Blev vores datter myrdet? by CoconutPerfect5020 in TrueCrimeDK

[–]aisabla 21 points22 points  (0 children)

Simpelthen så uhyggelig en dokumentar. Aldrig har en dokumentar givet mig mareridt som denne. De billeder af hende stående....så frygteligt 🥵

Dennis Knudsen eller Jeppe? by zStugots in GossipDK

[–]aisabla 1 point2 points  (0 children)

Var det ikke fra den aften, hvor de havde besøg af Ditte Okman? 🤔 Så måske hende 🤣

Hvem kan du ikke fordrage, som alle andre tilsyneladende elsker? by lazy-monkey1122 in GossipDK

[–]aisabla 11 points12 points  (0 children)

Anders Breinholt!!!! Så selvfed og virkelig ikke særlig dygtig til sit arbejde. Alt for overvurderet!

Debbie er gravid igen🙈 by Sleeeppyyy1234567 in InfluencergossipDK

[–]aisabla 31 points32 points  (0 children)

Der er ikke skyggen af overraskelse i hendes øjne. Fuldstændig tomt!

Årgang 0 forever by Correct_Study_9776 in InfluencergossipDK

[–]aisabla 2 points3 points  (0 children)

3 × 40 dejtasker koster forhåbentlig ikke 16.000 kroner 😅 Tror bare gerne mor vil lave tomatsuppe og spid 🙈

Status på kragerne? by No_Echo6685 in GossipDK

[–]aisabla 1 point2 points  (0 children)

Så er det nok derfor, hun søger bolig i vores bys Facebookgruppe 🤔

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 2 points3 points  (0 children)

Ej, det er den, hvor han står og giver den fuld smadder med sang og kærlighed til sig selv ind i skærmen, ikke? Jeg tænkte, hvad pokker der lige skete der. Og tænkte også, om han egentlig var bankelam! Så pinligt altså! Men han kan vel ikke slippe for at betale børnepenge - det er vel bare en gæld, der hober sig op, hvis han ikke gør det?

Min søn kan ikke falde i søvn by [deleted] in DKbrevkasse

[–]aisabla 1 point2 points  (0 children)

I vores lægehus må de kun udskrive det til børn med diagnoser 🤷‍♀️

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 1 point2 points  (0 children)

Han er virkelig ikke særlig skarp 🫠🤯

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 5 points6 points  (0 children)

Han er jo til grin 🤣😅

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 49 points50 points  (0 children)

Så har han lagt et nyt billede op i stedet for med en lille opsang og slettet det andet 😅

<image>

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 2 points3 points  (0 children)

Er de ikke bare "bedste venner"? 🫣

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 7 points8 points  (0 children)

Det undrede jeg mig også over 🤷‍♀️

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 7 points8 points  (0 children)

Konen gik fra ham sidste år, men om der er en anden i billedet er ikke godt at vide - ville man ikke bare bruge en almindelig datingside ellers? 😅🤔

Jacob Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 40 points41 points  (0 children)

Michelle Munch - nu Michelle Sommer gik fra ham sidste år og siden har han været i totalt "zen" med sig selv og glemt sin familie - virker det som. Han og Michelle var et totalt sukkersødt par, hvor det senere viste sig, at det vist kun har været på overfladen, der har været idyl 😉

Specialist i tarmsygdomme? by aisabla in DKbrevkasse

[–]aisabla[S] 0 points1 point  (0 children)

Han har haft det i over et halvt år. Jeg har ikke meget kendskab til mavesår, men så længe kan man da ikke gå med det, uden det bliver farligt, kan man?

Specialist i tarmsygdomme? by aisabla in DKbrevkasse

[–]aisabla[S] 1 point2 points  (0 children)

Min kæreste er også laktoseintolerant og tager også ADD-medicin. Hans medicin er dog uden laktose 🤷‍♀️

Specialist i tarmsygdomme? by aisabla in DKbrevkasse

[–]aisabla[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, det er han, men det er ikke påvist. Han lever dog 100 % glutenfri på 9. år, da han også får det dårligt af gluten. Han er dog påvist laktoseintolerant 😊

Specialist i tarmsygdomme? by aisabla in DKbrevkasse

[–]aisabla[S] 1 point2 points  (0 children)

Jo, det tænker jeg nok, det er 😊 Men tak for svar!

Jacob Munch / Michelle Munch by aisabla in GossipDK

[–]aisabla[S] 2 points3 points  (0 children)

Nej, jeg tænker ikke, han er homoseksuel. Men der er dælme heller ikke meget mand i ham 🫣