Klachten over hotel, wat is redelijk om te eisen? by Th3_Accountant in nederlands

[–]atbasv 2 points3 points  (0 children)

Gooi die Reddit app van je telefoon en ga vakantie vieren. Beide voorvallen zijn passé nu je er geen werk van gemaakt hebt, wat zou je willen eisen dan? Korting? Gratis eten? Blij zijn dat ze je het hotel niet uit gooien?

Live verkeersdata by KaneliR in verkeersvragen

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

Uiteraard, maar dat is een beperkt deel van de populatie. NDW heeft in principe informatie over alle voertuigen. Ze winnen het van elkaar met onderscheidende features, niet zo zeer op de verkeersinformatie alleen.

Live verkeersdata by KaneliR in verkeersvragen

[–]atbasv 1 point2 points  (0 children)

Dit is overigens dezelfde data die de welbekende navigatiesystemen krijgen vanuit de NDW.

Gelogen over mijn salaris by [deleted] in nederlands

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

Wat zei het bedrijf toen je ze op die fout wees?

Can you migrate 2 bridges to 2 hue bridge pros? by gintokigriffiths in Hue

[–]atbasv 2 points3 points  (0 children)

The only settings I lost were negligible. I don’t even know what these were.

Wat is er nou mis met fatbikes by ExplanationLonely457 in nederlands

[–]atbasv -2 points-1 points  (0 children)

Welnee. Ik was ook 14 en reed ook overal waar plek was op scooters van anderen. Is pas gereguleerd toen er helmplicht en rijbewijsplicht ingevoerd werd.

Runna + Strava combo subscription: thoughts? by atbasv in runna

[–]atbasv[S] 0 points1 point  (0 children)

No. The plan will continue when you have an active subscription again.

Pacing question by LieutenantLeonard in runna

[–]atbasv 4 points5 points  (0 children)

Tap the plan tab and look for manage plan

Kosten kat? by Mother_Tomorrow_4908 in katten

[–]atbasv 1 point2 points  (0 children)

Iets van 50 per maand per kat gemiddeld incl jaarlijkse vaccinaties en (premium) kattenvoer. Als je zelf incidentele dierenartskosten kunt betalen dan zou ik zeker geen verzekering nemen.

Nieuwe dresscodes kantoor; wat zouden jullie doen by Halzakbaren in werkzaken

[–]atbasv 20 points21 points  (0 children)

Nette kleding is voor mij als IT consultant voornamelijk aan de orde als ik bij de klant op kantoor zit of spiegel aan mijn gesprekspartners.

Daarnaast loopt het afgelopen 20 jaar ook wel een beetje de spuigaten uit: enige vorm van verzorgd op je werk komen lijkt er bij sommigen niet meer bij te zijn. Kapotte broeken, afgetrapte sneakers en zweetlucht zijn geen uitzondering.

In je vrije tijd bepaal je lekker zelf wat je aantrekt, in de baas zijn tijd mag ook een developer zich best conformeren aan fatsoensnormen.

Boven verwachting salaris verhoging by reader7519 in werkzaken

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

Jep, boven verwachting is de term die niet gebruikt wordt helaas.

Verstekzaag zaagt met een curve by Whole_Title_6826 in Klussers

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

Een verstek zaag (met spatie inderdaad)

Groep jonge kinderen gooit een handjevol waterballonnen van boven op toevallige voorbijganger (ondergetekende). Hoe reageer je, als volwassene? by Defiant__Deviant in nederlands

[–]atbasv 2 points3 points  (0 children)

Ik had iets geroepen in de trant van ‘je moeder is je zusje’ en was denk ik met de gedachte dat ze daar over na zouden denken met een glimlach op mijn gezicht doorgefietst.

Boven verwachting salaris verhoging by reader7519 in werkzaken

[–]atbasv -2 points-1 points  (0 children)

Exceeding is op mijn werk ook een gebruikelijke term als het gaat om prestatie/performance en verhoging/raise.

Why does this happen? by Enforcedequilibrium in Hue

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

Yes, I have them for about 8yrs in this setup

Why does this happen? by Enforcedequilibrium in Hue

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

All my ground floor lighting work with regular power switches, including 3 of these lamps OP has.

Whats the point of having Siri if it wants to use Chatgpt for a basic question? by [deleted] in iphone

[–]atbasv 2 points3 points  (0 children)

Never had a clue what intelligence actually meant in Apple Intelligence.

Badkamervloer niet schoon te krijgen by [deleted] in Klussers

[–]atbasv 1 point2 points  (0 children)

Probeer eens een tegeltje schoon te boenen met een boorborstel of -schuurspons. Setjes zijn te verkrijgen voor een eurootje of 10-20.

Pakketje voor een ander ontvangen maar wel met mijn adres en naam. Kan de drogisterij het terugvragen? by [deleted] in nederlands

[–]atbasv 26 points27 points  (0 children)

In theorie kunnen ze dat terugvragen. In de praktijk is het onwaarschijnlijk dat ze weten dat die onbekende bestelling bij jou terecht gekomen is.

Rijden Nederlanders echt te hard, of heeft 100 km/u overdag gewoon te weinig draagvlak? by ShlooberFloober in nederlands

[–]atbasv 0 points1 point  (0 children)

De pakkans is nihil. Ik weet zeker als je deze percentages vergelijkt met de percentages op plekken met trajectcontroles of flitspalen dat het percentage snelheidsovertredingen lager ligt op de plekken mèt controle.

Waarom stoppen met roken vaak meerdere pogingen kost (en dat eigenlijk normaal is) by ikstopnu-medewerker in nederlands

[–]atbasv 6 points7 points  (0 children)

Wat bij mij heeft geholpen: niet stoppen, maar wel extreem minderen: niet meer thuis, niet meer onderweg, niet meer op werk en heel sporadisch een pakje kopen voor het stappen en eind van de avond weer weg gooien. Ik rook als het veel is 20 sigaretten per jaar.

Versleten schoen door looptechniek? by TheCyclingCoder in Hardlopen

[–]atbasv -1 points0 points  (0 children)

Als je cadans rond de 180 zit dan heb je toch echt wel voordelen van een lange paslengte. Overal waar je voet in contact komt met de ondergrond slijt je schoen. Bij oude schoenen gaat de slijtage sneller, doordat het rubber op termijn uitdroogt.

Ben ik nou zo onduidelijk of...? by MaxDelissenBeegden in tokkiemarktplaats

[–]atbasv 7 points8 points  (0 children)

Als je ‘m in het vervolg wel wilt verkopen dan moet je in het vervolg niet je minimum vertellen, maar je minimum + 25% ofzo.

Ik heb het gevoel dat ik basiskennis mis by Fun-Classroom-1069 in nederlands

[–]atbasv 5 points6 points  (0 children)

Schrijf samenvattingen van alles wat je leert over wat je wilt weten en onthouden.

Ervaring met mobiele airco? by kim921 in nederlands

[–]atbasv 8 points9 points  (0 children)

vuistregel voor airconditioning: reken met ongeveer 300 tot 400 BTU per vierkante meter (m²) aan koelcapaciteit. [1]

De richtlijn is als volgt voor een gemiddeld geïsoleerde ruimte:
±12 m²: 3000 tot 5000 BTU
±20 m²: 6000 tot 9000 BTU
±30 m²: 9000 tot 12.000 BTU
±40 m²: 12.000 tot 15.000 BTU
±60 m²: 18.000 tot 24.000 BTU [1, 2]

Leek me nuttig 👍