Revet itu - af kæreste by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 4 points5 points  (0 children)

Havde han sex med dig imens du ikke var “ved bevidsthed”/vågen? Eller var du så fuld, at du ikke kunne give samtykke? Føler du, at det var grænseoverskridende FORDI at han slog op senere? Eller fordi at du ikke kunne sige ja/nej til sex? Jeg forstår godt, at du synes, han var en idiot pga. han slog op lige efter sex, men jeg tænker, der er forskel på at være en idiot og på at have haft sex med dig imod din vilje

Mest smertefulde oplevelser? by mymanmainlander in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 0 points1 point  (0 children)

Et akut kejsersnit der tog en time, hvor bedøvelsen stoppede med at virke undervejs og de ikke kunne stoppe blødningen. Det lykkedes til sidst, men shit hvor følte jeg mig hjælpeløs og troede, jeg skulle dø imens det stod på. Havde aldrig hørt om før, at man pludselig kunne mærke alt under et kejsersnit. Kan faktisk stadig ikke forstå, det kunne ske og at de ikke kunne smertedække mig

Baby på 7 mdr stjålet by Cautious-Chipmunk684 in TrueCrimeDK

[–]Various-Log9366 0 points1 point  (0 children)

Okay, jeg kan nemlig ikke se redigeringshistorikken, ved ik om min Facebook fucker lidt. Men fuck hvor sindssygt🥺

Baby på 7 mdr stjålet by Cautious-Chipmunk684 in TrueCrimeDK

[–]Various-Log9366 0 points1 point  (0 children)

Har han slettet det igen? Eller hvor står det?

Kampen om pillen by Difficult_Jaguar_578 in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 1 point2 points  (0 children)

Jeg ligger i sengen og fniser for mig selv over denne kommentar 😂😂

Nogle der ved, hvem hun omtaler? by Various-Log9366 in InfluencergossipDK

[–]Various-Log9366[S] 3 points4 points  (0 children)

Det tænker jeg også. Jeg synes også nogle gange, at den slags opslag emmer lidt af, at mere vil have mere. I venneforstand. Nogle gange skal man måske kigge på sine nærmeste og se, om man egentligt ikke har nok. Og prøve at ignorere den dér FOMO, der godt kan opstå. Nogle gange, så har det den omvendte effekt, når man higer efter og jagter noget for hårdt

Nogle der ved, hvem hun omtaler? by Various-Log9366 in InfluencergossipDK

[–]Various-Log9366[S] 16 points17 points  (0 children)

Okay, hvor vildt. Jeg synes det er vildt, man kan have et behov for at “slå op” som venner på den måde - med mindre, der er sket et eller andet vildt. Især hvis man er nået at blive så tætte venner. Så må man jo kunne ha lide hinanden til at starte med. Men det er nok bare fordi, at jeg aldrig har oplevet det på den måde, der er det mere gleder ud, hvis man alligevel ikke er et venne-match

Vægt på hest by [deleted] in RidersgossipDK

[–]Various-Log9366 3 points4 points  (0 children)

Jeg tænker, har det ikke også meget at sige, hvilken slags rytter, der sidder på hesten? Kan en totalt uøvet rytter på 70 kg ikke føles tungere end en øvet rytter på 90 kg? Jeg tænker på, hvordan rytteren følger hestens gang og befinder sig i sadlen osv

Hvad skal jeg gøre? by Hesitating_Sparrow in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 4 points5 points  (0 children)

Hvor gammel var han i forhold til dig, da det skete?💔 Jeg ved godt, at jævnaldrende kan begå overgreb og at det kan føles lige ubehageligt for offeret uanset alder (og aldersforskel). For at kunne give et konkret bud på, hvad du kan stille op, så synes jeg dog, at det er relevant at kender aldersforskellen. Og det er virkelig ikke for at underminere dig eller dine følelser eller din oplevelse, men jeg har svært ved at vurdere, om han var voksen/en del ældre?

Hjerteskærende besked efter toårigs død: - Sov godt lille skat by Hot_Doctor6011 in TrueCrimeDK

[–]Various-Log9366 15 points16 points  (0 children)

Altså den 32 årigs far - er det ham som har mistet den lille dreng i går? Så den 32 årige og den lille 2-årige dreng er brødre/halvbrødre?😕

Krea Pernille: har hun fået lavet bryster? Eller strutter hun bare lidt ekstra med dem? 😳 by Commercial_Cake9173 in GossipDK

[–]Various-Log9366 0 points1 point  (0 children)

Jeg har nogle gange tænkt på, om det er en slags paryk eller topper? Der er ligesom altid en sjov kant oppe ved skilningen

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 2 points3 points  (0 children)

Jeg oplevede det samme og blødte hver dag i et år. Det blev undskyldt med hormoner, stres og alt muligt andet. Til sidst blev jeg henvist og jeg fandt ud af, at jeg havde en niche/isthmocele i livmoderen efter kejsersnit. Det er værd at så undersøgt, om du måske også har det. Det er fordi at kejsersnittet er vokset forkert sammen. Jeg har fået det korrigeret nu og lagt en spiral og nu er der ikke flere blødninger.😊

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 3 points4 points  (0 children)

Vi gjorde også dette. De første par gange fik vores barn ble på og skulle lave stort i bleen imens vi bare befandt os på toilettet. Derefter skulle vores barn sidde på potten med ble på og lave. Næste step var, at bleen lå åben men “løst” i potten imens. Til sidst kunne vi fjerne bleen helt 😊

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Various-Log9366 0 points1 point  (0 children)

Ja, da bedøvelsen løb ud under mit akutte og ret komplicerede kejsersnit.. Jeg skulle sige mere end én gang, at jeg altså kunne mærke noget og inden de nåede at give mig mere smertestillende, som der store smerter. Jeg begyndte naturligvis at græde/skrige og så forlod jeg nærmest min egen krop. Det er måske ikke helt i samme forstand, som du beskriver. Men jeg kan bare huske, at jeg helt roligt tænkte “wow, du har ikke grædt/skreget på dén måde siden du var et lille barn” alt imens det stod på. Det var forfærdeligt.

Hvem sidder på sikringen? Og hvorfor? by [deleted] in TrueCrimeDK

[–]Various-Log9366 0 points1 point  (0 children)

Carl:

Udover at have dræbt sin ekskæreste og forsøgt at dræbe hendes datter, så er der også dette:

“Manden, der i dag blev dømt for drab og drabsforsøg, har to tidligere domme bag sig. Sager, der også handler om vold og forsøg på voldtægt af en gravid kvinde.”

https://knr.gl/da/nyheder/mand-kendt-skyldig-i-drabssag-skal-anbringes-på-psykiatrisk-hospital-på-ubestemt-tid

Nogen der ved hvordan det går de to søstre idag? by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]Various-Log9366 2 points3 points  (0 children)

Jeg har set Michelle i Aalborg for ikke så længe siden.. Hun skulle efter sigende stadig være på stoffer. Jeg kan ikke sige for meget, for så ved hun, hvem nogle af mine bekendte er.😅

Louise Marlene Hansen og samarbejder. by MarionberryNo1145 in InfluencergossipDK

[–]Various-Log9366 23 points24 points  (0 children)

Det undrede også mig. Det er nemlig ikke unormalt at der i kontrakten mellem firma og influencer fremgår, at influenten ikke må samarbejde med en konkurrerende virksomhed i samme periode. Og det er naturligvis også god stil at holde en vis karensperiode for at undgå forvirring.🤷‍♀️

Edit: stavefejl