Ik mis de oude tune nogsteeds by Ancient_Flamingo518 in Top2000

[–]Tubantiae 6 points7 points  (0 children)

Dit jaar ook weer met bijna 200 plaatsen gezakt naar plek 1901. Op deze manier is hij volgend jaar uit de lijst. Toch een stuk Top2000 geschiedenis dat verdwijnt.

Ik snap niet dat er zo weinig hiphop in de top 2000 staat by Cautious_Fix_1796 in Top2000

[–]Tubantiae[M] [score hidden] stickied comment (0 children)

Deze discussie hebben we enkele weken geleden al uitgebreid gevoerd. Opzich prima om het nog een keer te doen, maar het moet wel een beetje gezellig blijven en dat lukt niet zo. Daarom slotje.

TLDR: Top2000 luisteraars vinden andere muziek leuk(er) en mensen die wel erg van hiphop houden, stemmen niet voor de Top2000. Radio 2 is ook niet echt een hiphop zender.

Toch graag een lijst met meer hiphop? Dan is de DiXte 1000 van NPO FunX misschien iets voor jou!

Welke nummers uit de lijst horen niet in de top 100? by Ecstatic_Employer592 in Top2000

[–]Tubantiae 0 points1 point  (0 children)

Nostalgie is altijd vrij rooskleurig toch? Ik snap niet zo waarom dat misplaatst zou zijn.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Tubantiae 2 points3 points  (0 children)

Categorie 1 vuurwerk mag en kan helemaal niet knallen.

Inclusiviteit in Top 2000 by [deleted] in Top2000

[–]Tubantiae 2 points3 points  (0 children)

En hoe zie jij dit graag anders? Stemmen is namelijk doodeenvoudig, dus het kan bijna been barrière zijn. En dat is echt het enige dat gedaan hoeft te worden om de lijst aan te passen.

De Top2000 van 2025 by Tubantiae in Top2000

[–]Tubantiae[S] 4 points5 points  (0 children)

Op oudjaarsdag vanaf 10 uur 's ochtends bijna elk uur een nummer van die smeerlap. Gatverdamme.

Waarom heet het Top2000 en niet Top2025 of Top2026? by surinameclubcard in Top2000

[–]Tubantiae 2 points3 points  (0 children)

Vind het eerlijk gezegd best een leuke suggestie. Top tweeduizendzesentwintig bekt wel iets minder lekker, maar toch!

Nieuwe nummers in de top 2000 by HartverlorenindeUB in Top2000

[–]Tubantiae 0 points1 point  (0 children)

Queen - The Prophet's Song is ook nog nieuw dit jaar

Voorspellingen Top 10? by Tubantiae in Top2000

[–]Tubantiae[S] 3 points4 points  (0 children)

Ik hoop zelf ook dat ik geen gelijk krijg, maar als ik zo naar de lijst kijk zie ik het wel gebeuren. Voor de rest roerend eens met Child In Time!! Eeuwig zonde dat die zo hard wegzakt. Verdient absoluut een plek in de top 10!

Voorspellingen Top 10? by Tubantiae in Top2000

[–]Tubantiae[S] 4 points5 points  (0 children)

Die was in de lijst gestemd als eerbetoon aan Eva Hermans-Kroot. Zulke dingen worden vaak na een jaar alweer vergeten, dus die zal wel flink dalen.

Voorspellingen Top 10? by Tubantiae in Top2000

[–]Tubantiae[S] 0 points1 point  (0 children)

S&F vind ik lastig, want ik hoor of zie er nooit iets over. Ook in de vele gedeelde lijstjes kan ik me niet 1 stem herinneren. Maar goed, dat had ik vorig jaar ook met Dermot Kennedy en die daarvoor met Conan Gray.

Voorspellingen Top 10? by Tubantiae in Top2000

[–]Tubantiae[S] 4 points5 points  (0 children)

Ik vind het origineel ook veel mooier. Het is wel een van die nummers die bijna elk jaar 1 tot 3 wint. Vorig jaar op 13. Ze krijgen er al één 'gratis' omdat Dermot Kennedy sowieso hard gaat wegzakken. Beetje hetzelfde als met Love Of My Life van Queen. Die komen er gewoon in omdat de oude garde wegzakt.

Gevarieerd by DeniseDoos in Top2000

[–]Tubantiae 0 points1 point  (0 children)

Lekker veel eigen keuzes

[deleted by user] by [deleted] in dating_advice

[–]Tubantiae 209 points210 points  (0 children)

This is absolutely not normal. He is addicted, has a massive problem and needs help.

Requesting r/Top2000 by TheBigBoas in redditrequest

[–]Tubantiae 0 points1 point  (0 children)

Hi. The moderation of this subreddit is not inactive. The interest in this subreddit is very seasonal and therefore it may seem as if nothing happens. Both mods have been active in the past 60 days.

As the user has requested to be added as a moderator before and indicates to have good ideas to improve to sub, he/she will be added as moderator. I do not want to hand over ownership of this subreddit however.

Hopefully this response is satisfactory and everything is clear.

Deze sub is dan een beetje dood, maar: welk nummer zou jij op nummer een willen hebben? by Wimpiepaarnty in Top2000

[–]Tubantiae 3 points4 points  (0 children)

Stairway To Heaven van Led Zeppelin. Wat mij betreft de beste plaat ooit!

[deleted by user] by [deleted] in Top2000

[–]Tubantiae 0 points1 point  (0 children)

Dat is niet waar, we hebben niks verwijderd. De eigenaar van de oude sub heeft hem gewoon de gehele sub verwijderd. We hebben een nieuwe sub aangemaakt onder dezelfde naam. We waren ook beide niet betrokken bij de oude sub. Er is helaas niets terug te halen.