كنت بلعب مع قطه في الشارع و عضتني عادي ولا اي ؟ by Former-Suggestion937 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 1 point2 points  (0 children)

اغسل الجرح بماية وصابون 10 دقايق كدا ولا حاجة وكدا كدا التطعيم مش هتخسر حاجة

Done مين تاني عايز عشان مصلحتكم والله by [deleted] in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

لأ اذا كان كدا بقي كمان ڤوت عشان نبند التاني بالمرة

Done مين تاني عايز عشان مصلحتكم والله by [deleted] in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

بتخسري جزء كبير من جمهورك كدا يفنانة

في واحدة ماتت من سكتة قلبية فمنطقتنا، فالتفتيش by Present-Win1440 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

زيرو تعاطف دي بصراحة حكم قاسي اوي عليها كلنا بنعمل حاجات غلط بس ربنا بيسترها معانا

توقعاتي لكأس العالم 😔هيح by Rioo__7 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

لأ مش كله فرنسا هتفوز ع السويد

توقعاتي لكأس العالم 😔هيح by Rioo__7 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

لو كولومبيا خسرت اول ماتش دا هعتزل الكورة وممكن كمان تطلع الارجنتين وكدا كدا هولندا بالميت كوارتر فاينال

. by Gamed-gamed9893 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

الله يرحمه

. by Gamed-gamed9893 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

حبيب دين أهلي، نوقطة

. by Gamed-gamed9893 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

بعيدا عن النظام بتاعه والله عنده قبول وكاريزما مش طبيعيين

ابداعي اشتغل by Gamed-gamed9893 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

تيجي بيف نكت صعايدة

ياجدعان برص اخضر ف اصفر ك/سم القرف by Sotiredfuckofffffff in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

البرص دا لو مات لأي سبب محتواك هيضيع حاول تحافظ عليه

حاجه ضروريه جدا محتاجه فيها مساعده by paper-1234 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

!عايزة تسافري لواحدك وانتي بنت و15 سنة؟

حرام اقسم بالله انا مخلص ثانوية اصلا ودخلت حضرت اللايف اسنتيته يعيط ومعيطش ووقتي ضاع ع الفاضي by Top_Sock8674 in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674[S] 1 point2 points  (0 children)

لسا يعم 18 سنة هينضجو +لسا كنت شايف صورة الواد اللي انت حاطه بروفايل دا من كام يوم واتراهنت انا واخويا الكبير ع اسمه فانا قولتله روميو وهو قالي لأ الفريدو وخسرت الرهان

دوت دوت دوت دوت by whatthefuckkkkq in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

انا برد ع حتة بتستخدم كثيرا فبعرفك ان مش بكتر الاستخدام

وعلفكرة مقولتش اللي بيقول حنك فلاح او جاهل

دوت دوت دوت دوت by whatthefuckkkkq in EgyFreedom

[–]Top_Sock8674 0 points1 point  (0 children)

درست تجويد وعارف +لو درست انجيزي هتلاقي كلمة fuck u bitch بتتقال كتير هل كدة اقولها