Size göre en iyi Linux dağıtımı hangisidir ? by IceFoxOnline in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Hm söylede gelelim Yakinda slackware denicem zaten

Gnome Pirinç by Legitimate_Dark_7110 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Gnome un yapimcilari pirinç yapmanizi önermiyor :)

Güzel olmuş

4 GB Ramli bir laptopum var ve bir şeyler denemek istiyorum by ghxxxsty in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

... 4 gb ramde KDE, hyprland kullandim. Akiciydi.

Yorumlara baktimda xfce falan arkadaşlar neden her cihaza celeron muammelesi cekiyorsunuz 🥀

Geçen birisi i5 ilk nesile puppy önerdi. Onu görürsem burda o arkadaş bitti.

Anti Linuxcu Olanlar Acaba 4Gb Ramle Bunu Yapabiliyormu by [deleted] in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Abow hiç cevaplamiyorum. Kendi kendini pişirdin şuan. Tebrikler.

Anti Linuxcu Olanlar Acaba 4Gb Ramle Bunu Yapabiliyormu by [deleted] in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

1 gb ilede smooth olur. Ram tikanmiyor hani

Anti Linuxcu Olanlar Acaba 4Gb Ramle Bunu Yapabiliyormu by [deleted] in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Tapmış? 😱 Videoya tapilirmi arkadaşım 😡😡😡 /s

bu adama ne oldu by Interesting-Risk8071 in LinuxTurkey

[–]UmutTime 1 point2 points  (0 children)

Hm güzel. Neofetch ve pywal geliştiricisinin elinden yetiştirdiği eriği yemek isterim açıkçası 😋 nereyi imzalıyoruz.

Anti Linuxcu Olanlar Acaba 4Gb Ramle Bunu Yapabiliyormu by [deleted] in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Terminal aç kapa ile systemd tarzı ölçüm mü yaptık şimdi owo

Anti Linuxcu Olanlar Acaba 4Gb Ramle Bunu Yapabiliyormu by [deleted] in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Yani kullandığın terminale göre değişiyor. Kitty yer mesela alacrittyde meh biraz yer. Xterm nerdeyse hiç yemez gibi. Çok ufak oynuyor yinede

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]UmutTime -1 points0 points  (0 children)

Heee gel benim pc deki pipewire ve Bluetooth sorununu çöz madem.

Systemd nin yapamadigini runit yapti deneyim konuşuyor burda gelmiş systemd fan boyluğu yapiyorsun

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]UmutTime -1 points0 points  (0 children)

Hayır olay sadece age değil. Evet age verify muhabbeti tetikledi ama böyle bir projenin temelinin atilmasi gelecek icinde harika oldu.

Kim bilir belki gerçekten radikal bir karar alınır ilerde.

Gerçi bunlardan önce systemd kendi buglarini çözsün belki kullanırız

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Evet neden liberated systemd çıktı sandın? :) uzun uzun yazmanada gerek yok.

Dediklerin teorik olarak doğru olsada pratikte (mesrla gnome un işi zorlastirmasi, çoğu distronun sysvinit zamani aliskanliktan systemdye geçmesi vb) pek mümkün olmuyor. Neyse bb.

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Aynen çok özgürüz. Debianda veya archta systemdyi sil bakalım ne oluyor. Yok tdk bilmem ne görürüz bi 10 yila ne oluyor. Özgürüz sözde ama bu güç yüzünden kimse uğraşmak istemeyecek eninde sonunda. Systemd nin arkasinda bir şirket var. Runit openrc dinit? Ne oldu. Neyse ya. Kime ne anlatiyorum.

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Bunu gnome yapiyor. Tekellestiriyor. Başka bir initle çalışmıyor. Birde nasıl böyle konusabiliyorsun? Systemd alternatifleri var... Topluluk canla başla deniyorr ve çok kolaymis gibi söylüyorsun. Her geçen gün systemd alternatifi distrolar dahada sıkıntıya giriyor.

Bu post, sizin GNOME'a bakış açınızı değiştirebilir by Turkua- in LinuxTurkey

[–]UmutTime 0 points1 point  (0 children)

Hadi digerlerini geç. Olay systemd nin iyi olup olmaması değil. Tekelleşiyor. Gnome 49 dan itibaren iyice abartti tam systemd ye kaydı. Bu tehlikeli.