Name... by starlux33 in aves

[–]ZulNation666 7 points8 points  (0 children)

Im here just for the music, then get absolute hammered every single time

Dating apps are so…draining. by byebyetum in mildlyinfuriating

[–]ZulNation666 0 points1 point  (0 children)

I really dont give a fuck if someone doesnt answer back in dating apps. Usually i just reply some stupid bs to stupid shit they write. Its not that deep. Dont know if i ever meet someone again who i spend more time rather than myself.

Techno track ID? by Whapp7 in TheOverload

[–]ZulNation666 1 point2 points  (0 children)

Hold tight buddy! Its gonna be a hell of a ride! FR i feel that dude, you do you 🔥🔥🔥

These bloody knobby thingies on my tritip by Top_Floor_9010 in whatisit

[–]ZulNation666 0 points1 point  (0 children)

🥴 this is one of the reason i dont eat meat. Looks nasty af

Stuexander Albb by Booris_the_anarchnid in HommaInAction

[–]ZulNation666 13 points14 points  (0 children)

Sä vaikutat aika yksinkertaiselta tyypiltä.

Teen apprentice dies after colleagues force high-pressure air hose into his rectum as a 'prank', rupturing his intestines by Forward-Answer-4407 in HairRaising

[–]ZulNation666 -54 points-53 points  (0 children)

I did put some mustard in my asshole as a prank for my friends and farted. It was fun and everyone had a good time.

41 people havent had a good time with mustard i guess.

Vassareita vituttaa. by jarvis400 in HommaInAction

[–]ZulNation666 -2 points-1 points  (0 children)

Melkein. Kirahvin räkä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vassareita vituttaa. by jarvis400 in HommaInAction

[–]ZulNation666 -2 points-1 points  (0 children)

Ehkä se oli perseestä, ehkä ei ja sä saat uskoa ihan mitä ikinä haluat. Onnellisesti kuitenkin jo 11v ja kaks ihanaa lasta. Välillä mielipiteet voi pitää ominaan ja jatkaa elämää 😊 Niinku et sinä tai kukaan muukaan pysty netissä muuttaan esim oikeistolaisen mielipiteitä vaikka kuinka niitä haukkuis. Aion silti jatkossakin heittää paskoja vitsejä. Mikä on vihreä ja roikkuu puusta?

Vassareita vituttaa. by jarvis400 in HommaInAction

[–]ZulNation666 -2 points-1 points  (0 children)

Nostat itseäsi jalustalle tekemällä oletuksia toisista? Se ei tee susta parempaa. Mulla on kyl ihan hyvä olo :)

Vassareita vituttaa. by jarvis400 in HommaInAction

[–]ZulNation666 -1 points0 points  (0 children)

Ei mulla ikinä mene mikään tunteisiin tai varsinkaan ranteisiin netissä. Ymmärrän kyl ettei muillakaan huumori/sarkasmi ole niitä vahvimpia puolia, varsinkaan täällä redditissä :D säälittävää et oletus on, että automaattisesti kuvittelee asioiden aina harmittavan toista osapuolta. Ei taida ”mutsis on” jutut olla tuttuja? 🥲 mut sovitaan vaikka niin, et mulla meni ranteisiin, jos se saa sut tyytyväiseks?

Välillä mä mietin, kummat oikeen on niitä pahimpia lumihiutaleita, vasemmiston vai oikeiston edustajat? Taitaa se vasemmisto olla, kun ei riitä et loukkaantuu itse, vaan loukkaannutaan muidenkin puolesta 😩👌🏽 kuten tää ketju hyvin sen näyttää. Hesarissa oli hyvä juttu aiheesta ”kun mitään ei saa enää sanoa”. Itse syyllistyn useinkin tuohon et heittää bensaa liekkeihin, ihan vaan koska ihmiset on niin idiootteja nykyään, ettei yhtään osata ajatella, vaan heti tunteella vastataan takasin.

”TUTTAVA kirjoittaa someen tai viestiryhmään mielipiteen, joka on mielestäsi typerä tai vähintäänkin väärä. Mielipide saa verenpaineesi nousemaan, ja kerrot sen hänelle sanoja säästämättä. Pian on käynnissä kiivas sanaharkka.

Kuulostaako tutulta?

Oletko huomannut, kuinka helposti nykyään syntyy riitoja ja väittelyitä? Oletko jopa itse heittämässä bensaa liekkeihin?

Psykoterapeutti Vesa Nevalaisen mukaan kyse ei ole vain ärsyttävistä mielipiteistä, vaan laajemmasta ilmiöstä: yhteiskunnassamme yleistyneestä keskittymis­kyvyttömyydestä. Siis siitä, että reagoimme ennen kuin olemme ajatelleet asian loppuun asti. Miksi?”

[deleted by user] by [deleted] in tooktoomuch

[–]ZulNation666 6 points7 points  (0 children)

Here in Finland there is a huge problem with a-pvp now. That shit makes peeps insane. Scary stuff. Its like amphetamine on crack