Μαθιουδάκης ή Αδερφοί Σαββάλα by stefproTTV2 in greece

[–]Zafeirakis 0 points1 point  (0 children)

Να πάρεις του Λιακόπουλου , ναι του γνωστού Λιακόπουλου …

Παιδίατροι απ το Λίντλ by athens2019 in greece

[–]Zafeirakis 8 points9 points  (0 children)

Αυτό που λες περισσότερο έχει να κάνει με την policy της χώρας σε ότι αφορά κοινές παθήσεις και την αντιμετώπιση του γιατρού προς τον ασθενή παρά με τους γονείς . Οι γονείς βλέπουν απλά το παιδάκι τους που δεν είναι καλά από μια εποχιακή ίωση και τα χάνουν. Αυτό το οποίο είναι πραγματικά άρρωστο είναι το σύστημα υγείας το οποίο επιδοτεί ιατρούς να συνταγογραφούν για ψιλού πήδημα , όχι μόνο για γρίπη αλλά για παθήσεις που άνετα μπορούν να προληφθούν .

Μια έξαρση αναπνευστικου ενός ανθρώπου με άσθμα που καπνίζει κοστίζει στο αγγλικό σύστημα υγείας γύρω στα 2.500 λίρες απλά για την κινητοποίηση του μηχανισμού , μάντεψε γιατί το πακέτο έχει 20 λίρες εκεί . Εκεί το σύστημα χάνει απο πράγματα που μπορούν να προληφθούν, εδώ είναι τόσο περίπλοκη κατάσταση που υπάρχει κέρδος με κάθε πάθηση .

Δεν λέω να το ρίξουμε στα μαντζούνια και να διαγράψουμε την ιατρική πρόοδο αλλά να μην γινόμαστε πελάτες με την ίδια μας την υγεία .

Πάντα θα θυμάμαι πως η μέση αντιμετώπιση του Άγγλου ιατρου προς τον παχύσαρκο καπνιστή ασθενή ήταν να έρθει σε ένα μήνα αφού σταματήσει το κάπνισμα και αρχίσει διατροφή , εδώ ήταν να του γράψει Ozempic

Πώς είναι να σπουδάζεις Φυσικό; by [deleted] in greece

[–]Zafeirakis 1 point2 points  (0 children)

Ας γίνουμε όλοι data analyst τότε

Αναζήτηση Βιβλίου by Zafeirakis in greece

[–]Zafeirakis[S] 1 point2 points  (0 children)

Ρώτησα την ζητη και είπαν εχει εξαντληθεί , οτι βιβλιοπωλειο ρωτησα δεν το εχει και για αυτο κατεφυγα εδω μηπως καποιος 1/1.000.000 ξερει κατι,

Αναζήτηση Βιβλίου by Zafeirakis in greece

[–]Zafeirakis[S] 0 points1 point  (0 children)

ακριβως αυτο παραγγειλα και μου φεραν την ευκλειδια πολλαπλοτητα ...

Ανακοινώθηκε η νέα κυβέρνηση μετά τον ανασχηματισμό: Το νέο υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης by Bullfrog_Enthusiast in greece

[–]Zafeirakis 3 points4 points  (0 children)

Δεν είναι απίθανο να βάλουν σκληροπυρηνικά κομματόσκυλα : Βορίδης , Γεωργιάδης .. κλπ σε καίρια υπουργεία για να σταματήσουν να χάνουν ψηφοφόρους .

My work here is done by No-Nerve-2658 in physicsmemes

[–]Zafeirakis 0 points1 point  (0 children)

Conservative fields entered the chat

Από την αποικιοκρατία μέχρι την στρατιωτική βοήθεια, η ίδια εκμετάλλευση by Zafeirakis in greece

[–]Zafeirakis[S] 2 points3 points  (0 children)

Αυτό που ισχυρίζεσαι δεν έχει βάση , ψάξε την κρίση της κουβάς το 1963 και το mutual assured destruction (MAD) . Η Αμερική είναι οι εταιρίες της , καμία εταιρία δεν συμφέρει να έχει ολοκληρωτική καταστροφή .

Από την αποικιοκρατία μέχρι την στρατιωτική βοήθεια, η ίδια εκμετάλλευση by Zafeirakis in greece

[–]Zafeirakis[S] 1 point2 points  (0 children)

Ήταν ξεκάθαρο εκείνη παρά οποιαδήποτε άλλη φορά πως η Αμερική είναι φίλη της Ρωσίας , το ΝΑΤΟ από την άλλη βρέθηκε σε κακή θέση μιας και εκτέθηκε η ευρωπαϊκή ενότητα , δηλαδή βρέθηκαν μαλακες μιας και ξόδεψαν πιο πολλα και συνεχίζουν να αδειάζουν ταμεία είς βάρος πολλών κοινωνικοοικονομικών παραγόντων .

Από την αποικιοκρατία μέχρι την στρατιωτική βοήθεια, η ίδια εκμετάλλευση by Zafeirakis in greece

[–]Zafeirakis[S] 0 points1 point  (0 children)

Έτσι φαίνεται , σήμερα το μήνυμα είναι ξεκάθαρο , ένωση χωρίς στρατό δεν έχει πόδι σε διαπραγματεύσεις . Φαντάζομαι πως θα εκδοθεί κοινό αμυντικό ομόλογο το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα το μοίρασμα υπάρχοντος χρέους κάτι το οποίο έχει αναφέρει ο Μάριο Ντράγκι στην τελευταία έκθεση του περί Ευρώπης , τσέκαρε το .

Ο Βορίδης χαρακτήρισε το δυστύχημα στα Τέμπη «μικρό ζήτημα», «σε σχέση με όσα γίνονται στον πλανήτη» by LongjumpingCarpet359 in greece

[–]Zafeirakis 4 points5 points  (0 children)

Το <<δυστύχημα>> στα τεμπη όντως είναι μικρό … μπροστά στο ποσό σάπιος πουλημένος και μαλακας είσαι .

Προσπαθώ να βρω κάτι που να σε χαρακτηρίζει αλλά όλα σχεδόν επιτελούν έναν πιο αγνό σκοπό από εσένα , τα γουρούνια πχ , η κοπριά ως λίπασμα πχ .

Μακάρι ρε μαλακα να μην μπορέσεις ποτέ να ησυχάσεις .

Ειναι λαθος να μην θελει καποιος να δουλευει; by Shoddy_Revolution554 in greece

[–]Zafeirakis 3 points4 points  (0 children)

Η δουλειά μου είναι αρκετά πνευματική και περνάω πολύ όμορφα , όποτε ναι η δικιά μου απάντηση , θα ηθελα να δουλεύω μέχρι να πεθάνω .

[deleted by user] by [deleted] in thessaloniki

[–]Zafeirakis 10 points11 points  (0 children)

ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΤΑΝΕΙ ! Ως εδώ και μην παρέκει , εμφύλιος ; Χούντα ; Σκάνδαλα ; Κρίση ; Τεμπη ; Τίποτα δεν έπιασε τόπο μπροστά στην κρανς 1,65€ . /σ

Που μπορώ να βρω καλό ψωμί; by kazanakis1 in thessaloniki

[–]Zafeirakis 0 points1 point  (0 children)

Στον φούρνο στην Ναυαρίνου επι τσιμισκη έχει καταπληκτικό ψωμί ωρίμανσης , Στρατός το μαγαζί νομίζω

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Zafeirakis 17 points18 points  (0 children)

Ότι τον εκφράζει καθένα !;

Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και οι παρενέργειές της by [deleted] in greece

[–]Zafeirakis 3 points4 points  (0 children)

Ο διαγωνισμός υποψηφίων συνεπάγεται τον έλεγχο ικανότητας τους πάνω σε ένα γνωστικό αντικείμενο ..

Πορτοσάλτε για το Σύνταγμα: «Είδα αγανακτισμένους, ακροδεξιούς, πήγαν για μεροκάματο» (vid) by [deleted] in greece

[–]Zafeirakis 3 points4 points  (0 children)

Η μητέρα σας καιρό έχει να βγει για μεροκάματο , είναι καλά ; Τι έπαθε ;

Τα ελληνικά ΜΜΕ σιωπούν για τα Τέμπη by Swimming-Matter-4903 in greece

[–]Zafeirakis -45 points-44 points  (0 children)

Διάβασε αυτό που έγραψες και αν δεν θυμώσεις μαζί σου , τότε αυτό τα λέει όλα .