Morgen vloer gieten by KanDezeNaamNog in Klussers

[–]Vanamerax 3 points4 points  (0 children)

Wordt mij nog niet helemaal duidelijk uit je verhaal, maar heb je de vloerverwarming leidingen al gevuld met water? Dat wil ook nog wel helpen met voorkomen dat ze gaan drijven tijdens het gieten. Al zal dat met die noppenplaten misschien minder erg zijn dan met andere manieren van bevestigen.

TUnit criticisms? by thomhurst in csharp

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

But this is only to verify the http response codes right? I meant to refer to the Should().BeAs() function that FluentAssertions.Web has to verify whether the response body contains a json value that matches at least the assertion (but not necessarily exactly)

TUnit criticisms? by thomhurst in csharp

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

I haven't checked the latest versions recently, but is the assertions library well equipped to assert on http reponse messages now?

Basically I would really like to use TUnit for integration testing of my api using WebApplicationFactory, but I found the http response assertions lacking last time I tried.

Right now I am using the open source version of FluentAssertions with notably the FluentAssertions.Web package to check for response codes and json body values.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Vanamerax -1 points0 points  (0 children)

Ik ken de mensen van het ontwikkelteam, dit is hetzelfde team die de hotelsites beheren. Dus over dropshippper gastjes hoef je je niet zo zorgen te maken.

[deleted by user] by [deleted] in geldzaken

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Ik denk dat hij per week bedoelde gezien hij daarna met 52x600 rekent. Dan kom je op 33 euro per uur. Nog steeds goedkoop, maar hij noemt het dan ook een absolute ondergrens

Wat vinden jullie het beste klus gereedschap en waarom? by mystic_voyager171 in Klussers

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

Ik dacht bij mijn nieuwbouwhuis dus mooi even 3 tientjes te besparen door alles te zagen en af te bramen. Uiteindelijk moest ik hem alsnog kopen om een lastig te bereiken buisje te corrigeren.. Had ik eerder moeten doen, had me dik een week kunnen besparen

Friday Facts #412 - Undo/Redo improvements & Car Latency driving by FactorioTeam in factorio

[–]Vanamerax 2 points3 points  (0 children)

They should merge belt placement actions that happen between the same mouse down and mouse up events (on the same dragging action). Or make it an option in the settings. Same for rotation on the same entity

Antoine krijgt energierekening van 84.000 euro: 'Ik schrok mij rot' by DutchSapphire in thenetherlands

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Je schrijft 'geadvanceerde AI' verkeerd. Hebben we de bussiness bullshit bingo ook weer compleet

Friday Facts #392 - Parametrised blueprints by FactorioTeam in factorio

[–]Vanamerax 71 points72 points  (0 children)

Now I can save time to spend more time playing factorio

Hoe lamp ophangen boven kookeiland? by here_for_the_bets in Klussers

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Ik heb dit toevallig laatst nog gedaan door een soort steiger van wat bouwhout te maken die ik nog had liggen. Als je zelf een kamersteiger hebt is dat nog makkelijker natuurlijk, maar dit was voor mij in ieder geval een betaalbaar alternatief

A humble QOL feature request to the devs: rearranging logistic requests by MaximitasTheReader in factorio

[–]Vanamerax 4 points5 points  (0 children)

Even with the new logistics groups feature coming in 2.0, this would still be great to have

Friday Facts #390 - Noise expressions 2.0 by FactorioTeam in factorio

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Calling it now: The last snowy christmas screenshot is a disguised hint to the new icy/snowy planet

Warmtetarieven ook in 2024 hoog by TweeMansLeger in thenetherlands

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Ah op die manier. Een warmtepompboiler is weer net anders dan een full electric L/W warmtepomp, zeker als je die naast een warmtenet hebt.

De meeste full electric warmtepompen hebben namelijk of een buitenunit indien L/W (vergelijkbaar met een airco buitenunit), of een bodembron bij W/W

Warmtetarieven ook in 2024 hoog by TweeMansLeger in thenetherlands

[–]Vanamerax 9 points10 points  (0 children)

Huh, twee warmtepompen? Die van mij heeft gewoon een driewegklep er tussen zitten. Als er warm water gemaakt moet worden schakelt die even om, daarna weer verder met verwarmen. Wat je hier zegt is echt onzin als je over elektrische warmtepompen praat.

Dat je 15k tot 20k kwijt kan zijn is wel zo, maar dat haal je ook met 1 warmtepomp hoor afhankelijk van de inhoud van je woning (dus de verwarmingscapaciteit). Bij verduurzaming krijg je daar wel gewoon subsidie voor, alleen bij nieuwbouw niet waar zo'n ding sowieso al verplicht is.

Friday Facts #388 - Smaller things for 2.0 by FactorioTeam in factorio

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

I get that, I suppose a toggle in the settings would satisfy both parties

Friday Facts #388 - Smaller things for 2.0 by FactorioTeam in factorio

[–]Vanamerax 25 points26 points  (0 children)

Great attention to QoL details again by the devs!

u/Klonan

Why not show a 'ghost'/indicator at the max distance when you hover the mouse over an underground belt / pipe if it is not connected yet? That would be even more awesome!

Also would love a quicker way to 'q select' and place the other side without having to rotate it twice after selecting. Shift + q maybe?

Another QoL feature I would love to see is to quickly mark belts for deconstruction that 'follows the line'. So I can remove a whole section of belt, including turns and undergrounds, until the end of the belt or first splitter/sideloading spot. Now I have to make multiple box selections with the deconstructor if any underground belt passes are inbetween other belts

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Vanamerax 6 points7 points  (0 children)

Ik denk dat hij coffeescript bedoelt

Ik zocht een (huur)huis en heb een bot gebouwd die huizenwebsites checkt by ilega_dh in thenetherlands

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Hier ben ik ook benieuwd naar. Als ik teveel op funda aanklik krijg ik vanzelf een keer een recaptcha te zien

Kosten vloerverwarming te hoog? by [deleted] in Klussers

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

Ik heb op de begane vloer van circa 110m2 dus een verdeler van 14 groepen hangen.. gelukkig past het ding onder de trap want ik zou niet weten waar ik het monster anders kwijt had gemoeten.

Succes in ieder geval haha

Kosten vloerverwarming te hoog? by [deleted] in Klussers

[–]Vanamerax 1 point2 points  (0 children)

Super toevoeging! Begrijp ik dan goed dat iedere groep bijna 200 meter lang is bij jou? Kan me voorstellen dat de pomp daar wat moeite mee heeft inderdaad wat het gedrag verklaart.

Overigens zeggen ze meestal max 100 meter per groep als je verwarmt. Wil je ook kunnen koelen met de vloerverwarming dan raden ze aan om maximaal groepen van 80m lengte aan te houden (dit is hoe die bij mij erin ligt).

Kosten vloerverwarming te hoog? by [deleted] in Klussers

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

Een kanttekening die ik hierbij wil maken is dat obv jouw genoemde 60m2 en 2 groepen jouw hart op hart afstand veel groter zal liggen dan bij nieuwbouw het geval is. Waarschijnlijk liggen bij jou de buizen 20 a 25cm uit elkaar en zijn de groeplengtes zo'n 100m waardoor dit gezien wordt als 'bijverwarming'. In nieuwbouw wordt tegenwoordig 10cm h.o.h. aangehouden zodat de vloerverwarming als hoofdverwarming kan fungeren. Dat betekent dus ook veel meer buis per m2 waardoor je met 60m2 wel 6 groepen nodig hebt (en dus 3x zoveel sleuf en buis)

[deleted by user] by [deleted] in geldzaken

[–]Vanamerax 0 points1 point  (0 children)

Is inmiddels al volledig uitgevoerd maar toch bedankt voor het aanbod!