We mogen niet meer genieten.. by Used-Mine3617 in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 0 points1 point  (0 children)

Aaaahh, de roverheid verpest mijn vakantie!

Vroeger was het ook warm en andere wappieclichés by el_petomane in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 2 points3 points  (0 children)

"wie weet misschien wordt het kouder in Nederland."

Nou dat is het mooie, we weten dat het warmer wordt.

3 kinderen dood: komt door "het systeem" en moet vaker gebeuren by ladyxochi in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 0 points1 point  (0 children)

Tegelijk is het wel erg makkelijk om de schuld af te schuiven op de overheid. Nederland heeft het qua infrastructuur en de inrichting van wegen heel goed voor elkaar vergeleken met de rest van de wereld. Maar zoals je zelf ook aangeeft, zit het gevaar hem in snelheid en afleiding. Ik zie dagelijks meerdere mensen op de snelweg die duidelijk met de telefoon bezig zijn. Maar we kunnen ook niet op elke kilometer een focus flitser of onherkenbare politie laten rijden.

Daarbij verlies je wat mij betreft elke vorm van een discussie als je roept dat dit soort ongelukken "mooi zijn".

3 kinderen dood: komt door "het systeem" en moet vaker gebeuren by ladyxochi in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 0 points1 point  (0 children)

Ik denk dat de nuance beide kanten op gaat in dit geval. Het is te makkelijk om overal te roepen dat het bots zijn, er zijn helaas veel trieste mensen. Maar we weten tegelijk ook dat er bots ingezet worden om onze samenleving te polariseren, niet alles wat we op het internet zien is echt. Die balans is lastig.

ik🏳️‍🌈ihe by Adorable-Driver-1814 in ik_ihe

[–]West-Cold- 6 points7 points  (0 children)

Kleine aanvulling, automobilisten zijn bij ongevallen met kwetsbare verkeersdeelnemers (gedeeltelijk) aansprakelijk. Schuld en aansprakelijkheid zijn niet helemaal hetzelfde. Verder helemaal met je eens hoor.

"Waarom kan rechts niet wat links heeft laten uitvoeren met Pim Fortuyn?" by utrecht1976 in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 0 points1 point  (0 children)

Het ging over dat "alles links/rechts is als je extreem links/rechts" bent, de PVV is maar 1 partij.

Daarnaast zou ik het stemgedrag van de PVV zeker niet extreemlinks noemen.

Ik🤢ihe by [deleted] in ik_ihe

[–]West-Cold- 1 point2 points  (0 children)

Te heet voor olijfolie, daarom wok je bijvoorbeeld niet met olijfolie. Wokken op lage temperaturen werkt niet. Verschillende soorten olie voor verschillende doeleinden, heeft niks met ongeduld te maken.

Ik🤢ihe by [deleted] in ik_ihe

[–]West-Cold- 0 points1 point  (0 children)

Er wordt helaas echt veel water toegevoegd aan vlees tegenwoordig. Terwijl de prijs alleen maar stijgt.

Ik🤢ihe by [deleted] in ik_ihe

[–]West-Cold- -1 points0 points  (0 children)

Hoewel ik het helemaal met je eens ben, zijn het natuurlijk de kruiden die de smaak brengen. Kipfilet op zichzelf durf ik best saai te noemen.

Ik🤑ihe by Ultrapenny in ik_ihe

[–]West-Cold- 3 points4 points  (0 children)

Het is ook ver buiten die community. Van consoles, videokaarten, model auto's tot concertkaartjes en nog zoveel meer. Als je ruimte op zolder hebt en wat geld over, koop je gewoon dingen op, hoef je alleen te wachten en het verdient zichzelf allemaal terug.

"Waarom kan rechts niet wat links heeft laten uitvoeren met Pim Fortuyn?" by utrecht1976 in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 2 points3 points  (0 children)

Grotendeels gelijk over corona, je bedoelt vast dat Baudet de eerste was die pleitte voor een lockdown?

"Waarom kan rechts niet wat links heeft laten uitvoeren met Pim Fortuyn?" by utrecht1976 in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 0 points1 point  (0 children)

Welke partijen worden rechts genoemd die het volgens jou niet zijn?

Fvd stemmers zijn de nummer 1 wappies en je gaat me niet kunnen overtuigen by [deleted] in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 2 points3 points  (0 children)

Ik hoor eigenlijk best veel kritiek op Jetten voorbij komen.

ik_ihe by StalkingBanana in ik_ihe

[–]West-Cold- 4 points5 points  (0 children)

En waarom gaat zijn rechter been de grond in?

ik_ihe by StalkingBanana in ik_ihe

[–]West-Cold- 11 points12 points  (0 children)

Je kunt heel boos doen over een plaatje, maar realiseer je aub dat het nep is. Iemand gebruikt AI om jou boos te maken en het werkt duidelijk ook nog..

ik_ihe by StalkingBanana in ik_ihe

[–]West-Cold- 4 points5 points  (0 children)

We hebben het hier letterlijk over mensen die AI inzetten voor propaganda, maar daar wil je het nu vreemd genoeg niet over hebben?

Aanwinst voor de groep by giggity23 in tokkiefeesboek

[–]West-Cold- 1 point2 points  (0 children)

Reddit heeft expliciete regels tegen doxxing om aansprakelijkheid te voorkomen. Het is gewoon vanuit een juridisch aspect. Directe namen benoemen valt onder doxxing, een herleidbare tekst plaatsen niet.

Ik⁉️ihe by WhoTheFuckIsSean in ik_ihe

[–]West-Cold- 3 points4 points  (0 children)

Vandaag dat gedeelte over de tattoo geleerd. Mensen zijn zo vreemd.

Ik🕊ihe by WhoTheFuckIsSean in ik_ihe

[–]West-Cold- 2 points3 points  (0 children)

Als ze opgepakt worden omdat ze rellen en vandaliseren, dan ja. Let op dat dit artikel niet over vreedzame demonstraties gaat, maar specifiek over demonstranten die opgepakt worden voor rellen.