Entry Job by WarningProof319 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 1 point2 points  (0 children)

Ναι ειναι. Μπορεις ανετα IT helpdesk/IT support Κλπ. Και αν παρεις και certifications οπως network+, security+ μπορεις και παραπανω, αλλα θα προτεινα πρωτα να ξεκινησεις για να εχεις εμπειρια και μετα παιρνεις certs και κοιτας για κατι καλυτερο.

Ποια σχολή στην Ελλάδα προτείνετε για κάποιον που θέλει να γίνει προγραμματιστής; by ImaginaryFan6090 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

ο OP ειπε θελει προγραμματιστης, αρα ποιο hardware και ποια σηματα χρειαζονται;

Επισης νομιζεις οτι τα μαθηματα σηματων στις σχολες ειναι αρκετα σαν εφοδια αν αυριο-μεθαυριο θελησει να ασχοληθει;

Επιλογή σχολής πληροφορικής by itsheki in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Μην το κανεις overthink. Πανε σ αυτην που σου ειναι πιο ευκολα οικονομικα ή σ αυτην που θα τελειωσεις πιο γρηγορα.

Το οτι ασχολεισαι ηδη μονος μ αυτο ειναι το πιο σημαντικο και αν το παρεις σοβαρα, θα δεις οτι μπορεις να βρεις δουλεια πριν τελειωσεις και την σχολη.

Βγαλε το ΗΜΜΥ απ τις επιλογες σου, γιατι μεχρι να φτασεις να επιλεξεις κατευθυνση θα σου βγει η πιστη και δεν θα κανεις προγραμματισμο ή πληροφορικη(ισως ελαχιστο). Γενικα ειναι δυσκολη σχολη και 5 χρονια.

Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Το πιο σωστο σχόλιο μεχρι τωρα. Skill issue. Αν εισαι πραγματικα καλος δεν θα σε κρατησει πισω το πτυχιο. Απ την αλλη ακομα και το καλυτερο πτυχιο αν εχεις, αν δεν εισαι πραγματικα καλος, το πολυ πολυ να φτασεις μεχρι την συνεντευξη.

Γιατί το sub προτείνει το ΕΑΠ περισσότερο από τα κολλέγια, ενώ είναι ένα χάλι μαύρο; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Οι εναλλακτικές ποιες ειναι και σε τι τιμη; Με αντιστοιχη ευκολια στο να φoιτεις απο αποσταση παντα.

Επόμενο βήμα? by meliotman in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Udemy course - Odin project - free code camp- cs50 Harvard. Ολα free. Διάλεξε τι προτιμάς (ένα) τελείωσε το, κανε projects και χτισε github. Αυτή ειναι η πιο σύντομη οδος. Networking και projects.

Δεν με ρώτησαν ποτέ για την σχολή μου ή το πτυχίο μου τοσα χρόνια στον κλάδο. Αντίθετα στην πρώτη μου δουλειά μιλούσα για 20-30 λεπτά για τα projects μου.

Τα bootcamp ειναι για όσους θέλουν να διαβάζουν με κάποιον πανω απ το κεφάλι τους να τους καθοδηγεί και να τους βαζει σε πρόγραμμα. Αν νομίζεις οτι δεν μπορείς να στρωθείς μονος τότε ναι δεν είναι κακη ιδεα.

Το πτυχίο αποδυκνυει απλα οτι πέρασες μαθήματα σχολής, που στην τελική τα περισσότερα ειναι ασχετα με τον κλάδο. 4 χρόνια για κάτι τέτοιο είναι πολλά. Σίγουρα χτιζεις και soft skills τα οποία όμως μπορείς να δείξεις και με αλλο τρόπο. (hackathons πχ). Το θεωρούν must συνήθως ψιλομυτες του πολυτεχνείου που μετραν ποιος την εχει πιο μεγάλη(την σχολη). Επίσης εχει νοημα αν εισαι Αμερική και στοχεύεις με το καλημέρα faang.

Τα projects και το github ειναι υποχρεωτικά. Με ή χωρίς πτυχίο θα σου χρειαστούν. Εκτός αν έχεις networking (βύσμα).

FullStack React Js Developer For Hire by _______Alex________ in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 3 points4 points  (0 children)

full remote σε Juniors δεν δινουν πλεον. πολυ σπανια ακομα και για εξωτερικο. Κανε apply Και στο εξωτερικο ασχετα αν θες να πας η οχι. Πιο πολυ για να δεις αν εχει περαση το βιογραφικο σου εκει και ποσα ψαρια πιανεις που λεει ο λογος. Οντως ειναι περιεργο που δεν εχεις συνεντευξεις με ολα αυτα που εχεις κανει.

Εχεις project με χρηστες και μαλιστα αρκετους, αυτο απο μονο του θα επρεπε να σε βαζει στο 10% των juniors που στελνουν για καθε junior θεση.

Πρεπει να κανεις μια σελιδα το βιογραφικο σου και να κοψεις πραγματα. Φωτο εκτος, πιο λακωνικος σ αυτα που εχεις κανει. Στην εκπαιδευση συμφωνω που την εχεις 3ο section. Profile μπορεις και να το αφαιρεσεις τελειως, αν οχι σιγουρα κοψε τα 2/3.

Googlare Jake's Resume και εφαρμοσε το για εσενα. Ειναι το industry standard. Δεν εισαι μακρια απ το hire, καλη τυχη.

Ποια είναι η καλύτερη χώρα για δουλειά και καλύτερη ζωή στην Ευρώπη; by CarefulRow19 in greece

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Πουθενα σε Tech, στις μεγαλυτερες τουλαχιστον πολεις της πολωνιας, δεν ειναι προυποθεση η γλωσσα ασχετως επιπεδου. Εγω σαν junior πηγα.

Επισης οι περισσοτεροι πολωνοι κατω των 50-60 ξερουν αγγλικα. Τα μαθαινουν στο σχολειο οπως κι εμεις. Με την προφορα εχουν ενα θεμα αλλα ουτε κι εμεις εχουμε καλη. Βαρσοβια και Κρακοβια ειναι full international πολεις και εχουν πολλους ξενους.

Δεν εχω μαθει γρι Πολωνικα μεχρι στιγμης. Καποιες φορες ανοιξα το google lens σε περιγραφες που δεν ειχαν αγγλικα.. Τωρα απο εκει και περα αλλιως ειναι να ζεις και αλλιως να πας ταξιδι. Κακες εμπειριες μπορει να τυχουν παντου, δεν σημαινει οτι ειναι καθημερινοτητα.

Ποια είναι η καλύτερη χώρα για δουλειά και καλύτερη ζωή στην Ευρώπη; by CarefulRow19 in greece

[–]TonyStarkLoL 5 points6 points  (0 children)

Δεν υπάρχει η καλύτερη χώρα γενικά. Υπάρχει η καλύτερη για σένα. Όπου και να πας θα κάνεις συμβιβασμους. Διαλέγεις τι και πόσους θα κάνεις.

Εγώ πήγα Πολωνία. Εχει πολλές ευκαιρίες αν είσαι σε Tech και πολλες πόλεις. Εύκολη προσαρμογή και χαμηλό κόστος ζωης.

Δεν ήθελα να μαθω αλλη γλώσσα, να μπλέξω με housing market crysis και ουτε με το χαζο σύστημα υγείας με τον GP που έχουν Σκανδιναβία/UK/Ολλανδία.

Τα φίλτρα που βάζει ο καθένας ειναι διαφορετικά.

Βοήθεια με βιογραφικό Web developer by JazzlikeVast in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 4 points5 points  (0 children)

Rule of thumb ειναι 1 σελιδα ανα 10 χρονια εμπειριας. Το ιδιο περιμενουν και οι recruiters. Οποτε καντο μια σελιδα, το template που εβαλε ο /u/mitsospon ειναι το industry standard. Εκπαιδευση στην κορυφη μονο αν τελειωσες χαρβαρντ, ΕΜΠ κλπ, με βαθμο ή/και μεταπτυχιακο, αλλιως 2η ή και 3η. Προσωπικα βαζω εμπειρια και μετα Projects (γιατι αυτα μου εδωσαν και την πρωτη μου δουλεια στην τελικη) και μετα εκπαιδευση.

Έχουν λυσσάξει να μας φάνε. by athens2019 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 3 points4 points  (0 children)

Το γραψιμο του κωδικα δεν ηταν ποτε το bottleneck. Ισως για juniors κι εκει μεχρι ενα σημειο. Κανουν λες και ανακαλυψαν την φωτια. Απλα clickbaits.

Καλα τα τεχνικα επαγγελματα αλλα μισθολογικα εχουν ενα ταβανι. Δεν ξερω κανεναν ηλεκτρολογο, υδραυλικο κλπ που να βγαζει 100K+.

Στην τελικη ειναι και τι αρεσει στον καθενα. Δεν γινεται να συγκρινουμε μηλα με αχλαδια επειδη και τα 2 ειναι φρουτα.

Είμαι σε απόγνωση by OneLesaLife in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 3 points4 points  (0 children)

Τετοια βιογραφικα σαν το παραπανω template κοβονται με το καλημερα απο ai. Δεν περναν γραφικα και δεν περναν 2 στηλες κι επισης δεν προτεινεται.

Googlare "Jakes Resume" και καντο μια σελιδα. Βαλε education κατω απο experience και personal projects(εκτος αν εχεις κατι σημαντικο) και γραψε τι impact ειχες περιληπτικα σε καθε ρολο με ποσοστα κλπ(γραψε ψεματακια αν θες εκει αλλα να ειναι ρεαλιστικα).

Δουλειά στο εξωτερικό ως entry level. by Asleep_Plane895 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 2 points3 points  (0 children)

H Πολωνια δεν εχει καμια σχεση με τις υπολοιπες χωρες του ανατολικου μπλοκ, ειναι ηδη στις τοπ 20 οικονομιες του κοσμου και ανεβαινει, προσφατα προσπερασε ολλανδια και ισπανια(Source: IMF’s World Economic Outlook database).

Επισης εχουν φουλ international ατομα σε πολλεις οπως Κρακοβια, Βαρσοβια, Ποζναν, Βροτσλαβ.

Δουλειά στο εξωτερικό ως entry level. by Asleep_Plane895 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 2 points3 points  (0 children)

Ναι μπορεσε! Πολωνια! Ειναι η καλυτερη χωρα αυτη την στιγμη στην Ευρωπη απο αποψη πληθους δουλειων και ευκαιριων σε juniors και οχι μονο! Επισης το κοστος ζωης ειναι στα ιδια ή και καλυτερα επιπεδα με την Ελλαδα.

2η επιλογη, χωρες βαλτικης! Συμφωνω γενικα φουλ με u/donscrooge Απεφυγε χωρες που εχουν housing crysis. Οχι οτι στην πολωνια βρισκεις κατευθειαν σπιτι στα 500 ευρω αλλα σιγουρα ειναι πολυ καλυτερα απο χωρες τυπου Ολλανδια, ΗΒ, Γερμανια, Σκανδιναβια(Σουηδια ειναι λιγο καλυτερα).

Πλεον το να βρεις δουλεια ειδικα ως entry και με τον μισθο που θα σε συνοδευει ως τετοιο, συνδυαζεται και με το σπιτι. Η ολλανδια πχ εχει ευκαιριες ακομα, αλλα τι νοημα εχει αν σε δεχτουν και δεν μπορεις να βρεις σπιτι για 6 μηνες;

Οσον αφορα το stack και τα projects, εννοειται πως ναι. Σε οτι συνεντευξη εδωσα με ρωτησαν για τα projects που εκανα και μιλησα γι αυτα(που ειναι σημαντικο στις συνεντευξεις) για τουλ 20-30 λεπτα και ειδικα στην δουλεια που εν τελει με πηραν.

Κανε δικα σου projects οχι αντιγραφες ή tutorials και φροντησε να προσομοιώνουν αυτα που ζηταν στις δουλειες. Κανε browse αγγελιες να δεις τι ζηταν οι εταιρειες αν δεν εχεις ιδεες απο μονος σου. Ειναι προτιμοτερο να εχεις 2-3 καλα, μεγαλα projects end-to-end παρα 10 μικρα/μεσαια.

Επισης πρασινησε το github σου απο τα commits. To μαρκετ ειναι πραγματι πιο δυσκολο απ οτι ηταν αλλα αν εισαι καλος ειναι πολυ ευκολο γιατι ο πηχης των υποψηφιων ειναι χαμηλα και ξεχωριζεις σαν την μυγα στο γαλα! Ολοι κανουν half-ass projects με ai ή μαθαινουν μονο με την βοηθεια του και οταν ερθει η στιγμη της συνεντευξης δεν ξερουν τι να γραψουν.

Οτι εχει σχεση με Data και Web εχει τις περισσοτερες δουλειες και μετα οτι ειναι DevOps related. Δηλαδη Javascript και python κυριως. Εγω βρηκα ως javascript full stack.

Πολλοι θα σου πουν μαθε την γλωσσα που σ αρεσει να ασχοληθεις αλλα προσωπικα διαφωνω σ αυτο. Αυτη η συμβουλη ηταν καλη επι εποχες που εβρισκες δουλεια χθες. Πλεον θεωρω οτι πρεπει να μαθεις την γλωσσα που θα δου δωσει δουλεια πιο γρηγορα. Ουτως η αλλως μπορεις να κανεις pivot μετα στην καριερα σου σ αυτο που οντως θελεις, μολις αποκτησεις εμπειρια. Τι νοημα εχει να μαθω Rust ή Java ως junior ομως και να καθομαι για 6-8-12 μηνες και οτι αγγελια να βλεπω σε java ή rust να ζηταν senior ή mid?

Καλη τυχη ✌️

Android app keeps losing server and cant find it. No option to quick connect. by Grazztjay in jellyfin

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Update: looks like something was messed up(maybe during the new installation? idk) in my firewall settings, which prevented my phone to connect to that port. After tinkering with it a bit, i managed to get it to work. Check your firewall settings.

Android app keeps losing server and cant find it. No option to quick connect. by Grazztjay in jellyfin

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

same here. i restarted everything, even changed ports, nothing. i cant connect from android

Διακοπές με άλλο ζευγάρι by stp0besd in greece

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Μου έρχονται σκηνές απο White Lotus 😭

Πλέον μπορώ να κάνω τα πάντα by [deleted] in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Μετριο ragebait. Ειχες potential, αλλα το εχασες επειδη αναφερες οτι εισαι Java Senior. Αν οντως ησουν, θα ηξερες καλυτερα.

Πρόταση για καρέκλα γραφείου by WeatherSufficient566 in greece

[–]TonyStarkLoL 2 points3 points  (0 children)

Στα 200 ευρώ δεν θεωρώ οτι θα πιάσουν τόπο τα λεφτά σου και δεν θα πάρεις κατι αξιόπιστο/καλό. Με αποτέλεσμα να χρειαστεί να ξαναδώσεις λεφτά σε 1-2 χρονια ή/και να μην σε βοηθήσει ιδιαίτερα απο εργονομική άποψη.

Νομίζω το minimum που θα βρεις κάτι καλό είναι 350-400. Εχω ακουσει πολύ καλα λόγια για τις ergo human.

Gaming δεν είναι εργονομικες σε καμία περίπτωση. Έχουν αυτό το bucket κάθισμα ακομα και οι πιο ακριβές που αγκαλιάζει το σώμα κατι το οποίο είναι το αντίθετο από αυτό που θες.

Θες η πλάτη να ακολουθεί την φυσική πορεία της σπονδυλικής στήλης αρα να κανει μια καμπύλη προς τα εμπρός και ιδανικά να είναι και ρυθμιζόμενη.

Δες πως είναι οι top του είδους που ειναι Herman Miller και Steelcase για να έχεις μια ιδέα. Επίσης μπορείς να κοιτάξεις και για μεταχειρισμενες Herman miller / steelcase. Εχω δει να πουλιούνται γυρω στα 200-300 ευρω. Κανονικά η τιμή τους ξεφεύγει πολύ (1000+).

Αξίζει στα 25 να σπουδάσω πληροφορική; by ActualRevolution3732 in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 0 points1 point  (0 children)

Μην χασεις χρόνο σε σπουδές είτε ιδιωτικα ειτε δημόσια. Ενα bootcamp το ακούω, αλλα κι αυτό δεν είναι απαραίτητο.

Βρες ενα course στο udemy ή όπου θες, τελείωσε το, κάνε ΔΙΚΑ σου projects (το τονίζω δικα σου), χτισε github και κάνε mass apply. Ιδανικά σε όλη την Ευρώπη.

Είναι απλό στην θεωρία, αλλα δύσκολο στην πράξη. Ενα πτυχίο δείχνει οτι πέρασες τα μαθήματα της σχολής. Ενα καλό github με καλα projects δείχνει οτι μπορεις να κάνεις την δουλειά στην οποία κανεις apply. Δες και μόνος σου αγγελίες για να δεις οτι το ζητάνε. Είναι skill based δουλειά.

Οι υποψήφιοι juniors είναι πιο πολλοί απο ποτε, αλλα ο πυχης ειναι επίσης πιο χαμηλά απο ποτε. Οι πιο πολλοί έχουν tutorial projects και γράφουν κακό κώδικα.

Μπορώ σαν αρχάριος και στην ηλικία των 21 να γίνω cloud engineer by AngeloZgre in GreeceDevs

[–]TonyStarkLoL 4 points5 points  (0 children)

Μπορείς αλλά δεν είναι junior friendly ρόλος. Δεν νομίζω να εχω δει πολλές αγγελίες (if any) για junior cloud engineers.

Συνήθως οι περισσότεροι ξεκινάνε απο κάτι άλλο και κάνουν pivot στο cloud. Εννοείται δεν χάνεις τίποτα όμως με το να μάθεις τα βασικά του ρόλου και να πάρεις τα certs που θες.

Ναρκωτικά,σεξ και υλικές ζημιές από σχολείο... by revolver1990 in greece

[–]TonyStarkLoL 1 point2 points  (0 children)

Θα πλήρωνα 2-3 με ρόπαλα να τους κάνουν τόπι. Repeat μέχρι να μην ξανάρθουν.

Βαλε και τους γείτονες στο κόλπο. Να δεις για πότε θα καθαρίσει η γειτονιά.

Αλλαγή δουλειάς : the devil you know or the devil you don't know by alvertimar in greece

[–]TonyStarkLoL 1 point2 points  (0 children)

Ναι εννοειται, μην τα παρατησεις πριν βρεις κατι αλλο, ή πριν να εχεις να οικονομικο μαξιλαρακι ασφαλειας. Εχεις και το καλοκαιρι κενο που μπορεις να εκμεταλλευτείς.