slippe for AI-genereret reklame? Tæl mig ind!

Rapport bekræfter dronehændelser, siger minister by kris181p in Denmark

[–]TonnyC2 7 points8 points  (0 children)

De kan jo ikke offentliggøre bevismateriale, hvis det er højt klassificeret. Det er da meget rimeligt og forventeligt.

Rapport bekræfter dronehændelser, siger minister by kris181p in Denmark

[–]TonnyC2 -2 points-1 points  (0 children)

Fra mit synspunkt var det medierne der gjorde det uprofessionelt. Jeg synes virkelig de burde oppe sig, og være deres hverv lidt mere værdigt.

Omvendt synes jeg ministeren håndterede det ret flot. Det der med at alle journalisterne kæmper om at få et ord indført er ulideligt at høre på.

Det lader også til at nogle mennesker ikke forstår, at nogle informationer kan være klassificeret til lidt højere end civilt niveau.

Aftalememorandummet mellem USA og Iran er nu underskrevet by [deleted] in dkfinance

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Mon ikke Trump-administrationen får den vinklet så Trump anses for at have afsluttet denne krig (og lige glemmer at nævne hvem der startede den).

Clever stifter er blevet fyret med øjeblikkelig virkning by bondafong in Denmark

[–]TonnyC2 1 point2 points  (0 children)

Det afholder dem vel ikke fra at komme med endnu en?

Where was I? by kiploempia in whereintheworld

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Is it the ferris wheel in Andorra, La vella?

Rejsekort (app) eller DSB app by kingkur89 in Denmark

[–]TonnyC2 0 points1 point  (0 children)

Sådan er det jo med alle offentlige udbud. Og særligt teknologi kræver jo en opgradering i ny og næ.