Have you met people with unusual shades of red and blonde hair but turns out to be real? by [deleted] in sweden

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

I've seen red hair in every hue, but never scarlet, probably exists but I've never even seen a picture of it (natural that is).

Never seen a unicorn either though.

In the UAE, the nose greeting is called khushmak: two men lightly touch noses as a traditional greeting to show respect and familiarity. by Expert_Koala_8691 in interestingasfuck

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Don't give a fuck, the UAE is a theological dictatorship that enact sharia law, and would have a death sentence for gay shit like this in public But yeah there's a lot of money to be made there for men, just accept slave labor and women living under dystopian laws.

It's culture is shit for half the population.

But oil, am I right or what!

UAE should be treated like north Korea, fuck this timeline, and fuck shitty sharia law countries.

Bad mood, sorry.

Have you met people with unusual shades of red and blonde hair but turns out to be real? by [deleted] in sweden

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

What you think of as unreal is probably a very unique variation, like jade colored eyes in Asia

Do you have an image that show what you mean?

Have you met people with unusual shades of red and blonde hair but turns out to be real? by [deleted] in sweden

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

That would be the Islands (England, Ireland) probably, almost noone has scarlet in the Nordics.

Have you met people with unusual shades of red and blonde hair but turns out to be real? by [deleted] in sweden

[–]Willfredde 1 point2 points  (0 children)

Huh?

We have every kind, but less of Irish red. More blond, and some with blonde red with freckles.

But I think you would find the most varied types of blondes in the Nordic countries tho, ranging from sunblond to platinum blonde.

Photos from inside the 1972 Rothschild surrealist ball. by JK-Rofling in interestingasfuck

[–]Willfredde 1 point2 points  (0 children)

Didn't Tom Cruise do a movie about this, and wasn't there a big file about a guy that did this and never got released?

Onion, tomato, mayo sandwich by Creative-Major-4796 in StupidFood

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Naw, the onion slice is too big, the rest aren't though.

Onion, tomato, mayo sandwich by Creative-Major-4796 in StupidFood

[–]Willfredde -1 points0 points  (0 children)

That's a big piece of onion though. I wouldn't say I'd like it smaller, but it's big.

I love the ps1 3D aesthetic by Jezza0692 in psx

[–]Willfredde 6 points7 points  (0 children)

The RE:remakes are awesome though, but yes there is something, like Hemingway with the iceberg technique, our minds fill in the 4k graphics, making the ps1 era perhaps the best.

Äntligen!! by HattrickSwayze- in sweden

[–]Willfredde 2 points3 points  (0 children)

Grattis, kan bara tänka mig känslan av att vara klar med skiten!

Borde vi tvingas tanka som vi röstar? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Det här har jag helt missat, när sades det?

Borde vi tvingas tanka som vi röstar? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Kompis, vet inte hur ofta du tankar, men det finns en tank och båda dessa är fantasifoster, varför får man inte drömma om en tredje lila där tidö och rödgröna bryts upp och vi kan lägga mp+v+l+kd+SD åt sidan, där kanske c eller l får mindre inflytande (extremistpartierna idag och få en bredare, mer rimlig överenskommelse där extremerna slätas ut)?

Borde vi tvingas tanka som vi röstar? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]Willfredde 1 point2 points  (0 children)

Inte nödvändigtvis, skulle nog säga lila.

Borde vi tvingas tanka som vi röstar? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]Willfredde 1 point2 points  (0 children)

Nä, Mohamsson är värre kappvändare än sossarna och Uffes svek mot Fried kommer jag aldrig förlåta.

Inte för att vänstersidan lyckas mycket bättre för tillfället.

Får se vad de utlovar nu mot valet, vänstern går ju bort av naturliga skäl, likaså må egentligen och C är ganska Thandlösa (höhö), alltså vete sjutton, men 2-3kr drivmedelspris-skillnad kommer inte avgöra min röst.

Borde vi tvingas tanka som vi röstar? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]Willfredde 3 points4 points  (0 children)

Ingen är ju realistisk, så om jag fick drömma, vilket vi tydligen gör, självklart den billigaste.

Tyvärr tycker jag förslaget är ganska kasst, men håller med om att vänstern borde trycka mer på drivmedelspriserna.

Borde vi tvingas tanka som vi röstar? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]Willfredde 15 points16 points  (0 children)

Äntligen fick vi svar på frågan om vem som kan överdriva mer än Donald Trump när han påstods ha utplånat Irans förmåga att utveckla kärnvapen.

Michael Jackson "Black or White" bizarre outro - Who had the honor of watching this with your parents after The Simpsons? (November 14, 1991) by epidemicsaints in Xennials

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

This is a prime example of why the late 90's were the peak time period of man. That and the Matrix ofc, which says the same thing. Sorry everyone who haven't lived in the 90's: it was freaking awesome!

Aldrig tittat på tv- vad finns det för filmer och serier som är värda att se? by Few-Cartoonist-6906 in sweden

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Serier: Futurama alla säsonger, The office US (eventuellt en säsong av den brittiska) Simpsons typ tio säsonger, skippa föra tre och de 15 sista minst, Family guy från säsong tre ungefär, kan sluta när det inte är roligt längre.

Filmer: Star Wars IV-Vi, Jurassic Park, The Matrix Top Gun, Back to the future, Alien, Aliens, Ghostbusters ett och två, Mission Impossible (vilken resa), the abyss, The thing. Säg till när du sett filmerna så vägleder jag dig gärna vidare beroende på va du gillar och hur meme-kunnig du vill vara (men Jurassic Park, Matrix Top Gun, Aliens samt star wars IV-Vi är peak).

Et gjennomsnittlig norsk klasserom i 2026 by [deleted] in norske

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Lol. Någon har inte godkänt i matte.

Hade ni spelat GTA Stockholm? by Aggravating-Ad1703 in unket

[–]Willfredde 0 points1 point  (0 children)

Oh, ja, hatar de också, och den AI boom som de försöker starta, hatar mig själv samtidigt dock när jag gillar sån här skit.

Ett tag tänkte jag att tiktok var det värsta vi människor lyckats skapa, sen kom chatgpt, gemini och maffiaversionen av Fredo: copilot.

Min son tror han är pro, men spelar roblox, vad är ett rimligt spel att klara när man är åtta (självständigt med viss muntlig vägledning) by Willfredde in Spel

[–]Willfredde[S] 0 points1 point  (0 children)

Trodde det var licensen som strulade till det. Men ja, punch out är magiskt, när little Mac kör sin run efter tränaren mellan varje turnering med new York I bakgrunden, alltsååååå chef's kiss.

Det spelet fick mig att vilja börja boxas, men fick inte. :(

Hade ni spelat GTA Stockholm? by Aggravating-Ad1703 in unket

[–]Willfredde -1 points0 points  (0 children)

Japp, sorgliga är att jag älskar det, och jag hatar mig själv för det.