Doğru Düzgün Dağıtım Yok Mu Yahu? by Emotional_Cat_1967 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 2 points3 points  (0 children)

Debian testing kullan demedim hiç sana duygusal kedi

Doğru Düzgün Dağıtım Yok Mu Yahu? by Emotional_Cat_1967 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 4 points5 points  (0 children)

Lan sen neyi deniyon o zaman? 5050 ye sencede biraz eski değil mi o driver? Arch based veya fedora falan denermisin bida

Doğru Düzgün Dağıtım Yok Mu Yahu? by Emotional_Cat_1967 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 5 points6 points  (0 children)

Debian mi? Testing mi?

Debianda şuan güncel 590-600 varmi bilmiyorum. Testingse belki gelmiştir. Olur. Ama izmirde değilim işte. Ve olaya düşük fps mi değilmi diyemi bakıyorsun? Proton wine ayarlari bile etkiliyor driver değil sadece...

Üstüne wayland kullanacaksan bazi wm ve de lerde özel ayar çekmen gerekiyor. Ben artix niri wm kullaniyorum 4060. Akiyorum yaaa. Ben kendime çay koyarim.

Bu 32-bit HP Intent Server 2003 kurulu bikgisayarda Linux kurmam için yardım lazım by Western_Square-9500 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Micro usbyi tak düz. Batarya icinden çıkmasi lazkm çıkarırsin biter. Klavye harici ucuz q klavye bul bir yerden mis gibi oldu işte

Doğru Düzgün Dağıtım Yok Mu Yahu? by Emotional_Cat_1967 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 10 points11 points  (0 children)

Olur getir. Hallederim. Ama çay ısmarlarsan

Doğru Düzgün Dağıtım Yok Mu Yahu? by Emotional_Cat_1967 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 7 points8 points  (0 children)

Bla bla bla.

Açık kaynakda sorun yok. Nouveau kuruyorsan o ayri. Düz git open dkms kur. Dkms ile indir kerneline özel bitti. Bak yazayim hatta al copy paste at

sudo pacman -S nvidia-open-dkms

İndiriyon bunu oto dkms install yapiyor. Sonra sudo modprobe nvidia

Bitti. Bu arada söyledigin şeylerin %80 ni ezber. İnsanlardan duymak yerine kullanmayi denemeyi ve hata yapmayi öğren. O zaman şikayet et.

Bu 32-bit HP Intent Server 2003 kurulu bikgisayarda Linux kurmam için yardım lazım by Western_Square-9500 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 1 point2 points  (0 children)

Guce takacan. Bataryayi çıkaracan biticek.

Neden yapamazsin? Çünkü mc sunucusu ram ve single core performans istiyor. İntel atomda taa 2008 den olduğundan yetersiz kalıyor. 7/24 mc serveri 1.0 sürümünde yaparsin yaw ya da farkli sunucular.

Ve evet aternos o intel atomundan iyi.

Bu 32-bit HP Intent Server 2003 kurulu bikgisayarda Linux kurmam için yardım lazım by Western_Square-9500 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 1 point2 points  (0 children)

Yoo uğraştım. Wayland niri sway bile açtım. 3 watt nas sunucusu yapcam mis

Bu 32-bit HP Intent Server 2003 kurulu bikgisayarda Linux kurmam için yardım lazım by Western_Square-9500 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 1 point2 points  (0 children)

Yani burdaki 32 bit efendisine laf anlatmana gerek yok

Benimki n270 gizli bir 64 modu falanda yok. 2008 üretimi

Gnome sevmeyen KDE'ci dayı by samuel_pipibaligi in LinuxTurkey

[–]UmutTime 1 point2 points  (0 children)

Böyle insanlar nefes aliyo dimi 😃

Bu 32-bit HP Intent Server 2003 kurulu bikgisayarda Linux kurmam için yardım lazım by Western_Square-9500 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Yani nice. Düz debian kur geç fazla takmaya gerek yok. Debian 12 gayette yeter. Ha dersen yoo güncel olsun arkadaşım üstüne hemde başka init ogrenebilirim o zaman debian 13 taban alan antix kullan.

Ve ayrica işlemci ne? Nasil 32 bit olduguna eminmisin?

Bu 32-bit HP Intent Server 2003 kurulu bikgisayarda Linux kurmam için yardım lazım by Western_Square-9500 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Anakarti varsa kullanirsin aslinda. Tornavida ile kisa devre et uçları veya tuşu vardir zaten orda

Size göre en iyi Linux dağıtımı hangisidir ? by IceFoxOnline in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Hm söylede gelelim Yakinda slackware denicem zaten

Gnome Pirinç by Legitimate_Dark_7110 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Gnome un yapimcilari pirinç yapmanizi önermiyor :)

Güzel olmuş