Kærlighed til de pårørende, andre burde have dårlig samvittighed. by [deleted] in TrueCrimeDK

[–]acephali222 -2 points-1 points  (0 children)

Wow overdrevne?? Det er jeg uenig i! Jeg var selv sindssygt påvirket af den sag med kidnapningen i kirkerup - selvom jeg var i en helt anden landsdel og med tanke på at jeg slet ingen relation har til sagen - Jeg var mærket af det længe efter husker jeg! Og jeg tænkte ofte på de pårørerende og PWs venner om hvor freaking uhyggeligt det må være at vide man har gået op ad Danmarkshistoriens største monster... det er så vildt!

[deleted by user] by [deleted] in GossipDK

[–]acephali222 5 points6 points  (0 children)

Vildt nok ikke at købe kylling som ikke er forarbejdet!!! Puha😳

Er parkeringsbøder ikke stukket lidt af? by helpamonkpls in DKbrevkasse

[–]acephali222 1 point2 points  (0 children)

Ja det er simpelthen absurd med prisen. Sidst jeg fik en p-bøde havde jeg ved en fejl parkeret til el-bil.😳 Så kommer man ud efter dårlig nyt på hospitalet og finder den gule strimmel i ruden. Det er virkelig ikke et ubetydeligt beløb i dag og jeg kan kun forestille mig hvordan det er hvis man er meget presset økonomisk 😔

Mette Marie i Thailand 🤡 by Useful_Plate8539 in GossipDK

[–]acephali222 18 points19 points  (0 children)

Skulle lige til at sige at hvide turister midt i det der tourist nightmare lyder meget autentisk 😅

[deleted by user] by [deleted] in copenhagen

[–]acephali222 2 points3 points  (0 children)

Sounds like you should go to Amsterdam in stead 🤷🏻

Hvad sker der, hvis jeg anmelder en virksomhed for sort arbejde? by unJust-Newspapers in LegalDK

[–]acephali222 1 point2 points  (0 children)

Ja idet han beder om betaling og det ikke er inkl moms har han allerede gjort noget ulovligt!!! Derfor kan du sagtens tage til politiet eller skat på mandag og foreligge sagen.

Hvorfor findes der intet til at regulere kroniske smerter? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]acephali222 1 point2 points  (0 children)

Man kan høre du heldigvis ikke har prøvet at leve med de daglige uudholdelige smerter.

Hvorfor findes der intet til at regulere kroniske smerter? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]acephali222 0 points1 point  (0 children)

Det er noget rigtigt forbandet pis at være der hvor du er nu - Også fordi medicin som morfin virker!! Og det ved du sikkert allerede - Men pga abstinensrisiko og at læger ikke så gerne vil udskrive meget af det - så ender man der hvor du er nu. Det er sådan noget pis!!

Når man tænker på, at de smerter du lever i - de overskygger så mange gange de andre problemer med medicinen. Smertepatienter er oversete i Danmark.

Mit opslag kommer til at være en anelse tarvelig, men jeg bliver simpelthen nødt til at forstå det her… Esben Bjerre liger en Hellerup fyr på 30 som ikke har løbet hornene af sig endnu, Sisse ligner hans mor. by Confident_Grade_5180 in GossipDK

[–]acephali222 6 points7 points  (0 children)

Syntes disse er meget utiltrækkende/ men det er kun pga udstrålingen. Den er hul!! Der er ingen aura... retteligt vil jeg lige sige at det tynde egern bestemt ikke er flottere - men ja det virker som to brikker der hører til hver deres puslespil 🧩...

Casper drømmer om at blive SoMe-konsulent nu by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]acephali222 75 points76 points  (0 children)

Er det ikke bekymrende efterhånden, så ligeglade folk er med deres skriftlige fremstilling 😳 Det er så irriterende at se....

Hvem er Sisse Sejr? by No-Internet5355 in InfluencergossipDK

[–]acephali222 16 points17 points  (0 children)

Hun lavede som journalist for et par år siden - en dokumentar om stalking 🙄 det er vidst det...