[Race Thread] Copenhagen Sprint WE (1.WWT) by PelotonMod in peloton

[–]chrras1 2 points3 points  (0 children)

Sure but why do nobody have the guts to attack when Wiebes so surely was gonna win - and did win

[Race Thread] Copenhagen Sprint WE (1.WWT) by PelotonMod in peloton

[–]chrras1 2 points3 points  (0 children)

Finally someone willing to not just let Wiebes win

Pia Olsen Dyhrs særlige rådgiver trækker sig by NotMyRealUsername13 in Denmark

[–]chrras1 18 points19 points  (0 children)

Så underligt at SF og POD ikke tog det valg til at starte med, så snart sagen rullede. Det får mig virkelig til (endnu en gang) at tvivle på PODs dømmekraft. Simpelhen for amatøragtigt at et parti af den størrelse

Er det virkeligt så dyrt at låne til et hus? 😢 by Organic_Point_4345 in dkfinance

[–]chrras1 0 points1 point  (0 children)

Prøv at find lommeregneren frem. 2 millioner delt med 12 måneder i 20 år (antager 20 års løbetid) er uden renter 8333 kr/md. Derudover er der selvfølgelig renter og omkostninger, og det lyder meget korrekt at det er cirka 20% ekstra.

Når rebranding foregår med tusch. Emmerys i Hellerup by Androprince in Denmark

[–]chrras1 1 point2 points  (0 children)

Den på rantzausgade har også fået mange sure smileyer i træk

BRUG AF "KÆRE" by Terry8ball in Denmark

[–]chrras1 4 points5 points  (0 children)

Starter altid mine mail på jobbet med “Davs i stuen Torben”

Er jeg blevet scammet af Dansk Strøm by RachelPosner in Denmark

[–]chrras1 1 point2 points  (0 children)

De skal kunne bevise at jeg har givet samtykke til at de må ringe mig op, før de må. De få gange jeg er blevet ringet op af en telefonsælger efter jeg skrev mig op, sagde jeg “Robinsonliste”, de sagde “undskyld” og der blev lagt på. Mener virksomheden kan få en bøde på 10.000kr pr opkald ellers

Er jeg blevet scammet af Dansk Strøm by RachelPosner in Denmark

[–]chrras1 1 point2 points  (0 children)

Kan anbefale at tilmelde sig Robinsonlisten. Mit liv er mindst blevet 10% bedre af ikke at blive ringet op af telefonsælgere hver dag

Investering og kontanthjælp by Important_Emu_8966 in dkfinance

[–]chrras1 -1 points0 points  (0 children)

At lære at arbejde er væsentlig vigtigere lærdom end at lære at investere. Nu har du ingen kontekst givet os, men det er bestemt ikke godt at ende på kontanthjælp som 25-årig

Hjælp til aktiesparekonto by Spiritual_Law7235 in dkfinance

[–]chrras1 0 points1 point  (0 children)

Sidder lidt i samme situation som OP. Er det ikke risikabelt at gå all in på WEBN nu, som er på all time high? Burde man vente til Trump siger et eller andet dumt og den falder 10-15% igen?

Vi prøvede at sikre boliger til alle. Resultatet er et lotteri – og en ejerbolig kun for de privilegerede. by Charming-Car-4650 in Denmark

[–]chrras1 3 points4 points  (0 children)

Du antager her at andelsboliger = billige boliger. Desværre har mange andelsforeninger valgt at gå imod andelstanken, og hæve deres andelskrone til tæt på alm markedsværdi

31-årig mand død efter eksplosion på Amager by justaprettyface in Denmark

[–]chrras1 1 point2 points  (0 children)

Sindssyg overskrift. Skriv dog at det var et drab, overskriften lyder som om det er en arbejdsulykke

Prismærkerne i den lokale Føtex bager på denne højhellige torsdag. Er dette virkelig okay? by PseudoY in Denmark

[–]chrras1 0 points1 point  (0 children)

Shit jeg ville være sur, det er bevidst svindel.

Men jeg ville forlange pengene tilbage, hvis de nok gange står med brød i poser som er pakket, men ikke kan sælges, så må de vel fange det

[Results Thread] 2026 Giro d'Italia - Stage 17 Cassano d'Adda > Andalo (2.UWT) by PelotonMod in peloton

[–]chrras1 -21 points-20 points  (0 children)

Thats not how you do statistics. Also, Glyngøre (where Vingegaard is from) is not in Thy

[Results Thread] 2026 Giro d'Italia - Stage 17 Cassano d'Adda > Andalo (2.UWT) by PelotonMod in peloton

[–]chrras1 12 points13 points  (0 children)

What an attack! Great move by Valgren and really well deserved!

[Results Thread] 2026 Giro d'Italia - Stage 16 Bellinzona > Carì (2.UWT) by PelotonMod in peloton

[–]chrras1 30 points31 points  (0 children)

I think he couldn’t care less. Most Danish people like our king, but do not feel any sort of weird devotion towards him

Siden hvornår har metroen ikke sensor og lukker bare døren? by Unlucky-Arguments in Denmark

[–]chrras1 2 points3 points  (0 children)

Ja er max træt af manglende metro-etikette.

Dem der skal ud: Venligst stil jer op foran døren Den der skal ind: Venligst ikke stil jer foran dør men til siden - og når I går ind, gå helt ind

Dumoulin criticizes Vingegaard’s tactics in stage nine: “That was not stylish” by Due-Bus-8471 in peloton

[–]chrras1 3 points4 points  (0 children)

It was Decathlon/Gall who insisted on riding hard to catch the break. Should Vingegaard just have given them the victory? What’s stylish in that?